• hoi lieve q'ertjes
    mijn leuke vriendje zit hier bij mij en nu probeer ik hem te overtuigen dat hij op een account moet aanmaken want hij vindt het hier best gezellig maarja, dus wie gaat mij helpen hem te overtuigen? (A)

    ff een edit: hij is een vriend, geen vriendje :'D


    victory is ours, WE RULE!
    :Y)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 23:07 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik! Vriendje van Pemberly; Je moet NU een account aanmaken :')
    Het is zo leuk hier.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Red het mannelijke ras op Q!


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh, ik had ook vriendje begrepen. Haha :'D Wel: vriend van pemberley, je moet op Q komen want het is hier leuk, gezellig en we hebben jongens nodig. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    C18 schreef:
    Red het mannelijke ras op Q!
    Meer heb ik er niet aan toe toevoegen, behalve... 'Voordat ze met uitsterven bedreigd worden!!'


    Wie du mir, so ich dir.

    C18 schreef:
    Red het mannelijke ras op Q!


    Ze worden allemaal een voor een verslonden door de overenthousiaste meisjes....


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    eh, mensjes nu wordt hij bang... :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    INDICA schreef:
    (...)
    Meer heb ik er niet aan toe toevoegen, behalve... 'Voordat ze met uitsterven bedreigd worden!!'

    Zijn ze al... :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Niet je vriendje? Dan zeg ik; Er zijn hier een heeeeeleboel vrijgezelle dames! (wbw)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ahahaha sorry daarvoor.
    Dat is niet de bedoeling.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    C18 schreef:
    Red het mannelijke ras op Q!

    Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 21:58 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    whoehoe _O_
    kom op Q kom op Q O.O *aanstaarend blik*

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 22:00 ]


    Shoganai i ne~

    Maak NU een account wat je soort sterft uit ! Ze staan op de Rode lijst met bedreigde dier soorten !


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Anthem schreef:
    Niet je vriendje? Dan zeg ik; Er zijn hier een heeeeeleboel vrijgezelle dames! (wbw)

    -out-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kom op Q! Want zodra je dat niet doet sterft de mannelijke bevolking uit. En dat wil je toch niet?!
    Red je eigen sekse!

    En dan kom ik en zeg:
    Maak gewoon een account aan, als je het zo gezellig vindt (A)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful