• http://i307.photobucket.com/albums/nn307/Muppy007/GetAttachmentaspx.jpg
    Dat zijn ik en Lineke (Linetjuh hier) ik zit rechts ;)

    Naam:
    Yentl
    Gebruikersnaam/Nicknaam:
    Raindrop/Muppy007
    Woonplaats:
    Assen
    Leeftijd:
    14
    Typische uitspraken voor mij:
    Moeder: ''YENTL!!!!!'' Ik: ''That's the beautifull name?''
    Ik ben irritant/gemeen/vervelend/dom EN IK BEN ER TROTS OP!!! :Y)
    GeNiAaL!!! < MIJN WOORDJE :9~
    Birdy birdy in de sky, dropped a poo-poo in my eye, I don't care and I don't cry.. I'am just glad that cows can't fly... ^^ [zingen op de melodie van twinkle-twinkle-little-star]
    OMG, ik heb opeens een GENIALE ingeving :D [dat zeg ik zo'n 30× per dag xD]
    Iets over mezelf:
    Hoi, ik ben Yentl, Ik ben 14 jaar oud en ik ben verzot op schijven, wat Yria zegt geld ook voor mij: als ik niet aan het schrijven ben is het nodig tijd om me te reanimeren - zeg maar gerust: om de begrafenisondernemer te bellen. Voor we het vergeten: Ik ben niet alleen Yentl; Ik ben ook een schrijfster genaamd Muppy007, iemand die totaal anders is dan Yentl. Yentl laat niemand haar verhalen lezen, behalve diegenen die ze het allermeest vertrouwd. Muppy wel, Muppy laat haar verhalen aan íé-der-een lezen, Muppy geniet ervan om reacties te lezen, Yentl word er alleen maar verlegen van. In alle opzichten ben ik een raar figuur, een 'Toetsenbord-Koningin', want zonder mijn toetsenbord ben ik nergens, mijn toetsenbord is voor mij heilig, ik kan niet zonder, alleen met dít toetsenbord schrijf ik lekker. Ik méén het, op mijn moeders laptop maak ik de ene typfout na de andere, bij mijn heiligdom niet.
    Zoals mijn leraren inmiddels - door schade en schande - te weten zijn gekomen moet ik altijd ergens op krabbelen, zowel tekeningen als 'geniale zinnetjes' die op de meest vervelende momenten in me opkomen (bijvoorbeeld om twaalf uur 's nachts) moet ik metéén opschrijven. Het komt meer dan eens voor dat ik midden op het fietspad in één klap op mijn remmen druk, van m'n fiets af vlieg en snel iets opschrijf - nee, ik heb nog nooit een kettingbotsing veroorzaakt...
    Ik ben trouwens een enorme chaoot, door mijn hele kamer liggen kladpapiertjes en schriften waarvan hooguit vier pagina's zijn beschreven - ja, ik heb voor elk verhaal een apart schrift - en nee, ik schrijf nooit iets in het juiste... (Practisch omdat ik de juiste niet kan vínden...) Zelfs mijn wiskundenschriften staan vol met losse stukjes verhaal - simpelweg omdat de lerares nooit oplet en ik dus alle gelegenheid krijg om me eens flink uit te leven. Al moet ik hier wel mee gaan oppassen, want toen ik pas middenin de oersaaie uitleg begon te giechelen om iets 'geniaals' keek iedereen me aan met ogen groter als de mijne wanneer ik chocolade zie - en dat wil wat zeggen...
    Oh, de ideale beschrijving van mij is trouwens niet eens het bovenstaande, maar dit; ‘Het zit om elf uur ’s avonds met een grote reep chocolade achter de computer terwijl haar moeder douchet...’ (Is het een vogel? Is het een vliegtuig? Nee, HET IS YENTL!!!)
    Zoals jullie misschien al wel gemerkt hebben ben ik véél te ingewikkeld om in minder dan een haf A4tje te beschrijven, maar omdat ik jullie kostbare tijd niet wil verspillen brei ik er nu maar een eind aan...
    (Breit snel het woordje ‘einde’)
    En, ja, ik kan dus breien.
    Liefs, Muppy/Yentl

    whahahaha, dat verhaal is goed :')
    *herhaling*
    danku, danku *buigt*

    *neemt bloemen in ontvangst*

    Gnaaaaaa_O_