• Ik kom op het forum en zie dat het in andere dingen is verdeeld dat is echt cool maar het stoort me meteen weer als ik hoor over dat filmpje waar een poster in komt van Bill waarop staat BILL= GAY! Daar wil ik even wat dingen over kwijt:

    Ten 1e dit is oud nieuws!
    Ten 2e als je het er moeilijk mee hebt trek je er niks van aan. Geef eerlijk toe als je niet fan bent vind je Bill gewoon gay en hij lijkt erook op!
    Ten 3e; Ik word ziek van jullie over dat gezeik over TH die gehaat word! Laat TMF lekker hun mening uiten ik word spuug ziek van jullie met dat gezeik over TMF altijd! Straks geen jullie TMF nog boycotten omdat ze TH niet goed vinden! Omg stop er gewoon mee!

    AMEN!

    xoxo Renee


    I do not hook up.

    Oeps, 2x ;'$

    Straks geen jullie TMF nog boycotten omdat ze TH niet goed vinden!


    Doen we niet hoor! (A)

    Maar, als wij dat toch vinden, wie ben jij dan om te zeggen dat wij dat niet zouden mogen doen!? :P
    Wij laten jou nu toch ook je mening zeggen, terwijl ik het in ieder geval, het er niet helemaal mee eens ben, maargoed!
    So be it! :P


    Träume sind wirklich!!

    (...)Uhuh, en dan verlagen die fans ook zo hun niveau, om haat hyves tegen TMF te maken. Dan ben je net zo bezig als al die TH haters. Als je gewoon verstandig bent, negeer je het. Trouwens, dit is weer een leuk voorbeeld; Veel fans zeuren over Zac, Rihanna, Nicole, en andere beroemtheden, die niet zo "als TH zijn" en maken dan haat plaatjes, hyves, of whatever, en oke, als hun daar gelukkig van worden, i don't care, maar ik vind dat ze dan niet moeten gaan zeuren, of dramatsch depressief[/sorry, had ik zin inXD] worden als er wat over TH gezegt word. ;D

    Echt wel! n_n Alsof je je armen gaat opensnmijden omdat ze wat over ToHo zeggen XD [/Zijn ze ook meteen (w)emo -_-''] Maar je niveau is laag als je dat doet ik bedoel ik kan heel vaak lachen om die grapjes tegen of over ToHo/Bill. Mijn moeder praat ze altijd na als ze in koor zo zeggen: Tokio Hotel omdat mijn moeder dat grappig vind hoe zo dat zeggen. Maar ze vind de band goed en Tom leuk -_-''


    I do not hook up.

    (...)

    Doen we niet hoor! (A)

    Maar, als wij dat toch vinden, wie ben jij dan om te zeggen dat wij dat niet zouden mogen doen!? :P
    Wij laten jou nu toch ook je mening zeggen, terwijl ik het in ieder geval, het er niet helemaal mee eens ben, maargoed!
    So be it! :P



    en dat bedoelde ik nu ook =D


    /

    (...)

    Doen we niet hoor! (A)

    Maar, als wij dat toch vinden, wie ben jij dan om te zeggen dat wij dat niet zouden mogen doen!? :P
    Wij laten jou nu toch ook je mening zeggen, terwijl ik het in ieder geval, het er niet helemaal mee eens ben, maargoed!
    So be it! :P

    Oo als je dat doet ga ik je met een elektrische vliegenmepper vermoorde nou goed XD
    Nee dat zal mij totaal niks uitmaken n_n


    I do not hook up.

    ..


    I do not hook up.

    -_-


    I do not hook up.

    wat voor gezeur dan?? (A)


    Uzumaki Naruto<3

    Over dat TMF ToHo slecht vind enal ):


    I do not hook up.

    je hebt helemaal gelijk!


    Je moet worden wie je bent.

    Maar gij begint terug -.-
    ik zie er geen topic meer over (buiten de deze)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Laat ze dan Zeiken !
    Reageer er gwn niet op !
    Kijk niet naar die topics !
    Deze Topic Vind ik iets Te overdreven...
    Laat gwn hun zin doen !
    SSOO WHAT ?
    Niet dat ik meedoee fsu !
    Laat gwn lkkr hun zinnetje doen --'

    Weet je.. Je hebt heus wel gelijk hoor. Maar het valt me op dat dr ineens allemaal topics komen over dat andere mensen niet zo moeten zeuren... Terwijl we hiermee net zo goed over andere mensen zeurenXD.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    GODVERREDOMME! Als het al oud nieuws is over Bill, hou er dan gewoon je bek over! Ik word ziek van degene die zeggen dat hij Gay is! Laat die jongen toch!