• Oke, ik was net aan het zappen op de tv en toen bleef ik hangen op KetNet (Beligsche zender) Daar was zo'n Junior Song dinges op en daar was echt een hele leuke jongen ^^ Die jongens zijn nummer heet: Shut up ! En ik vraag nu of iemand weet hoe hij heet en hoe oud hij is. Maybe dat alleen de mensen uit Belgie weten hoe hij heet enzo maar de mensen uit Nederland mogen ook helpen x]

    Dank u ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    google?

    hij is nog niet beroemd -.-


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    miss op google zoeken???
    ik heb geen idea x) (srry)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    er is wel een topic over die gasies hoor

    geen idee x'D


    when words fail, music speaks.

    er is wel een topic over die gasies hoor


    Waar ? 0o


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Oliver Symons (°14.07.93) is 15 jaar en groeit op in Sint-Job-in-’t-Goor. Hij gaf z’n lied de universele titel ‘Shut Up’ zodat heel Europa meteen weet waar het over gaat. Qua strategisch denken kan dat tellen.

    Toen Oliver in het vijfde leerjaar zat, schreef hij z’n eerste nummer. Daarbij begeleidt hij zichzelf op de piano en ondertussen kan hij ook al een beetje gitaar spelen. Eén keertje mocht hij z’n beroemde opa Hugo Symons begeleiden op piano in een overvolle Stadsschouwburg in Leuven. Maar meestal zijn z’n optredens iets kleinschaliger: op schoolfeesten en in de muziekschool.

    Naast muziek heeft Oliver nog een passie: sport. In de winter zweert hij bij skilatten, in de zomer verkiest hij z’n surfplank. Regelmatig trekt hij dan naar het Veerse Meer in Nederland voor een stevige portie watersport.

    Het refrein van het nummer ‘Shut Up’ verzon hij vorig jaar tijdens de skivakantie in Oostenrijk, de rest van het nummer schreef hij dit voorjaar. Het werd een bijzonder volwassen song met een breed geluid. Producer Jeroen Swinnen, die vorig jaar het winnende nummer van Trust onder handen naam, was ook nu van de partij.

    Oliver Symons (°14.07.93) is 15 jaar en groeit op in Sint-Job-in-’t-Goor. Hij gaf z’n lied de universele titel ‘Shut Up’ zodat heel Europa meteen weet waar het over gaat. Qua strategisch denken kan dat tellen.

    Toen Oliver in het vijfde leerjaar zat, schreef hij z’n eerste nummer. Daarbij begeleidt hij zichzelf op de piano en ondertussen kan hij ook al een beetje gitaar spelen. Eén keertje mocht hij z’n beroemde opa Hugo Symons begeleiden op piano in een overvolle Stadsschouwburg in Leuven. Maar meestal zijn z’n optredens iets kleinschaliger: op schoolfeesten en in de muziekschool.

    Naast muziek heeft Oliver nog een passie: sport. In de winter zweert hij bij skilatten, in de zomer verkiest hij z’n surfplank. Regelmatig trekt hij dan naar het Veerse Meer in Nederland voor een stevige portie watersport.

    Het refrein van het nummer ‘Shut Up’ verzon hij vorig jaar tijdens de skivakantie in Oostenrijk, de rest van het nummer schreef hij dit voorjaar. Het werd een bijzonder volwassen song met een breed geluid. Producer Jeroen Swinnen, die vorig jaar het winnende nummer van Trust onder handen naam, was ook nu van de partij.

    das al zijn info gehaald van de site van eurosong die ik bij dat topic heb gevonden

    Dank je <333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Inderdaad Oliver
    En morgen het volgende deel op tv


    Live life limitless.

    Echt ?
    Ooh heb ik vandaag net op tijd de herhaling gezien


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    =Oliver

    Die Z'n Lieke Is Echt KEI Goe!


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    mijn vriendin kent die ^^


    Gilles (ll)

    Oliver? xD Nja een vriendin van me vind die ook helemela geweldig xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Echt ?
    Ooh heb ik vandaag net op tijd de herhaling gezien


    Jah inderdaad
    Maar het volgende deel vandaag is wel op een. Volgens mij en anders moet je morgen kijken naar de herhalingen of vrijdag alle twee op ketnet
    Dus:
    Live uitzending: een, zaterdag 113
    Herhaling1: ketnet, zondag 14
    Herhaling2: ketnet, vrijdag 19
    Alle dit denk ik toch he


    Live life limitless.