• Hallo iedereen,

    Ik ben bijna een maand samen met mijn lief.
    Wat ik wil vragen is na hoeveel maanden zou je bij je lief
    gewoon kunnen blijven slapen?Dus niet meer.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Uhh... Ik bleef al bij mijn ex logeren toen we drie weken hadden of zo :')
    Dat deden we eigenlijk best vaak, en onze ouders hadden er geen problemen mee. Ik denk dat het er maar gewoon aan ligt in wat voor situatie je zit. Als ik een nachtje bij mijn huidige crush (god, hoe noem je iemand met wie je wel iets hebt maar nog geen verkering?) zou willen blijven, zouden mijn ouders het denk ik niet zo prettig vinden.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Niet, wat ik heb geen liefje. Wel bijna! :)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Als ik een boyfriend zou hebben, zouden mijn ouders het goed vinden na 2 a 3 weekjes.

    Edit:Waarschijnlijk krijg ik wel een pak condooms mee en Morningafter pillen, voor de zekerheid.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 7:33 ]


    Firm believer of all that is magic

    Ik bleef voordat ik officieel iets had met mijn vriend al bij hem slapen xd.


    I am an idiot, I move.

    Hangt af van de situatie en je gevoel :'D


    Let it come and let it be

    waar jij en je ouders je goed bij voelen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Toen ik nog niet met mijn ex had bleef ik al bij hem slapen :')


    -

    Het ligt eraan waar jij je goed bij voelt (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Als jij je er al goed bij voelt... Ik deed het al na 2 weken, om de verkeerde redenen en ik heb er eigenlijk spijt van.


    Your make-up is terrible

    Dat ligt er een beetje aan, denk ik..
    Ik en mijn ex logeerde vanaf 2 weken al voor de eerste keer bij elkaar ofzo, maar daarvoor was ik al bij hem thuis geweest.
    Als jij en hij het maar leuk vinden, dat is het belangrijkste. Het is niet dat het "niet mag" ofzo xD


    Never give up on the things that make you smile.

    Hahaha ik bleef bij hem slapen, toen we 4 weken samen waren ofzow.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Glasnost schreef:
    Ik bleef voordat ik officieel iets had met mijn vriend al bij hem slapen xd.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ben nog nooit bij een vriendje blijven slapen, dus geen idee.
    Als jullie het zelf tijd vinden, zeker?

    hangt af van je ouders. Ik had anderhalf jaar met mijn vriend en ben er in totaal 5 keer blijven logeren ofzo.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Oewh leuk! =D Ik heb vandaag 7 maand met mijn boy =3
    Bij elkaar slapen kan toch altijd wel? ;o Ik sliep ook al heel snel bij hem. Is juist gezellig enzo (:


    Sometimes it's best not to care.