• Ik had zieke ruzie met een vriendin. Nu hebben we gepraat, en het komt erop neer dat ze het nog niet goed wil maken. Toen heb ik gezegd, misschien kunnen we mekaar in de vakantie maar even beter met rust laten, en het daarna opnieuw proberen. Dat vond ze goed. Ik dacht, ik sms dan wel aan het eind van de vakantie of ze iets leuks wil gaan doen ofzo, dan komt 't misschien nog goed. Maar het probleem is, ik mis haar nu al kapot erg :3 Ik hou dit niet vol.. Heeft iemand tips? Nu praten met haar is geen optie meer, heb ik al vaak genoeg geprobeerd, en ik weet dat ik het dan alleen verder voor mezelf verpest. Help? ;[

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 19:40 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Misschien, even met een andere vriendin? (flower)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Misschien proberen toch met elkaar in contact te komen,
    en ergens irriteert het me dood dat je ":3" plaatst terwijl je haar "kapot erg" mist?


    They fell in love, didn't they?

    Dislike schreef:
    Misschien proberen toch met elkaar in contact te komen,
    en ergens irriteert het me dood dat je ":3" plaatst terwijl je haar "kapot erg" mist?


    1. Wat heeft dat hiermee te maken?
    2. Wat is er mis met een :3?

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 19:44 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Doe de dingen die je met haar wil doen met andere vriendinnen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Struggle schreef:
    (...)

    1. Wat heeft dat hiermee te maken?
    2. Wat is er mis met een :3?

    Met jou. Moet het ook altijd over jouw vreemde vraag gaan?

    Ot: je zegt niet met haar te kunnen, je wilt het wel. Praat met haar, of doe het niet.

    :3 staat voor hazenlip, schattigheid of onschuldigheid, dus ergens past het wel in de context.. zie het probleem niet van ':3'


    Owl you need is love.

    Ga iets leuks doen met andere vriendinnen!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Je kan het beste haar toch gewoon negeren, ik weet dat het hard klinkt maar dat is het beste. Ik heb pas nu weer contact een beetje met iemand die seriues een part of my life heeft verowest, maar ik kan neit anders
    Ik zoug ewoon lekker geneiten van de vakantie en niet aan haar denken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat een drama om niks eigenlijk..

    Trek op met anderen mensen.. En naja, meer valt er niet te doen, zij is niet de persoon waar de hele wereld om draait.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Wat een drama om niks eigenlijk..

    Trek op met anderen mensen.. En naja, meer valt er niet te doen, zij is niet de persoon waar de hele wereld om draait.


    Om niks? Dat bepaal ik zelf nog altijd, wat voor mij niks is.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Om niks? Dat bepaal ik zelf nog altijd, wat voor mij niks is.


    Je maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf als je er zo'n drama van maakt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Je maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf als je er zo'n drama van maakt.


    Ik voel me nu toevallig gewoon even kut. Ik maak een topic op Q, omdat de meeste mensen altijd wel een lieve reactie neerzetten. Iedereen mag reageren wat hij wil, maar hier zit ik nou niet echt op te wachten.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Eponine schreef:
    Ga iets leuks doen met andere vriendinnen!


    Out of dreams.

    Laat haar 2 weken met rust en sms haar dan dat je haar mist. Dan hebben jullie beiden sowieso wat rust en afstand gehad (:


    You try so hard not trying to try so hard.

    SylviaScenic schreef:
    Laat haar 2 weken met rust en sms haar dan dat je haar mist. Dan hebben jullie beiden sowieso wat rust en afstand gehad (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg