• Hallo Q mensjes,

    ik heb gisteren een kaptafel besteld, en die is vanmiddag bezorgd.
    Nu ben ik alleen nieuwsgierig of hier ook mensen een kaptafel hebben, en of jullie tips hebben wat ik er kan op zetten voor leuke dingetjes als in make-up/tut spullen.

    Dit is hem:



    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Woah — hij is echt prachtig. Zelf ben ik niet echt van de make—up (naast de basics) dus daar kan ik je helaas niet mee helpen.
    Vraagje: waar hem je hem besteld / gekocht? Mijn zusje is namelijk op zoek naar zo'n kaptafel.


    Ik wilde er graag een, maar met alles dat nu in mijn kamer staat, had ik er echt geen ruimte voor. Dus ik gebruik mijn bureau xD

    Maar die van jou vind ik echt heel erg gaaf! Ook met dat schattige krukje eronder!

    [ bericht aangepast op 4 jan 2018 - 18:06 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Cresswell schreef:
    Woah — hij is echt prachtig. Zelf ben ik niet echt van de make—up (naast de basics) dus daar kan ik je helaas niet mee helpen.
    Vraagje: waar hem je hem besteld / gekocht? Mijn zusje is namelijk op zoek naar zo'n kaptafel.


    Dank je! Ik vind hem ook hartstikke mooi, nog mooier dan die van de Ikea (en zo'n 10 euries goedkoper).
    Ik heb hem hier besteld link


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Laleah schreef:
    Ik wilde er graag een, maar met alles dat nu in mijn kamer staat, had ik er echt geen ruimte voor. Dus ik gebruik mijn bureau xD

    Maar die van jou vind ik echt heel erg gaaf! Ook met dat schattige krukje eronder!


    Bureau is ook handig haha.
    Jammer dat je geen ruimte hebt, had ik ook eerst niet, tot dat ik mijn 2persoonsbed inruilde voor een 1persoons haha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb geen kaptafel (nodig). Maar ik vind die van jou wel echt zalig!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik had deze

    (even foto van google geplukt hahaha


    In het midden van het blad zit dus zo'n spiegel die je omhoog kan klappen en ik had erboven nog een grote spiegel hangen. Onder de spiegel in het blad had je veel opbergruimte en waren veel plankjes en laatjes. Ideaal voor al m'n sieraden en make-up. Inmiddels heb ik welgeteld 1 mascara en 1 poeder, dus een kaptafel is vrij overbodig :"D

    Die van jou is trouwens eeerrrug leuk! Is ook echt wel mijn stijl


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Scandal schreef:
    Ik heb geen kaptafel (nodig). Maar ik vind die van jou wel echt zalig!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben op t moment mijn eigen kap/make-up tafel aan t samenstellen. Ik heb al een soort theaterlampen gekocht die dan naast de spiegel komen te hangen (:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik wil echt graag zo'n kaptafel, maar 350 euro (met stoel) heb ik niet zomaar meer als arme student :'D


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    Ik wil echt graag zo'n kaptafel, maar 350 euro (met stoel) heb ik niet zomaar meer als arme student :'D


    Die is ook gaaf! Volgens mij hebben ze ook zoiets bij de Ikea.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Varekai schreef:
    Ik had deze

    (even foto van google geplukt hahaha


    In het midden van het blad zit dus zo'n spiegel die je omhoog kan klappen en ik had erboven nog een grote spiegel hangen. Onder de spiegel in het blad had je veel opbergruimte en waren veel plankjes en laatjes. Ideaal voor al m'n sieraden en make-up. Inmiddels heb ik welgeteld 1 mascara en 1 poeder, dus een kaptafel is vrij overbodig :"D

    Die van jou is trouwens eeerrrug leuk! Is ook echt wel mijn stijl


    Super leuk!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik had er 1 bij mijn ouders, maar (zelfs met lenzen) zie ik niet zo goed en kan ik mijn make-up alleen doen met een vergrootspiegel die ik vast houd. Ik woon nu op mezelf in een studio en daar heb ik er ook geen plek voor. Ik doe meestal mijn make-up aan mijn bureau nu(daar heb ik ook een goede lamp) want mijn badkamer is slecht te verlichten en echt ienie Mienie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one