• Wat vinden jullie het mooiste nederlandse nummer ?

    mijn nummer is

    abel - onderweg

    en wat is die van jullie ?

    kus


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Maar eigenlijk is het wel zo dat alleen als je het nummer echt kent dat je er emotioneel van raakt, jullie lezen nu een stukje maar weten totaal de melodie niet en wanneer de woorden precies komen enzo, en ik denk ook niet dat dat op Google staat helaas.

    maar ja als ik maar kwijt ben dat ik dat dus het mooiste Nederlandse nummer vindt.


    It's heavy but you are not the only one

    - Jeroen van de boom: betekenis
    - Yes-r: uitelkaar,hou me vast
    - brace: samen is sterker dan een(a)

    Ff opnieuw! ja ik ben ego!

    Jantje was een kleine kleuter *zoals ik m heb geleerd!*

    Jantje was een kleine kleuter
    Enigst kind en ziels verwend
    En op zekere dag sprak moeder:"Hoor eens even kleine vent.".."Als je zoet bent krijg je spoedig, een broertje of een zusje bij."
    Nou dat was wel wat voor Jantje. En ons Jantje zei toen blij:"Als t waar is lieve mam dat er nog een zusje kwam." "Dan gaat mijn spaarpot open dan krijgt die schattebout een boeketje witte rozen waar mam ook zo van houdt."
    Toen de ooievaar verwacht werd ging hij met zijn tante mee, hij was voor een dagje daar de vrolijke logee.
    En het geld uit Jantjes spaarpot werd wel tien keer nageteld.
    Werd er in een bloemenwinkel haastig een boeket besteld.
    En s'nachts in zijn bed nog in zijn slaap zei in zijn droom de kleine knaap:"Straks gaat mijn spaarpot open, dan krijgt die schattebout een boeketje witte rozen waar mam ook zo van houdt."
    De volgende morgen bij zijn thuiskomst dacht toen Jan wat vreemd vandaag, want kijk eens de gordijnen zijn nog helemaal omlaag en snikkend sprak toen vader:"Schat, je hebt geen moesje meer, zij is samen met je zusje, samen naar de Lieve Heer."
    En zachtjes legde Jan t boeket bij het dode zusje neer in bed. En snikkend sprak toen Jantje nam witte rozen mee.."Lieve mam en lief klein zusje die zijn voor jullie twee."

    * mooi toch die tekst?*


    It's heavy but you are not the only one

    Clouseau - Ik denk aan jou

    Marco Borsato - Afscheid nemen bestaat niet & Waarom nou jij?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    lange frans baas b ft. tim en brutus/ ik wacht al zolang


    Veni, Bibi, Vomui

    Mooi wark - In de blote kont
    Die vind ik echt mooi. xD
    En:
    Yes-R - Hou me vast
    Marco Borsato - Morgen zou het vrede zijn.
    (A)


    Twincest Dominated our world. x'3