• Zou dit niet heel erg handig zijn?
    De mogelijkheid om leden te taggen? Als je bijvoorbeeld op het forum zegt: "(...) omdat -lid- blablabla", dat je die persoon dan kan taggen zodat hij/zij daar een melding van krijgt?
    Ik zou het echt handig vinden ;x
    Je kan moeilijk een pb sturen: "Hey, ik heb je vermeld in een bericht op het forum, hohoho!"
    Wat denken jullie?


    Has no one told you she's not breathing?

    Waarom zou je dat moeten weten?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben het er mee eens! :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Buh, dan gaat quizlet steeds meer neigen naar hyves en dat soort sites. Ik vind het niet nodig eigenlijk.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Chevalric schreef:
    Waarom zou je dat moeten weten?

    Als je over iets vertelt en daar komt een lid in voor, dat hij/zij dat weet? :] Zo kan 'ie er bijvoorbeeld over meepraten ofzo? :]
    Ik zou het alleszinds wel handig vinden om het te kunnen weten als mensen het over me hebben ... :] Stiekem is dit een illegale zin

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 13:32 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Whut, ik snap je uitleg niet?

    .. Leest 2e bericht,
    Oh ja idd voor!


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Courtesan schreef:
    Buh, dan gaat quizlet steeds meer neigen naar hyves en dat soort sites. Ik vind het niet nodig eigenlijk.


    Firm believer of all that is magic

    hihi tumbs up


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Je kan het toch zelf ook even in die persoon zijn GB zetten met de link van het topic?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hm ja, dat lijkt me inderdaad wel handig! Ik ben voor.


    “Love is a contradiction.”

    Courtesan schreef:
    Buh, dan gaat quizlet steeds meer neigen naar hyves en dat soort sites. Ik vind het niet nodig eigenlijk.


    Hier ben ik het mee eens als Hyves is wat ik denk dat het is. >~< Een site als MySpace en Facebook?

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 15:08 ]


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Nee ik vind van niet. Niet dat ik voor roddelen ben of iets dergelijks, maar ik vind dat je daarmee een stuk van iemands privacy wegneemt aangezien die persoon niet meer kan zeggen wat hij wil omdat het anders ruzie zou veroorzaken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    Nee ik vind van niet. Niet dat ik voor roddelen ben of iets dergelijks, maar ik vind dat je daarmee een stuk van iemands privacy wegneemt aangezien die persoon niet meer kan zeggen wat hij wil omdat het anders ruzie zou veroorzaken.

    Je zou het niet hoeven te doen, gewoon de mogelijkheid tot (':


    Has no one told you she's not breathing?

    Ja, nou aan de ene kant goed, want ik gaf laatst een reactie op een vraag die een persoon had gesteld bij een hoofdstuk, eigenlijk wel handig als die persoon dat dan weet..
    Aan de andere kant: Hyves -.-

    Oh trouwens, alleen als je het met die [q] dingen doet, anders niet. Dus als ik nu gewoon "naam" typ, dan krijg je geen berichtje.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 15:18 ]


    It ain't broke, so don't fix it.

    Facebook ftw :'D


    -

    Ik ben voor ;D want ik wou ook al zo iets voorstellen ;D alleen daar was nooit wat van gekomen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you