• Hoi!

    Ik heb een nieuwe laptop en daar mijn films op gezet van m'n pc, maar de meeste zijn .flv en .avi bestanden en ik heb daar nog geen videoplayer voor.
    Zijn er hier mensen die suggesties hebben voor een bepaalde player (liefst plus downloadlinkje)? Ik weet namelijk nooit zo goed wat wel en niet te downloaden en aangezien ik een erg goede nieuwe laptop heb, wil ik hm nog wel virus vrij en zonder onzin programma's houden.
    Alvast bedankt voor de moeite!
    X


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Werkt Windows Movie Player niet gewoon voor dat type bestanden? Ik denk dat je dat wel ergens gratis kunt downloaden.
    Anders werkt KMPlayer erg goed. Gewoon googlen, dan vind je wel wat downloads. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik gebruik altijd BSPlayer, zoekt ook automatisch ondertitels erbij als je internet hebt.


    Your make-up is terrible

    Ik gebruik GOM player. Zoveel opties, damn. I love it. :Y)

    VLC Player :'D
    Vind ik persoonlijk het fijnste :)

    Hier!
    Klik op installer package en hij begint dan met downloaden na zoveel sec. :)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 21:06 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tsukuyomi schreef:
    VLC Player :'D
    Vind ik persoonlijk het fijnste :)

    Hier!
    Klik op installer package en hij begint dan met downloaden na zoveel sec. :)

    Deze ^^


    From these ashes, I will rise

    VLC-mediaplayer gebruik ik ook, bij films kun je er ook ondertiteling heel simpel onder zetten.


    nothing is true, everything is permitted.

    Jep. VLC Mediaplayer. Daarbij kan je ook ondertiteling aanklikken als je het erbij hebt gedownload.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    BSPlayer. Hij download uit zichzelf alle codecs die je nodig hebt EN zoekt subtitles voor je. Wat wil je nog meer?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat oranje-witte pionnetje.

    Kan alles afspelen.
    Alleen geeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee hoe het heet en waar je het kan vinden.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik gebruik gewoon de windows afspeel gedoe.
    Maar anders is vlc erg aan te raden.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    VLC media player is daarvoor erg geschikt, kan je zelfs films in bewerken enzo. Maar het belangrijkste van alles is dat je daarmee bijna elk bestand afspelen ;) gewoon zoeken via google en je kan hem gratis downloaden ^^ x


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Bedankt voor alle reacties, ik denk dat ik dus voor vlc ga (:
    X


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    DarkSavior schreef:
    BSPlayer. Hij download uit zichzelf alle codecs die je nodig hebt EN zoekt subtitles voor je. Wat wil je nog meer?

    Ideaal :Y)