• ... ik die MSF(Mega Scholen Feest) foto's zie. :''')
    Dan zijn er van die kleine kindjes van 12/13 jaar oud, die gewoon een dikke laag make-up ophebben, push-up bh's aanhebben en diep uitgesneden topjes dragen.
    En dan denk ik bij elke foto: O my god. Wtf?
    Maar goed, er zijn gelukkig nog wel gewone normale pubers van 12/13.
    Alleen ik word er zo moe van dat ze echt denken dat ze zo supersexy zijn.
    Ik vind dat die meisjes zich helemaal niet zo moeten gedragen, maar gewoon normaal. Ik mag dan 17 zijn, maar ik heb helemaal nooit zo overdadig veel make-up op gehad.

    En nu gaan sommige mensen mij haten, maar ik vind het altijd zo jammer als meisjes zo snel oud willen worden. :3

    Sentimenteel wezen heeft gesproken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben 13, maar zo ben ik niet xd Ik doe meestal alleen maar eyeliner en make-up (:

    Ik vind precies hetzelfde. Weetje, ik ben nog maar 14 maar van mij hoeft dat gedoe allemaal niet. Als je sommige eerste-klassers ziet, echt niet normaal. Zo was ik ook helemaal niet.
    Gelukkig zit ik in een normale klas.


    Not all those who wander are lost.

    Toen ik 12 was hield ik me daar totaal niet mee bezig.
    Nu let ik iets meer op m'n uiterlijk maar het is niet zo dat ik gelijk van die kleding ga dragen, gadverdamme nee.
    En make-up gebruik ik nog steeds niet veel.

    Maarja, bij mij op school zijn ook heel veel van die meisjes die zich ouder voordoen dan ze in werkelijkheid zijn.

    ik geef je wel gelijk. het is ook gewoon jammer.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Login schreef:
    Ik ben 13, maar zo ben ik niet xd Ik doe meestal alleen maar eyeliner en make-up (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Gaat het over de Mijn Eigen Goede Antwoord-fuif dingen? ^^
    Toen ik daar heen ging, had iedereen zo'n M.E.G.A t-shirt aan


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik hoef me daar niet druk over te maken, ik heb een hekel aan schoolfeesten en ga er dan ook nooit naartoe (:


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ooh ja dat ken ik.
    Had ik laatst in de winkel waar ik werk, er kwamen twee van die meisjes aan van een jaar of 13. Dikke laag make-up, hakken waarbij je je engels bijna breekt en die kleding .. Yugh. Ik stond daar samen met een ander meisje en we stonden echt vol verbazing te kijken, serieus het moet niet gekker worden :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Er lopen bij ons opschool ook allemaal van die bruggertje met diepe shirtjes en enorme make up en meters hoge hakken.. Denken ze sexy van te worden ofso. Het ziet er serieus neit uit XD
    Het is erg jammer dat ze dat doen :]


    No more walks in the wood.

    ik ben 14 en ik draag oogschaduw dikkelaag mascara en een poeder
    en ik draag ook wel een beetje laag uitgesneden topjes(niet zo overdreven) want dat staat gewoon beter bij me x'D en qua push-up bh die dingen zitten beter maar ik heb geen overdreven :'D


    Shoganai i ne~

    Klopt. Als wij schoolfeesten hebben dan blijft de onderbouw tot 12 uur en daarna mogen wij dan zegmaar drinken. Maar dan blijven er altijd een paar onderbouwers die lagen make-up op hebben en zich gedragen alsof ze diva's zijn en die drinken dan stoer mee. Ik erger me er dood aan. Maar dat heb ik sowieso met alle feesten hierin de buurt ook. Dan nemen ze de ID-kaart van imand anders die ouder is. bahbahbha.


    To infinity and beyond •

    Login schreef:
    Ik ben 13, maar zo ben ik niet xd Ik doe meestal alleen maar eyeliner en make-up (:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik heb een meisje in mijn klas ie zoo is -.- en die is 12...
    ik ben 14 en ik doe niet eens zoo overdreven o.o'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik ben ook 13,
    maar ik doe alleen op me wimpers en onderwimpers of hoe je dat dn ook wil noemen mascara,,
    vroeger had ik eyeliner op maar zonder zie ik er meer naturel uit en dat is ook wel gewoon mooier

    maar ik heb niet echt van ik moet er heel erg uit uitzien 16 ofzo want dan vinden ze me leuker ik doe gewoon wat ik zelf wil,,
    veel mensen zeggen dat ike r ouder uitzie maar daar kan ik zelf ook niks aandoen, het is niet omdat ik me echt ouder kleed ofzo


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik ben 15 en mensen kijken me raar aan omdat ik nooit make up draag en me geen zorgen maak als mijn haar goed zit :')


    Olive