• Jup, en ik vind het heel vreemd dat hier nog geen topic over is. (nerd)


    Voor diegenen die niet weten waar het over gaat; sinds een paar dagen doet de BTK-APP het en de jongens waren al fleissig bezig filmpjes te plaatsen terwijl ze beide een nieuwe piercing namen. Gezien de gedachten ‘nu we toch bezig zijn’ hebben ze ook filmpjes en foto’s van hun eerste gezamelijke tattoo gepost. Bill heeft Tom dus eindelijk overgehaald een twintattoo te nemen.
    Onder Bill’s knokkels op zijn linkerhand staat de geboortetijd van zijn tweelingbroer vereeuwigd (0630) & op Toms rechterhand die van Bill (0640).

    Voor de rest hou ik lekker mijn mening voor me wat ik ervan vind :Y), maar wat vinden jullie ervan?





    edit: er klopt nu dus officieel geen drol meer van bills verklaring met zijn: 'we dragen elkaars geboortetijd', want ze hebben dus gewoon ieder hun eigen tijd. Wat mijn vermoedens en mening enkel meer bevestigde. Ze wilden (waarschijnlijk billos) een stoere rockstertattoo, ze hadden alleen nog geen onderwerp/betekenis. :') achja, zolang ze er maar blij mee zijn enzo.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 16:59 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    wat voor piercing hebben ze samen dan?
    Ik vind die tatoo wel mooi, mooi de plaats is echt lelijk :X


    I solemny swear i am up to no good

    Me likes.


    Ex astris, sciencia

    Je mening had ik al op Facebook gelezen en ergens stem ik er mee jin :'D


    Let it come and let it be

    Ilike (:


    I changed.

    Countenance schreef:
    Je mening had ik al op Facebook gelezen en ergens stem ik er mee jin :'D
    Ja :Y). En dat zal ik hier maar niet zeggen want dan krijg ik meteen 'dat weet je helemaal niet', maarja, ze moeten het zelf weten (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind het best schattig. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind het niet zo mooi, wel lief dat ze dat samen doen ofzo. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind het eigenlijk best lelijk, zou het zelf nooit doen. Maar ja, als zij er maar gelukkig mee zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jonsu schreef:
    (...)
    Ja :Y). En dat zal ik hier maar niet zeggen want dan krijg ik meteen 'dat weet je helemaal niet', maarja, ze moeten het zelf weten (nerd).

    Ach, sommige mensen lopen gewoon achter hun idool aan, en vinden alles maar geweldig puur omdat hij/zij het is. Jammer :'D


    Let it come and let it be

    Nitro schreef:
    wat voor piercing hebben ze samen dan?
    Ik vind die tatoo wel mooi, mooi de plaats is echt lelijk :X
    Heb er even een topic over aangemaakt :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Lief dat ze het samen doen.:3
    Maar zelf zou ik als tweeling niet zo'n Tattoo nemen ;D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jonsu schreef:
    (...)
    Heb er even een topic over aangemaakt :Y).

    Thanks =)


    I solemny swear i am up to no good

    Mooi ^^
    Maar voor mijn mening zou ik zoiets op een andere plaats doen ;s


    Jus drein jus daun.

    Wel lief, alleen die plek komt bij mij zo beetje gangster achtig over XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Buh. Me no gusta. Me really no gusta ;o.


    No growth of the heart is ever a waste