• Misschien is het heel gek om erover te praten, maar, gisteren had ik hele erge buikpijn, om precies te zijn deden mijn eierstokken zeer. Daar had ik dus gisterenavond heel last van. Vandaag had ik de hele dag last van afscheiding en is het daarnet bruin geworden. Ik moet nog lang niet ongesteld worden, over 10 dagen pas weer. Ik vind het echt heel erg raar en maak me een beetje zorgen. Hebben jullie dat ook wel eens gehad?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Heb ik ook een hele tijd last van gehad .. een trekkend gevoel bij mijn eierstokken. Maar dat schijnt iets normaals te zijn - ik ben uitgebreid onderzocht. Plus de eerste 3 a 4 jaar, is je menstruatie nog onregelmatig.


    To infinity and beyond •

    Hoe weet je nou dat het je eierstokken zijn? Die zijn wel 3 cm lang ofzo, dat voel je niet precies aan.
    Maar nee, je hoeft je geen zorgen te maken. Dat is gewoon een beetje 'oud' bloed, dat er nog zit van je vorige ongesteldheid. Dat komt er nu ineens uit.


    Your make-up is terrible

    Nope, ik zou het zoeken op het internet of desnoods naar de huisarts gaan als je je erg zorgen maakt. Sterkte! (flower)


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat je je niet zoveel zorgen hoeft te maken, soms is je menstruatie nu eenmaal niet zo regelmatig, dat heb ik ook weleens gehad.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Maar ik ben nu al wel 3 jaar regelmatig ongesteld. Dus het is niet zo dat ik pas net voor het eerst ongesteld geworden ben. Ik heb nu al 3 jaar regelmaat..


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Maar ik ben nu al wel 3 jaar regelmatig ongesteld. Dus het is niet zo dat ik pas net voor het eerst ongesteld geworden ben. Ik heb nu al 3 jaar regelmaat..


    Heb ik ook weleens gehad, dat er ineens maar twee weken tussen zaten, ookal ben ik al sinds mijn elfde (dus vier jaar) ongesteld. Ik denk echt dat je je geen zorgen hoeft te maken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben aan de medicijnen dus ik ben helemaal onregelmatig :')


    26 - 02 - '16

    Kan gewoon zijn dat je ingesteld word ;D


    Shoganai i ne~

    ik heb het afgelopen zomer een keer gehad na een stressvolle periode. Ik maakte me ook zorgen maar het is wel goed gekomen.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Weet je, wij hebben hier geen flauw idee wat het kan zijn. Je kunt het beste naar de huisarts gaan. Het kan van alles zijn en ik heb er een tijdje terug ook last van gehad. Ook heel erg buikpijn en heel donkere afscheiding. Je moet even na gaan hoe het ruikt om te kijken of het wel echt afscheiding is, ruikt het naar bloed of stinkt het gewewoon vreselijk? In het tweede geval kan het een schimmelinfectie zijn. Niets om je zorgen over te maken, als je er maar medicijnen voor krijgt.


    Ik ben gemeen xoxo

    Die afscheiding daar heb ik geen ervaring mee, maar die pijn in je eierstokken, daar heb ik zelf ook een lange tijd last van gehad. Heel erg zelfs. Ik wist eerst niet waar die buikpijn vandaan kwam, ik kreeg steeds steken aan de rechterkant van mijn onderbuik, daar ligt ook je blinde darm. Het werd zo erg dat ik helemaal begon te shaken, en dat meen ik serieus dat is niet overdreven.
    Ik ben ervoor naar het ziekenhuis moeten gaan, eerst dachten ze dat het een blinde darm onsteking was, maar ik bleek last te hebben van mijn eierstokken. Ik ben toen van die homeopatische pillen moeten slikken (Efamol PMP heet dat), en daarmee had ik eigenlijk geen last meer.

    Dus als die pijn blijft aanhouden, zou ik naar de huisarts gaan, misschien zou jij ook nog baat kunnen hebben met die Efamol PMP..? Of anders eens vragen of de huisarts er iets anders mee kan?


    Inspiration can hit you any time

    nerveus schreef:
    Maar ik ben nu al wel 3 jaar regelmatig ongesteld. Dus het is niet zo dat ik pas net voor het eerst ongesteld geworden ben. Ik heb nu al 3 jaar regelmaat..


    Ik heb dat ook al gehad. En toen ben ik naar de gynaecoloog geweest en er was helemaal niets aan de hand. Dus geen zorgen (:
    Maar voelden dat je eierstokken pijn doen is wel raar, niet?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als je het niet vertrouwt zou ik als ik jou was even naar de huisarts gaan. Wij op Q zijn namelijk geen dokters, dus als je je echt zorgen maakt kan je het beter voorleggen aan de dokter, die kan dan misschien een receptje uitschrijven of je naar de gynaecoloog doorsturen. Ik hoop dat het niets ergs is, beterschap!


    “Love is a contradiction.”