• Ja, tis wéér 11 september ^^ Enjaah, toén zijn die 2 vliegtuige in de WTC torens gevloge... Triestig... Ma, ik vin het stilaan een beetje afgezaagd te worde -__- Ik bedoel, élk jaar geve ze vn 10 tot 12 septemebr KEIveel films over 11 september, en documentaires, praatprogramma's, ...
    Vr mense die het graag zien, NO PROBLEM, ma, vr mense die toen familie, vrinde of kenisse eeft verlore moet da tog altijd nen grote shock zijn om da trug te zien? Allé, daz gewoon traumatiserend! O_+
    Jullie mening?


    007

    k vind het ma luguber :S

    als k het zie krijg ik dr altijd zown eng gevoel bij 0_o


    I solemny swear i am up to no good

    Ik word dr altijd een beetje gek van sorry(A). Ik bedoel t is 7 jaar geleden, op andere plekken in de wereld zijn veel meer mensen overleden maar daar hoor je niet zoveel over.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Idd, oké, er ZIJN veel mense gestorve, en daz Erg, ma idd, er sterve tog ook véél mense aan honger, uitdroging, oorlog, ...



    007

    Amerika vind zichzelf zo ontzettend veel belangrijker dan alle andere rampen waar heel veel mensen omkomen. Daarom heb ik een hekel aan al dat gezeur over dat ze zo zielig zijn.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Jaah, tis is ene keer gebeurd, Godd... >_<


    007

    nou eigelijk..

    vind ik dat maar gelul ja. 12september herdnken ze mijn autoongeluk toch ook niet. ok edat ws dan wel niet zo er(nja vind ík dan) maar die mensen die toen zijn omgekomen merken er toch niks van en die terroristen zooi vind het alleen maar leuk.. Dus gaan ze nog mee dingen doen..

    [/mening]

    x

    Schij toch uit met die WTC! Als in Afrika een flat neerstort is het geen wereldnieuws. Bij ons is er ook een keer een vliegtuig op een flat geland... Nou ik zie Amerika dat nog niet herdenken.
    Alleen omdat het Amerika is. En wedden dat hun het niet herdenken(althans meer dan de helft herdenkt het niet)! Als ik ff met een vliegtuig door een flat heen vlieg dat niet bijzonder is... is het geen wereldnieuws. Amerika kan echt de schijt krijgen op dat soort momenten. Ze moeten eens naar Afrika kijken... dat mogen ze van mij part herdenken. Herdenk ik tenminste nog iets bijzonders.

    Eerlyk gezegd boeit het mij niet..dit hele gebeuren niet. Als mensen er bij stil willen staan, laat ze. Willen mensen dat niet? ook geen punt. x


    In your Shadow i can Shine

    Er gaan geruchten dat Bush bevel heeft gegeven om die 2 vliegtuigen de WTC in te vliegen:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Er gaan geruchten dat Bush bevel heeft gegeven om die 2 vliegtuigen de WTC in te vliegen:Y)
    Zie ik hem wel voor aan. En dan de moslims de schuld te geven.

    (...)Zie ik hem wel voor aan. En dan de moslims de schuld te geven.
    Idd, hij wil toch al zo graag een oorlog met Irak, kan hij hiermee mensen laten denken dat de moslims de foute mensen zijn en dat hij een goeie reden heeft om een oorlog te beginnen ¬¬


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Jah, Bush is égt nen idioot, op ALLE vlakke... -__-


    007

    (...)Idd, hij wil toch al zo graag een oorlog met Irak, kan hij hiermee mensen laten denken dat de moslims de foute mensen zijn en dat hij een goeie reden heeft om een oorlog te beginnen ¬¬
    idd, kan niet wachten tot er een nieuwe president daar komt

    Ik ook! Eindelijk iemand die hersene heeft...


    007