• Pffft. De wekker van mijn vader, zo'n Philips Light Up ding, ging zonet vanuit het niets aan en liet zo'n spooky ruis horen. :/
    Altijd leuk als je ouders beneden zitten en jijzelf boven, rustig aan het slapen. God, ik ben echt met een bonzend hart naar mijn ouders' slaapkamer gelopen en de wekker uitgezet.
    Brrrr. Ik vind het altijd zo creepy als dat ding dat doet! (Hij doet dat namelijk vaker, alleen maar als ik alleen thuis ben of alleen boven zit)

    Hebben jullie ook zoiets engs meegemaakt?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ehhh. Ik heb wel ooit eens gehad dat ik de hele tijd een raar geluid hoorde, als ik boven op zolder lag. Ik dacht eerst altijd dat er iets mis was met de leidingen of dat er een raar beest in de leidingen zat, maar toen begon ik de link te leggen dat het altijd gebeurde als mijn moeder of zus ging slapen.
    Bleek het gewoon het geluid te zijn dat iemand de gordijnen dicht maakte. Dat faalde echt hard :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja, gosh, dat is super creep! En ik ben dan echt nog twee avonden daarna nog scared:$


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja. Ik hoorde toen ik klein was stemmen die een kinderliedje zongen. Ik zei dus tegen mijn moeder: "Ja, mama, er is zo'n stem en die zingt over de zee en dat vind ik heel vreemd, want die stem klinkt net als papa maar dan zit papa beneden."
    Dus vertelde ik haar (en mijn vader) wat die stem zong, toen bleek dat een liedje te zijn dat mijn opa (een visser) altijd voor mijn vader en mijn oom en tantes zong als ze verdrietig waren. Over de golven van de zee. Dat vond ik griezelig, maar ook wel heel fijn.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ja, een paar jaar geleden zat ik achter de computer en ik hoorde opeens stemmen vanuit de woonkamer, dus ik kijken; stond de tv aan. Maar er was niemand in huis en ik ben er nog steeds van overtuigd dat de stroom eraf was. En zelfs al had ie op standby gestaan, dan kon ie nog niet uit zichzelf ineens aan springen D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn mobiel ging al eens aan, echt een zee van licht, srsly. Ik schrok me dood want ik lag te slapen. Toen deed hij het ook nog meerdere keren achter elkaar aan, met iets van 2 minuten tussentijd :|


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Als ik alleen in huis zit en de deur gaat ineens open loop ik echt meteen naar de deur toe om te checken. Maar voor de rest gelukkig niet dat ik me kan herinneren :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik hoor wel eens gebonk als ik 's avonds ga slapen en alleen thuis ben(en dus beneden alles stil is), maar ben er inmiddels achter dat dat de buren zijn die rond die tijd ook slapen gaan en hun deur sluiten..


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Ik hoor gegil of een vrouw opera zingen uit de woonkamer.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 18:38 ]

    Wandering schreef:
    Als ik alleen in huis zit en de deur gaat ineens open loop ik echt meteen naar de deur toe om te checken. Maar voor de rest gelukkig niet dat ik me kan herinneren :')


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb dat ook een paar keer gehad! D: Ook met zo'n ruis en hier en daar een woord. Net alsof het berichten uit de oorlog zijn.

    Jaa, het brandalarm ging midden in de nacht af. Zonder reden, gelukkig, maar toch.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik zou me ook doodschrikken :p


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ow ja bij ons de verwarming gaat ineens tikken dan schrik je echt. en bij een nummer van glee zing ik en dan hoor ik altijd mijno uder mijn naam roepen maar dat is dus neit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik moest een keer zo oppassen in een heel groot huis, waar ik nog nooit was geweest. Ik hoorde echt een soort van brommend geluid en twee minuten later een piep toon. Ik schrok me echt helemaal dood, ik ben echt zo'n schijtluis. Komt allemaal door die stomme horror-films die ik heb zitten kijken.
    Ik bedoel, kom op nou:
    - Ik ben bang voor varkens [ thanks to Saw 3 ]
    - Ik haat de douche & mijn haar wassen [ thanks to The Grudge ]
    en zo kan ik nog wel wat van die stomme dingen opnoemen :/


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Als ik soms alleen thuis ben en alleen thuis zit hoor ik soms dat iemand beneden de wc doortrekt, terwijl er helemaal niemand thuis is! Toen vertelde ik dat op een dag tegen m'n moeder en zij had het ook al eens gehoord, maar enkel als ze alleen thuis was. Echt spooky.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.