• M. & ik hadden ruzie en we waren heel close met elkaar. Een net-geen koppeltje, bedoel ik dan. Hij begon steeds meer over seks enzo met mij en op een bepaald moment praatte hij over niets anders. Ik deed er heel sarcastisch over enzo, maar toen werd ik het beu en stuurde een sms waarin stond: De laatste dagen heb ik het gevoel dat ik alleen maar dààrom goed ben voor jou. Nu, die sms negeerde hij compleet en vandaag zit hij op netlog tegen mijn beste vriendin te zeggen dat hij me mooi vind enzo.(cat)


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik vind dit eigenlijk ook best zielig. Ik had ook een beste vriend die dat deed. Ik heb het lang proberen vol te houden om zijn gedrag zoveel mogelijk te negeren en, inderdaad, sarcastisch te reageren tot hij zich weer -even- normaal gedroeg. Maar na een tijd werd ik er echt gek van en nu praat ik niet meer met hem.

    Wat denk je dat je eraan gaat doen nu?

    Diffuse schreef:
    Ik vind dit eigenlijk ook best zielig. Ik had ook een beste vriend die dat deed. Ik heb het lang proberen vol te houden om zijn gedrag zoveel mogelijk te negeren en, inderdaad, sarcastisch te reageren tot hij zich weer -even- normaal gedroeg. Maar na een tijd werd ik er echt gek van en nu praat ik niet meer met hem.

    Wat denk je dat je eraan gaat doen nu?

    Ik ga hem gewoon even negeren, idd.


    all I want is the taste that your lips allow

    Jongens..


    -

    Kayirangwa schreef:
    (...)
    Ik ga hem gewoon even negeren, idd.


    Ik denk dat dat inderdaad het beste zal zijn, want misschien wordt het alleen maar erger en gaat hij je beginnen dwingen tot bepaalde dingen ofzo..

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 22:45 ]

    Negeren die handel (:


    Olive