• Nu vraag ik me toch wel af of ik de enige Belg hier ben die het best jammer vindt dat hij er mee stopt?
    Uiteraard heb ik ook wel andere nieuwslezers gezien & gehoord, maar zijn stem is toch de enige die direct in me op kom als ik denk aan het nieuws ;d

    (voor de Nederlanders; hij is zolang als ik me kan herinneren nieuwslezer geweest op de VRT)


    effort never betrays you

    Ik zal het niet weten, ik kijk er niet naar. Maar ja, soms is het best jammer als mensen na veel jaren met iets stoppen. Vooral als je eenmaal met hun "vertrouwd" bent.


    -

    Sorry, Nederlander hier (krul)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Sorry, Nederlander hier (krul)


    Some people are art and do art at the same time

    Spotgaai schreef:
    Sorry, Nederlander hier (krul)


    Do what people say you can't.

    Eerlijk gezegd snap ik de commotie rond zijn pensioen niet. Wist niet eens over wie ze het hadden toen ze zeiden dat hij op pensioen gaat. Kan me niets schelen. persoonlijk vond ik het ergerlijker dat ze het weer niet hebben getoond omdat ze hem per se een bloemetje moesten geven voor de camera en dat hij per se een speech moest geven.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 13:06 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik vind het wel jammer ja, want zijn stem klinkt na al die jaren zo vertrouwd. Het zal wel even wennen zijn om het journaal zonder hem te kijken.


    The truth may be orange!

    Ik vind het enorm jammer, 'k vond hem echt één van de leukste nieuwslezers!
    ik bedoel maar:

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 13:51 ]

    Incredulity schreef:
    Ik vind het enorm jammer, 'k vond hem echt één van de leukste nieuwslezers!
    ik bedoel maar:



    Hahaha ja eindelijk nog iemand! Dit was inderdaad echt een grappig moment, maar zelf als hij het zegt klinkt het nog zo netjes ;d


    effort never betrays you