• Aangezien het niet echt een "help"-vraag of "klacht" is, plaats ik het maar hier.
    De laatste tijd viel mij een paar dingen op, waar ik niet echt een antwoord op kan vinden, maar waar ik wel nieuwsgierig naar ben.


    1. Waarom ligt de website er van een uur of twee tot half vier uit?
    2. Hoe kan het dat als ik mijn verhalen alleen open heb staan voor users ik toch "spook-lezers" heb?
    3. Waarom tellen enters op bij het woordenaantal bij hoofdstukken?


    Just wondering.
    Als er geen antwoord op is, kan ik ook gerust verder leven! (':


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    1. Omdat de server dan aan het updaten is volgens mij. Misschien kan het ook te maken hebben met de afwezigheid van moderators?
    2. Geen idee. Dat is raar. Misschien zijn het inactieve leden?
    3. Dat is raar en zou niet moeten kunnen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    1. Dat is om alles op te slaan. Heel lang geleden is er iets gebeurd waardoor heel veel stories zijn gaan ‘vliegen’. De hoofdstukken waren ergens los op de website en moesten daarna met veel werk en tijd weer aan de juiste story verbonden worden. Sindsdien is er een dik uurtje waarin alles wordt opgeslagen zodat dit niet meer kan gebeuren.

    2. Ik denk dat het het aantal keren telt en niet het aantal mensen. Als je je hoofdstuk niet online aatst kan je al meerdere lezers hebben: dat ben jij die het hoofdstuk een aantal keren bekijkt in leesstand.

    3. Ik weet dat er al een aantal problemen zijn geweest met de wordcount. Geen idee hoe ver het nu staat, maar misschien dat het dan nog niet volledig is opgelost.


    Mhm?

    Ik weet alleen het antwoord op vraag één.
    Vanwege een grote crash een aantal jaar geleden waarbij alle creaties etc. verloren gingen, wordt de server elke nacht opnieuw opgestart (?) en er wordt een back-up van gemaakt (toch?) zodat dit niet weer gebeurt.


    look at the stars, look how they shine for you;

    1. Oké, dat klinkt dus heel logisch. Thank you all!

    2. Het is niet zo dat het meerdere keren gelezen wordt. Soms plaats ik laat een nieuw hoofdstuk en heeft nog niemand deze gelezen en staat er ook al dat het al vier keer bekeken is, of zo. Later kan dit natuurlijk wel het geval zijn.

    3. Mij valt het op, doordat ik in Word schrijf en het later kopieer naar de site. Dan heeft het hoofdstuk in Word bijvoorbeeld 3000 woorden en op de website 3121.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 16:15 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik kan je op geen van je vragen antwoord geven hahah😁😂


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Seasons schreef:
    1. Oké, dat klinkt dus heel logisch. Thank you all!

    2. Het is niet zo dat het meerdere keren gelezen wordt. Soms plaats ik laat een nieuw hoofdstuk en heeft nog niemand deze gelezen en staat er ook al dat het al vier keer bekeken is, of zo. Later kan dit natuurlijk wel het geval zijn.

    3. Mij valt het op, doordat ik in Word schrijf en het later kopieer naar de site. Dan heeft het hoofdstuk in Word bijvoorbeeld 3000 woorden en op de website 3121.


    2. Dat ben je dus zelf, zoals ik al zei (;


    Mhm?

    Oeps schreef:
    (...)

    2. Dat ben je dus zelf, zoals ik al zei (;

    Maar om dat te voorkomen kijk ik via de voorpagina, hmm.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Maar om dat te voorkomen kijk ik via de voorpagina, hmm.


    Hoe bedoel je, voorpagina?

    En de andere vragen zijn inderdaad juist beantwoord. De wordcount doet wel vaker gekke dingen.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 17:24 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.