• Jaa echt o.o
    Ik wou hem aaien maar toen drukte hij zijn hele lichaam naar de grond. Op een manier alsof ie schrikkerig was ofzo. En toen keek ie vanuit de schuur met grote ogen naar de keuken. En toen ging hij door de keuken heen sluipen. Weer met zijn lichaam tegen de grond gedrukt. En toen liep hij langs de trap en bleef hij vet lang naar boven kijken en zijn staart zag je bewegen alsof ie iets zag. En toen ging ik voor de trap zitten en toen ging hij voor me zitten en constant keek hij achter mij en naast mij. En toen ineens zag je aan zijn lichaam dat ie schrok en rende keihard de woonkamer in. En toen sloot ik de deur, en ging bij hem zitten in de woonkamer. En daar deed ie weer normaal. Kon hem weer aaien en hij was niet meer schrikkerig. Maar nu elke keer als ie door de gang loopt kijkt ie omhoog bij de trap en schrikt ie weer. Ik heb al gekeken of er een beestje zit ofzo, maar er zit helemaal niks o.o
    Dus, mijn kat maakt me nogal bang! ( aangezien ze zeggen dat katten geesten kunnen zien)

    Doen jullie dieren ook wel eens zulke dingen? o.o En is het normaal? (:


    Sometimes it's best not to care.

    Ja, dat van die geesten heb ik ook weleens gehoord ja x')
    Nah, mijn kat spoort sowieso al niet, whaha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ah, ik vind het best schattig, in een bepaald opzicht. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat is normaal voor katten,
    Gebeurd bij ons ook vaak zat..
    Gewoon geen zorgen maken, over een tijdje zal alles wel weer normaal zijn (:


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Publisher schreef:
    Dat is normaal voor katten,
    Gebeurd bij ons ook vaak zat..
    Gewoon geen zorgen maken, over een tijdje zal alles wel weer normaal zijn (:

    Okee.
    Want hij doet anders nooit zo. Ja één keer in mijn slaapkamer. Deed ie ook zo eng.


    Sometimes it's best not to care.

    heb ik ook wel eens van gehoord. honden kunnen het ook..
    maar goed, ik heb geen enkel normaal beest thuis(lol)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Embrace schreef:
    (...)
    Okee.
    Want hij doet anders nooit zo. Ja één keer in mijn slaapkamer. Deed ie ook zo eng.


    Nee echt waar. (Schrik niet) wij hebben 7 katten en ze hebben allemaal zo hun momenten (:


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Publisher schreef:
    (...)

    Nee echt waar. (Schrik niet) wij hebben 7 katten en ze hebben allemaal zo hun momenten (:

    Haha, okee. Naja dan zal het wel goed wezen =D


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    Haha, okee. Naja dan zal het wel goed wezen =D


    Mhaha :Y) Inderdaad!


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Hij is bang, meer niet, dat hebben katten (: mijn kat heeft drie maanden last gehad van claustrofobie, elke keer als er een deur dicht ging moest hij weer open omdat de kat de deur kapot ging krabben.

    Maar, is normaal, elke kat heeft zulke momenten.


    Destroy what destroys you.

    Thefuck alweer die geesten? :')


    -

    Struggle schreef:
    Ja, dat van die geesten heb ik ook weleens gehoord ja x')
    Nah, mijn kat spoort sowieso al niet, whaha.


    ik heb geen kat(cat)


    You're beautiful.

    dat heeft mijn kat ook wel eens(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor



    Paranoid parrot 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Genius schreef:
    Thefuck alweer die geesten? :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the