• oky.

    ff zien hoe ik dit ga uitlegge.

    ik ben dus verliefd, op Laura ja. en we hebben gezoend, op het hoc, niet tz of zo, gwn. n kus,
    Maar dat had dus iemand gezien. en nu denkt iedereen dus datk wat met der heb, wat dus niet zo is.
    en doordat iemand van de klas die roddel heeft verspreid, denkt de halve school dat nu.
    en door die stomme sukkol van de klas, raak ik Laura nu mss kwijt als Bestie, wat ik dus helemaal niet wil.

    weet iemand watk moet doen? Wat ik kom er zelf niet meer uit.

    Het gewoon ontkennen. Het is ook niet zo slim om daar te gaan staan zoenen he:P. Maarja nu iemand je heeft gezien kun je eigenlijk alleen maar ontkennen, maar de kans is niet zo groot dat ze je geloven.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Auw, lastig! :S Ja, ge kunt moeilijk tege iedreen 1 per 1 gaan zegge da het msschn ni zo bedoelt wass nsoo, dusjah... Ik heb et zelf nog ni meegemaakt, dus ik zou et eiglijk ni wete... Srry! :]


    007

    ik zei dus al dat ht niet waar is :'D
    maar het is gwn, ik ga nog liever dood dan laura kwijtraken. :'(

    nou? -_-" ook bedankt voor de hulp & troost nzuu!

    O.O

    praat erover met da kind, Laura hé


    Fanta rules

    allemaal hartstikke bedankt. ik zal nog es zoiets op quizlet zette -_-

    allemaal hartstikke bedankt. ik zal nog es zoiets op quizlet zette -_-


    Er is nou niet echt een geweldige oplossing voor dit probleem, je kunt er niet zoveel aan doen. Dat wij het ook niet weten, kunnen wij ook niks aan doen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    MENSEN, IK MEEN DIT WEL HEA!

    Als ze echt je vriendin hebt, weet zij toch zelf ook wel dat het niet waar is. Ze zou jouw toch eerder geloven dan zo'n roddel die niet waar is. Als ze je nergeert ofzo hier door moet je haar een email ofzo sturen met daarin wat jouwn verhaal is en dat de roddel zeker niet waar is.

    Hoop dat ik je geholpen heb


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    maar zij weet toch dat het geen waar is?
    voor haar is het nog zwaarder dan ik.
    'cause zij heeft al een vriendin [lesbische]
    en ik ben single.
    dusja.

    Nou dan moet zij dat dan aan die kinders vertellen dat ze al een vriendin heeft.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ma die wete da al.
    en daar is ze bang voor, dat die dat verhaal gaan uitvergrote en dat aan haar vriendin zeggge

    Ja,,,euhm....
    daar weet ik nu ook ff nix op
    Dat heb ik nog nooit echt mee gemaakt

    Sorry


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ma die wete da al.
    en daar is ze bang voor, dat die dat verhaal gaan uitvergrote en dat aan haar vriendin zeggge

    spreek dan later met haar vriendin of roep voor de hele sgool dat et ni waar is


    Fanta rules

    (...)
    spreek dan later met haar vriendin of roep voor de hele sgool dat et ni waar is
    aan u hebk nu ook ni veel ze.
    da's echt ni leuk fzo.
    en da roepe voor heelt school ga k ni doen.