• mensen die álsmaar topics maken over hoe kut hun leven is.
    Alsof iemand van Quizlet daar wat aan kan doen, 2faoiwejfaowijfawo3uj.

    Sorry, frustratie.

    Ik heb het niet over de mensen die ooit eens 1 topic openen, maar de mensen die alléen maar topics openen om te zeuren, ja leuk ja.

    Zo af en toe kunnen mensen hier hun hart luchten, en daar is helemaal niks mis mee vind ik. Daarbij valt het allemaal wel mee.


    ars moriendi

    Defensive schreef:
    (...)

    Ja, dat is wel waar. Maar als zij daar vrolijker van worden, moeten ze dat toch zelf weten? Zolang ze andere mensen maar niet gaan lastigvallen met hun verhalen hoef je niet op hun topics te klikken of reageren, lijkt me...

    Ja maar ja.
    Het is zo erg voor de mensen die een echt zeiktopic verdienen omdat ze het hard hebben... ;x


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    (...)
    Ja echt he.
    En als je het even niet meer ziet zitten, gewoon geen zin meer hebt om te lachen, om vrolijk te zijn, dan moet je echt naar een therapeut. En dan ben je depressief.
    Ow wacht, dan zat ik in een instelling 8D
    Haha, stiekem is dit best wel grappig 8D


    Haha, maar de helft speelt hier zelf psycholoog :') En ik doe gezellig mee :'D Krijgen ze mijn mening ook te horen hierover. En ook van die mensen die om complimentjes vragen; "oh ik ben zo lelijk dit, zo lelijk dat, GEEF ME AANDACHT!"


    Olive

    Atmosphere schreef:
    (...)

    En dan zit die met dat gezeur van aanstellende kindertjes van 13.

    Ik vind dat ook niet leuk. (cat)
    Die denken dat ze het leven al niet meer zien zitten,
    terwijl er héél véél ergere dingen zijn.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Authors schreef:
    (...)

    Haha, maar de helft speelt hier zelf psycholoog :') En ik doe gezellig mee :'D Krijgen ze mijn mening ook te horen hierover. En ook van die mensen die om complimentjes vragen; "oh ik ben zo lelijk dit, zo lelijk dat, GEEF ME AANDACHT!"

    Waarom vind iedereen zich eigenlijk dik en lelijk?
    Echt iedereen!!!


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Authors schreef:
    (...)

    Haha, maar de helft speelt hier zelf psycholoog :') En ik doe gezellig mee :'D Krijgen ze mijn mening ook te horen hierover. En ook van die mensen die om complimentjes vragen; "oh ik ben zo lelijk dit, zo lelijk dat, GEEF ME AANDACHT!"

    Ja echt hé.
    En dan moet jij gaan zeggen dat ze heel erg mooi zijn, want ze hebben zo'n mooi haar en dat iedereen moois is op z'n eigen manier en blablabla... Daar vràgen ze toch niet om? 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    Authors schreef:
    (...)

    Haha, maar de helft speelt hier zelf psycholoog :') En ik doe gezellig mee :'D Krijgen ze mijn mening ook te horen hierover. En ook van die mensen die om complimentjes vragen; "oh ik ben zo lelijk dit, zo lelijk dat, GEEF ME AANDACHT!"


    lol,
    Ik ben 1.68 lang, en 40 kilo, ben ik dan te dik?

    aowejfoawiejfaoijf NO, god dammit!

    Je bent niet de enige, ik wordt er ook gek van.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Authors schreef:
    (...)

    Haha, maar de helft speelt hier zelf psycholoog :') En ik doe gezellig mee :'D Krijgen ze mijn mening ook te horen hierover. En ook van die mensen die om complimentjes vragen; "oh ik ben zo lelijk dit, zo lelijk dat, GEEF ME AANDACHT!"

    Soms denk ik, dat ik de enigste hier ben met 100% zelfvertrouwen.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    FireDust schreef:
    (...)
    Ik vind dat ook niet leuk. (cat)
    Die denken dat ze het leven al niet meer zien zitten,
    terwijl er héél véél ergere dingen zijn.

    ;lakdhg;aklsdfhnafdak(6) is er in Godsnaam mis met de leeftijd 13
    IT MAKES ME PISSED OFF

    Atmosphere schreef:
    (...)

    lol,
    Ik ben 1.68 lang, en 40 kilo, ben ik dan te dik?

    aowejfoawiejfaoijf NO, god dammit!

    Oh ja, nog vreselijker.
    Ik ben zo blij dat die topics niet meer mogen 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    TheSandwich schreef:
    (...)
    ;lakdhg;aklsdfhnafdak(6) is er in Godsnaam mis met de leeftijd 13
    IT MAKES ME PISSED OFF

    Het is niet naar iedereen gericht. :8


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ik word gek van al die topics over 'ik word gek van dit of van dat' omdat dat de sfeer in mijn ogen naar beneden brengt :'D. Oké je kan het niet leuk vinden, maar uiteindelijk zullen ze het volgens mij toch posten.

    Ik geef je voor de rest gelijk over zo'n topics hoor. Maar 'k denk dat dat ook wel met de levensfases en levenswijsheid te maken heeft ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    TheSandwich schreef:
    (...)
    ;lakdhg;aklsdfhnafdak(6) is er in Godsnaam mis met de leeftijd 13
    IT MAKES ME PISSED OFF


    OKE DAN, 12?

    Marshmellow schreef:
    Ik word gek van al die topics over 'ik word gek van dit of van dat' omdat dat de sfeer in mijn ogen naar beneden brengt :'D. Oké je kan het niet leuk vinden, maar uiteindelijk zullen ze het volgens mij toch posten.

    Ik geef je voor de rest gelijk over zo'n topics hoor. Maar 'k denk dat dat ook wel met de levensfases en levenswijsheid te maken heeft ^^.



    Oh may god, moet ik hierop reageren?