• Laat ik het eerst even uitleggen voor degene die dit fenomeen nog niet kennen.
    Vanaf volgend jaar moeten alle examenklassers die willen slagen minimaal een 6,0 voor de drie genoemdevakken staan, waarbij er slechts 1 onvoldoende, niet lager dan een afgeronde 5.
    Ik sta dus 1 vijf voor wiskunde. Wiskunde B weliswaar, maar dat schijnt niks uit te maken. Wiskunde C'ers en alfa's hebben dus geluk want hier word geen onderscheid in gemaakt.
    Voor de overgang wordt dezelfde norm aangehouden bij mij op school.
    Maargoed, ik stond dus voor Engels een 6 en voor Nederlands een mooie 6,9(A) tot vanmorgen.
    Tussen het debatteren door kreeg ik te horen dat er maar 6 voldoendes bij Nederlands gevallen zijn. 6 in een klas van 23, en dat terwijl ik een 7.1 nodig had.
    Nu zou ik blij moeten zijn, ik heb een van die voldoendes... Het is alleen een 6.7, dus nu sta ik een 6.8, oftewel, niet hoog genoeg om mijn wiskunde cijfer te compenseren.
    Dus, als mijn berekingen kloppen, sta ik gemiddeld afgerond een 5,9 voor het vakkentrio. Niet genoeg.
    Haat aan deze regel die nergens op slaat, alsof de andere vakken niet zo belangrijk zijn!
    Zijn er hier nog meer mensen met een soortgelijkprobleem?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik ben blij dat ik in Be woon en niet aan zo'n belachelijke voorwaarde moet voldoen.


    Get outta my head!

    En natuurlijk doe ik volgend jaar examen(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Reloaded schreef:
    Ik ben blij dat ik in Be woon en niet aan zo'n belachelijke voorwaarde moet voldoen.


    Never run out of reasons to smile...

    Persefoneia schreef:
    En natuurlijk doe ik volgend jaar examen(cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ben ik blij dat ik mijn examens al heb gehaald vorig jaar :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Uh, nee. Want bij ons wordt alles afgerond, dus een 6,8 zou bij ons een 7 worden. En dat is genoeg om te compenseren.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Shit happens, een vriendin van mij heeft precies hetzelfde probleem.
    Het is wel zo dat door je tijd in wiskunde zo ongeveer te verdubbelen je hier wel een puntje hoger voor kunt scoren. Ik weet dat dat kut is maar het zal je wel redden...
    Sterkte!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja, en ik vind het bélachelijk. Ik heb het niet zo ingewikkeld als jij, maar ik sta voor alles hoger dan een 7, behalve Nederlands, Engels en wiskunde. Voor Nederlands een 6.9, Engels een 5.7 en Wiskunde een 5.5. En dan moet ik nog een toetsweek overleven.. Dus ik kan blijven zitten met een 4.4 voor wiskunde, terwijl de rest perfect is ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Reloaded schreef:
    Ik ben blij dat ik in Be woon en niet aan zo'n belachelijke voorwaarde moet voldoen.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Vossensnuit schreef:
    Ja, en ik vind het bélachelijk. Ik heb het niet zo ingewikkeld als jij, maar ik sta voor alles hoger dan een 7, behalve Nederlands, Engels en wiskunde. Voor Nederlands een 6.9, Engels een 5.7 en Wiskunde een 5.5. En dan moet ik nog een toetsweek overleven.. Dus ik kan blijven zitten met een 4.4 voor wiskunde, terwijl de rest perfect is ><

    Ik zou het knap vinden als je dat met één toets zo zou kunnen verpesten :X


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Leuk als je dyslectische bent.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kut Marja van Bijsterveld(finger)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Reloaded schreef:
    Ik ben blij dat ik in Be woon en niet aan zo'n belachelijke voorwaarde moet voldoen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ga dit jaar misschien niet over daardoor.


    Hope goes lost but never dies.

    Ja, ik weet het, dat is echt vervelend voor degene die volgend jaar en daarna examen moeten doen. Gelukkig deed ik het dit jaar, ik ben er nét aan ontsnapt. Maar dan had ik het alsnog wel gehaald, want ik had voor Nederlands een 8, voor Engels een 8 en voor wiskunde een 7. Geen idee hoe, maar oké. Maar het gaat je vast lukken hoor! Die één tiende moet niet zo moeilijk te doen zijn! Niet meteen van het ergste uitgaan (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle