• Hoi, hoi.
    Vrienden van mij zijn een bandje aan het starten en ze hebben net wat muziek online gezet. Ik zou het heel fijn vinden, moesten jullie eens een kijkje gaan nemen en zeggen wat jullie er van vinden.

    InSky:
    THE MOMENT YOU'VE ALL BEEN WAITING FOR! (wel niet perfect en hier en daar wat vals enzo maar dat is door de opname met pc)
    Anyway, enjoy en let us know what you think!
    *le click*

    Thybo|InSky:
    Wow thanks nana! :D Tis leuk te horen dat in de smaak valt!:) Bedankt voor de geweldige support! echt kmeent:)
    Als je wil mag je ze laten weten dat ze heel erg bedankt zijn en dat we ook blij zijn met kritiek zodat we er uit kunnen leren:)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 17:38 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wow. Ik vind het echt awesome (krul)


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Sjiek gedaan ;)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    coowl


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Steampunk schreef:
    Wow. Ik vind het echt awesome (krul)


    Gewldig.
    Zonder woorden. Maar toch met.


    Food.

    Oehh nice! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    awesome <33


    Obviously.

    Wauw! Vet coewl (Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik weet niet hoe je gerecord hebt, maar ik zou de gitaar toch echt wel stereo laten lopen; dat het links mono is is erg vervelend om naar te luisteren. En ik vind het nou ook niet zo spectaculair. Als je het goed zou opnemen, mbv een audio-box en Cubase, zou het misschien beter klinken. Dit klinkt niet echt als iets wat ik zou willen zien of horen. [/critique] Maar leuk dat je het probeert ouwe. (:

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 20:10 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Echt goed!!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    NAZIPUNK schreef:
    Ik weet niet hoe je gerecord hebt, maar ik zou de gitaar toch echt wel stereo laten lopen; dat het links mono is is erg vervelend om naar te luisteren. En ik vind het nou ook niet zo spectaculair. Als je het goed zou opnemen, mbv een audio-box en Cubase, zou het misschien beter klinken. (...)


    Hier ben ik het wel een beetje met hem/haar eens..

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 20:13 ]


    Keep it simple.

    Clandestine schreef:
    (...)

    Hier ben ik het wel een beetje met hem/haar eens..
    wel niet perfect en hier en daar wat vals enzo maar dat is door de opname met pc

    Als je dit zou lezen zou je ook weten dat het nog niet perfect is. Ze hebben geen professionele apparatuur en toch willen ze ons al iets laten horen, dat vind ik best knap dan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het wel cuwl (;


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Apocalyptica schreef:
    (...)wel niet perfect en hier en daar wat vals enzo maar dat is door de opname met pc

    Als je dit zou lezen zou je ook weten dat het nog niet perfect is. Ze hebben geen professionele apparatuur en toch willen ze ons al iets laten horen, dat vind ik best knap dan.

    Ik heb ook geen professionele apparatuur, maar c'mon, als je een demo op gaat nemen met crappy apparatuur, ja, dan krijg je de vakmensen die erop gaan bitchen. Ik vind het niet knap dat ze het doen of zo, heel eerlijk, want er zijn genoeg beginnende bandjes die wel moeite doen voordat ze een nummer opnemen ouwe.

    EN: Je vroeg om mijn mening, ik geef hem.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 20:19 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Awesome :3


    Only those who listen can hear

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Ik heb ook geen professionele apparatuur, maar c'mon, als je een demo op gaat nemen met crappy apparatuur, ja, dan krijg je de vakmensen die erop gaan bitchen. Ik vind het niet knap dat ze het doen of zo, heel eerlijk, want er zijn genoeg beginnende bandjes die wel moeite doen voordat ze een nummer opnemen ouwe.
    Stop met me ouwe te noemen dat is vreselijk irritant. Dit is geen demo, anders zouden er vocals enal op zitten. Het is gewoon een kleine opname die ze al delen met vrienden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?