• nou nog 2 weken en vakantie. Wat gaan jullie doen.?? Mijn oma wordt 65 dus feesten. Familie gaat trouwen. Mijn broer wordt 16. Ik krijg een nichtje de laatste vakantie dag. Mijn ouders hebben de geboorte kaart al gezien:(.
    wat voor leuke dingen hebben jullie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Fietsen naar het bos, picknicken, slapen in de tent, fysio, op reis naar Berlijn Praag en Kraków, heel veel schrijven ik wil mijn verhaal af hebben, lezen...

    Nog genoeg te doen!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Een week op kamp naar Engeland met twee vrienden, kamperen met vriendinnen, mijn BFF voor het eerst in het echt zien, naar de strandmeeting en twee weken naar Italië. Dat is in ieder geval tot nu toe de planning (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dagje Graspop, dagje Rock Werchter, 3 dagen Pukkelpop, twee weken chirokamp, twee weken stage op speelplein, 2 weken op reis naar Italië.


    Never run out of reasons to smile...

    Mijn vakantie wordt triest: een weekje scoutskamp en een dagje Rock Werchter.
    Verder moet ik studeren. :/

    Zephyros schreef:
    Ik heb over 8 dagen vakantie, maar eigenlijk nog maar 6 want weekend is eigenlijk niet echt een schooldag.


    ^^

    PLUS ik ga 3 1/2 week naar America <3


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    geef me een W, een E, een R een K.
    Dan krijg je; Vermoeidheid! ):


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Werken, en een keer shoppen met mijn tante.


    <3