• Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben. Mijn vriend daarin tegen steunt me niet, en is bij me weggegaan. Ik heb geen ouders waar ik op kan rekenen, en woon daarom bij mijn broer. Ik ben zwaar tegen abortus laten plegen, en ook tegen adoptie. Mijn broer zou me er door heen helpen, maar financieel zit ik in de problemen.. wat moet ik nu doen..

Turn it up! *

Ik denk gewoon dat het hetbeste voor jou en je kind is als je het kind laat adopteren. Je kunt dan open adoptie doen en alles gewoon meemaken.

To infinity and beyond •

Ik zou het weg laten halen. Je kunt er nu gewoon niet voor zorgen, dat is een feit en je wilt niet dat je kindje opgroeit in armoede en moeilijke tijden, je wilt hem of haar het beste geven en dat kun jij nu niet. Daarbij kun je hem of haar wel afstaan voor adoptie, maar ik heb gehoord dat dat héel erg moeilijk is, omdat je weet dat als je je kindje voor het eerst in je armen houdt je hem of haar af zult moeten geven. Ja, je kunt hem of haar wel opzoeken, mits de adoptiefamilie dichtbij woont, maar zal dat helpen? Je eigen kindje gelukkig zien wezen in een andere familie? En hoe zal dat voor het kind zijn? Wat zal hij/zij later denken? "Wilde mijn moeder me niet? Waarom ben ik afgestaan? Wat is er mis met mij?"
    Nee, ik zou het weg laten halen, meid, voor jezelf en voor je kindje.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Whut. o.0
    Tja, als jij het kind wilt houden moet je dat doen, maar weet waar je aan begint. (:

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Okee ik snap sommige mensen hier niet hoor ze noemen het eerst een propje cellen en een reactie later Het kindje???
    ik zeg alleen je moet doen waar je je het beste bij voelt.
    En natuurlijk zijn er negatieve kanten van een kindje.
    maar je hebt toch ook positive.
    Denk aan de eerste keer dat je een echo maakt de eerste beweging die je voelt of het eerste trapje de eerste keer je Eigen kindje in je armen houden.
    en natuurlijk is het duur een kindje maar er zijn genoeg instellingen die je kunnen helpen er zijn al een paar voorbeelden genoemt.
    Maar overweeg allen punten voor jezelf en bedenk goed wat je doet.
    En laat je mening van niemand hier afhangen.
    jij bent degene die beslist en dat moet je zelf doen anders krijg je later spijt van je keuze.
    dus denk goed na volg je gevoel en je hart en ook zeker je verstand.
    Verder gefeliciteerd
    en veel succes.

Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

Mudblood schreef:
    Ik ben waarschijnlijk niet de persoon die je advies moet geven, omdat ik wel voor abortus ben.

Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

Keuze is vor jezelf, iedereen heeft een andere mening.

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Leafs schreef:
    (...)

Nee daarom. In mijn instantie zullen mijn ouders dan het kind op moeten voeden. Ik wil dat niet. Ik wil zelf mijn kind opvoeden en het opvoeden zoals IK dat wil. Ik heb liever dat ik het weg laat halen en dan later als ik goede opleidingen heb gevolgd en een goede baan heb, wel een kind hebben en dan alles kunnen geven. (:

Lol, jij praat de héle tijd over JEZELF, het gaat nu even over dit meisje, niet over jou. Dus help haar liever dan dat je hier hele topics volschopt met je eigen shit. Daar heeft ze niks aan.

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Prongs schreef:
    Als je het echt niet wil laten weghalen zou ik het opgeven voor adoptie. Het lijkt me immers niet dat je dit kind een gezonde opgroeisituatie kan geven als je ouders er niet zijn, de vader er niet is en je geldproblemen hebt. Dan is je baby beter af bij iemand die hem alles kan geven wat hij/zij wil en over de mogelijkheden beschikt om er goed voor te zorgen.

Ik ben het met Astrid eens. En dan kun jij er misschien wel tegen zijn, maar denk aan wat het beste is voor het kindje.(:

everything, in time

BeSlytherin schreef:
    ik zou het houden (krul)
    en whut je bent zwanger O.o nog gefeliciteerd

Firm believer of all that is magic

We hebben nu zoveel middelen om NIET zwanger te worden. Ik snap écht niet hoe mensen nu nog zwanger worden als ze geen kind willen. Zeker op een jonge leeftijd. Eigen schuld dikke bult. Klinkt misschien hard maar het gaat nergens meer over. En ik zou voor adoptie kiezen.

Gradually, then suddenly..

Sombres schreef:
    We hebben nu zoveel middelen om NIET zwanger te worden. Ik snap écht niet hoe mensen nu nog zwanger worden als ze geen kind willen. Zeker op een jonge leeftijd. Eigen schuld dikke bult. Klinkt misschien hard maar het gaat nergens meer over. En ik zou voor adoptie kiezen.
    Daar had ik eigenlijk ook al aan zitten denken, maarja we weten natuurlijk niet hoe veilig ze seks had.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Passerby schreef:
    (...)Daar had ik eigenlijk ook al aan zitten denken, maarja we weten natuurlijk niet hoe veilig ze seks had.

Tja, en dan is het je eigen schuld natuurlijk mochten ze het niet veilig gedaan hebben. De kans dat je zwanger raakt van pil+condoom is echt zeldzaam dus dat betwijfel ik..

Gradually, then suddenly..

Sombres schreef:
    (...)
    Tja, en dan is het je eigen schuld natuurlijk mochten ze het niet veilig gedaan hebben. De kans dat je zwanger raakt van pil+condoom is echt zeldzaam dus dat betwijfel ik..
    Ja dat is idd waar. Dan moet het condoom al schuren en jij toevallig die 1 op 10000 zijn waarbij de pil juist op dat moment niet werkte.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Zal vast weer zo'n onzintopic zijn door mensen die geilen op aandacht (A)

Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

Nou als ik jou was zou ik het niet houden en ik neem aan dat je zelf wel kan invullen waarom dat niet zou kunnen.

[ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 14:16 ]

-