• Ik ben zenuwachtig/nerveus voor morgen want dan heb ik een soort van date met mijn crush ;3

    Ik zit al de hele dag te denken wat ik aan moet doen etc.

    Maar waar meot ik in godsnaam met hem over praten? Wat als de gesprekken stilvallen etc.?
    o.o

    Mhehe ik krijg echt kriebels in m'n buik als ik aan morgen denk ;3


    Me so good.

    Begin over het weer.. nee, lol. Niet doen.
    Uuuuh, geen idee.

    Praat over films, boeken, muziek, weet ik veel wat, iets wat jullie beiden leuk vinden?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat ga je doen dan? Waarheen?

    ik ben blij voor je (flower)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Val in een vraag terug over het vorige gesprek? 'Duuuus, jij houdt van honden?'
    Ofzo (cat)
    Maar als er veel ongemakkelijke stiltes vallen is het geen goed teken.
    En trek iets aan wat je leuk vind en waar je je goed in voelt.

    Omentherise schreef:
    Wat ga je doen dan? Waarheen?

    MACDONALDS ;3 Hij gaat me een milkshake kopen <3


    Me so good.

    Gewoon rustig blijven en er is vast wel iets om over te praten. Begin met onderwerpen die jullie allebei interesseren, dan kom je er vanzelf. Veel plezier (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Oh dat probleem had ik ook. Maar de gesprekken kwamen vanzelf dus je moet je er niet druk om maken (bloos)


    -

    Gehehehe, de rol van nerveus is al bezet hoor :@ *wijst naar zichzelf* xD

    Heel veel plezier :D Gewoon jezelf zijn! Bedenk van te voren een paar onderwerpen waar je het kan over hebben. Maak een compliment als het gesprek stil valt. Gewoon genieten :P En rustig blijven! Komt vast wel goed ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.