• Wat een kut eiland is dat (no_chears) Ben daar vandaag geweest met school en eerst moesten we activiteiten doen en van 1 tot half 5 mocht je zelf wat doen. Maar er valt niks te doen daar dus de tijd ging heel erg sloom (joehoe) Ontzettend veel gefietst om maar iets te doen..

    Hopelijk was jullie dag wel leuk :W


    -

    gewoon een luie dag voor de pc. (cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    hahahaha, jij bent grappig.
    ik had ook een kut dag. Ik had gisteravond paranormal activity gekeken, en dat was echt de engste film die ik ooit heb gezien. (Saw, house of bones, human centipide en room 1408 vind ik véél minder eng) Dus, mijn broer vond het ontzettend grappig me de hele dag te laten schrikken. Gisternacht krijste ik ook al het hele huis bij elkaar door hem.


    Smile and live.

    Uneventful schreef:
    gewoon een luie dag voor de pc. (cat)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben daar twee keer geweest, 1 keer op vakantie ik vond het wel leuk daarzo, en de tweede keer ging een goede vrienidn van me moeder trouwen op Schier.. e het was tog gezellig xD


    What is youre favo scary movie?

    Ik heb de hele dag achter de pc gezeten O,o


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    ik heb gewinkeld voor school spullen en toen waren voor schoolspullen (de meeste) €32 kwijt en toen voor een agenda en een passer iets van €42 o.O (dat heb je als je tweeling bent dubbele kosten voor me ouders :'D)en toen heb ik nog een gewoon kleding gehaald en toen de hele dag achter de pc gezeten , best leuk nog (krul)


    Shoganai i ne~

    No way ._____.
    Ik moest helpen bij de sportdag op school, mijn dag was een hél.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42