• hoii!

    Ik zit nu in het examen jaar van het VMBO > TG afdeling en ik heb ofcourse tekenen gekozen omdat ik A gek ben op tekenen B iets met tekenen/schrijven wil gaan doen later ( reden dat ik op quizlet zit ) maar ik moet dus een foto reportage maken das zeg maar een groot vel met allemaal foto's en tekstjes. want wij gaan een schilderij tekenen dus nu mijn vraag aan jullie hebben jullie leuk ideen voor mijn fotoreportage.

    ik zelf dacht aan zwart wit foto's hebben jullie nog meer ideen ??

    Zwart wit is idd erg leuk maar dan nog leuker erbij is dat je hier en daar bij een foto één kleur laat zien, maar dan wel overal dezelfde kleur bijv. Rood (:
    en voor foto's... is mss leuk als je het bij één thema houd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    de foto's moeten wel verschillend zijn want de personen die je op de foto zet/hebt daarvan moet je de verschillende karakters laten zien.

    Foto's neme die in et alledaagse leven voorkome. Allé, zo iemand op straat fsoo ^^ Een oma me ne paraplu, of een klein jongetje me nen bal fsoo :] Zijn mr voorbeelde éh! ^^


    007

    Nee kijk
    je moet een foto reportage maken van de gene die je op de foto hebt en dan karakter eigenschappen bijvoorbeeld gek normaal en interesse een voorbeeld van fotos die ik heb

    ik en marly bij mijn poster muur ( omdat we fan zijn van th )
    foto waar we een tong uitsteken
    foto met een zonnebrik
    eentje met peace en een normale

    en dan nog van je zelf =D

    zwart wit foto's en dan bijv. alle dingen die blauw zijn blauw laten :D

    of was dat al eerder gezegt??

    xxx


    Uzumaki Naruto<3

    Wat je zelf al zei, zwart met wit. En bijvoorbeeld de ogen (of andere dingen/voorwerpen) van plaatjes/foto's blauw maken, of ineens een hele opvallende kleur.
    Good luck! <3

    dankjewel ik zal een foto van het resultaat maken =D
    xx

    dankjewel ik zal een foto van het resultaat maken =D
    xx


    *is nu al benieuwd* <3