• Oké de titel zegt genoeg, Ik ben dus verliefd op een jongen, Alleen ik weet niet of ik echt op hem ben, normaal als ik een knappe jongen zie ben ik onmiddellijk verliefd en nu zie ik een knappe jongen maar daar blijft het bij, Oké die jongen kijkt naar mij soms, oké vaak maar dat zegt toch niets? Of wel? HELP!

    Hé, eerst was ik op zijn vriend maar toen ik tot morgen zei aan de bus halte tegen mijn vriendin zei ze dat ze met me meekwam en toen was die jongen waar ik nu op verliefd ben meegegaan, Toen hebben we niet echt veel tegen elkaar gezegt, maar ik heb hem wel een snoepje gegeven, en dat is echt waar niet voor de grap! :$

    Keb juist met men vriendin gepraat en ze zegt dat ik niet meer bij mijn BF moet staan omdat die een bitch is en dat ik bij haar moet staan en bij dat groepje met al die jongens, help wat moet ik nu, ze gaan mij echt allemaal uitlachen ik zweer het jullie, HELP !



    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    nouja. lekker duidelijk is dit :'D

    ik ken het niet van die jongen dat ie naar je kijkt want ze vinden mij nooit leuk:S maar wel of ik nou verlieft ben of niet want dat heb ik nu ook:S ik vind 2 jongens erg knap enzo...
    ik leef met je mee kind;):P


    Love is the world. And that's make my smile.

    Als hij naar je kijkt is het wel duidelijk dat hij weet wie je bent en dat hij wel in je geintreseerd is. Maar je moet nu niet meteen met hem gaan praten ofzo want dan kom je opdringerig over. Gewoon kijken of hij naar je kijkt als je hem ziet en de gang enzo. Als hij dan terug kijkt moet je zogenaamt verlegen weg kijken. Als dat een tijdje goed gaat moet je gewwoon een x hallo zeggen en als hij dan ook wat terug zegt moet je gewoon is een x een gesprek aanknopen. Dan kan je ook kijken of je nou ook echte gevoelens voor hem hebt


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    xNIJNTJE je helpt mij nu eigenlijk ook:D dankje ik zit daar ook heel erg mee:P


    Love is the world. And that's make my smile.

    Als hij naar je kijkt is het wel duidelijk dat hij weet wie je bent en dat hij wel in je geintreseerd is. Maar je moet nu niet meteen met hem gaan praten ofzo want dan kom je opdringerig over. Gewoon kijken of hij naar je kijkt als je hem ziet en de gang enzo. Als hij dan terug kijkt moet je zogenaamt verlegen weg kijken. Als dat een tijdje goed gaat moet je gewwoon een x hallo zeggen en als hij dan ook wat terug zegt moet je gewoon is een x een gesprek aanknopen. Dan kan je ook kijken of je nou ook echte gevoelens voor hem hebt

    Hé, eerst was ik op zijn vriend maar toen ik tot morgen zei aan de bus halte tegen mijn vriendin zei ze dat ze met me meekwam en toen was die jongen waar ik nu op verliefd ben meegegaan, Toen hebben we niet echt veel tegen elkaar gezegt, maar ik heb hem wel een snoepje gegeven, en dat is echt waar niet voor de grap! :$


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    (...)
    Hé, eerst was ik op zijn vriend maar toen ik tot morgen zei aan de bus halte tegen mijn vriendin zei ze dat ze met me meekwam en toen was die jongen waar ik nu op verliefd ben meegegaan, Toen hebben we niet echt veel tegen elkaar gezegt, maar ik heb hem wel een snoepje gegeven, en dat is echt waar niet voor de grap! :$


    Oke ik snap het niet helemaal maar je moet nu gewoon wat vaker met hem omgaan als vrienden,dan kan je er ook achterkomen of je verliefd op hem bent. Aangezien je hem al 'kent' heb je dat wat ik eerst geschreven had niet nodig x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Uuh.. Een jongen in de klas kijkt ookm redelijk vaak naar my maar hij irriteert me .. Niet op een kwade manier maar op een lollige zo zit hy heletijd met dat achemd sillence i kill you ding te doen en ik geef hem dan duwtjes hy weer trug maar ik weet het ook niet meer hoar ze zijn zo onvoorspelbaar x']

    Keb juist met men vriendin gepraat en ze zegt dat ik niet meer bij mijn BF moet staan omdat die een bitch is en dat ik bij haar moet staan en bij dat groepje met al die jongens, help wat moet ik nu, ze gaan mij echt allemaal uitlachen ik zweer het jullie, HELP !


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)