• Dat er de laatste tijd veel depressieve topics zijn ;o
    En ik vroeg me zo even af, hoe jullie tegenover deze topics staan.
    Vaak gaan ze dan over mensen die zichzelf niet mooi, leuk, weet ik veel wat nog, vinden.
    Ik snap deze topicmakers niet...
    Niemand is perfect.
    Aan iedereen scheelt wel iets.
    Kijk bijvoorbeeld naar mij;

    Ik ben klein en gezet
    Ik heb lange tanden die ik niet mooi vind
    Ik heb zoals vele pubers soms last van puisten
    Ik heb mannenhanden

    Maar het positieve is dat ik;

    Mooi haar heb
    Witte tanden heb
    Vaak leuke koosnaampjes krijg door mijn lengte
    Mooie ogen heb

    Laat je niet leiden door je gebreken...
    Zie ook het mooie of het positieve in jezelf.

    Sorry, dit moest er even uit


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lief gezegd.
    Ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen op depressieve topics, omdat ik geen woorden heb voor ze om zich weer beter te voelen. Iedereen zit met zijn eigen problemen. De enige die ze kan oplossen ben jezelf en niemand snapt jou helemaal, dus uiteindelijk heb je niks aan woorden van mensen die je niet kennen over het internet.

    Ik beeld me altijd in dat ze 12 zijn ofzo ;x Niet dat mensen van 16 ofzo zich niet zo kunnen voelen maar gewoon, zo'n idee krijg ik altijd bij zo'n topic.


    -

    Er is altijd wel iets waar mensen over kunnen.. zeuren. Om het zo te noemen. Ze moeten het gewoon kwijt, of zoeken aandacht. Altijd positief blijven, dat is wat ik probeer, dus ik ben het eens met wat jij zegt (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Om eerlijk te zijn, ik vind het vreselijk zeikerig en een ontzettend negatieve manier van aandacht trekken. Just be a little happy, in plaats van jezelf en anderen mee te sleuren in je negatieve gedoe.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ineens, komt iedereen terecht in de puberteit. :X


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Euhm, ik vind dat sommige mensen wel een beetje overdrijven.


    Olive

    Soms is het niet zo dat een topic maakster/maker zichzelf lelijk vind. Het wordt ze zo vaak ingewreven dat ze 'lelijk' zijn dat ze het zelf gaan geloven terwijl het soms niet eens echt zo is.

    Maar ja, je hebt wel gelijk dat er de laatste tijd wat meer van dat soort topics zijn.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ik denk dat er ook veel zijn die zeggen dat ze lelijk enzo zijn, omdat ze willen horen dat het niet zo is...


    You just made my day;D

    Zo kunnen sommige mensen nou eenmaal niet denken. Sommigen denken werkelijk alleen maar negatief en dan helpt een lief woordje alleen niet. Dan kunnen jullie wel zeggen dat mensen zich aanstellen, maar je weet niet hoe zij denken, hoe zij zich werkelijk voelen.

    Al geef ik toe dat sommige zich wel aanstellen.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Okee, als ik heeel erg eerlijk ben, denk ik vaak van: god, daar heb je weer zo een 14jarige, onzekere puber die even zielig gevonden wil worden. En dan bedoel ik niet zo zeer de ‘ik voel me dik’-topics, maar meer de ‘ik wil niet meer’-topics. Dan denk ik echt van, als je écht dood wilt, ga je dat niet op internet zetten.

    Maargoed, ik probeer ze wel gewoon te helpen, daar schieten ze toch meer mee op.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Okee, als ik heeel erg eerlijk ben, denk ik vaak van: god, daar heb je weer zo een 14jarige, onzekere puber die even zielig gevonden wil worden. En dan bedoel ik niet zo zeer de ‘ik voel me dik’-topics, maar meer de ‘ik wil niet meer’-topics. Dan denk ik echt van, als je écht dood wilt, ga je dat niet op internet zetten.

    Maargoed, ik probeer ze wel gewoon te helpen, daar schieten ze toch meer mee op.

    I kinda agree :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik geef daar ook nooit een reactie omdat ze vaak toch al je adviezen niet opvolgen omdat het toch niet gaat werken. Fuck off, dan maar niet hoor :')


    -

    Oh , en bedankt. Mag ik het niet kut vinden dat mijn pa zo neerbuigend als wat tegen me doet. Sorry hoor , maar dat moet er soms gewoon even iets uit , en ja , dat gaat niet altijd tegen je vrienden.

    Ik zie heus wel het positieve in mezelf hoor, dat houden mijn vrienden er wel in.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Knoxville schreef:
    Oh , en bedankt. Mag ik het niet kut vinden dat mijn pa zo neerbuigend als wat tegen me doet. Sorry hoor , maar dat moet er soms gewoon even iets uit , en ja , dat gaat niet altijd tegen je vrienden.

    Ik zie heus wel het positieve in mezelf hoor, dat houden mijn vrienden er wel in.

    Je moet je niet zo aangevallen voelen hoor O.o
    Ik heb het over topics in het algemeen


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oh god, die 'imma fatty' topics.
    ohgoddd het liefste zeg ik dan ook gtfo fatty
    <3

    maar dude, iedereen altijd ik ben lelijk dit dat. en weetje, ik heb nog nooit iemand horen zeggen oh god ik ben hot. zelfs niet voor de grap. Ik doe dat wel haha, maar dan voor de grap. maar ik vind mezelf ook niet lelijk, i mean c'mon kijk naar mij <3
    oh lolz mn ego stijgt.


    I live for the applause, you will die for it.