• We liepen een aantal dagen geleden in de drogisterij. Hoor ik een vriendin opeens keihard mijn naam schreeuwen door die winkel. Nou dus ik loop naar haar toe. Staat ze met een 'ToyJoy' in haar handen. Nou, mijn naam is dus Joy. Zij ligt helemaal in een deuk.. Ik denk dat je zelf wel kan bedenken wat voor een ding het is xd.
    Nu krijg ik hem voor mijn verjaardag. ALLEEN omdat dat ding een toyjoy heet.. =___=


    To infinity and beyond •

    Well, have some joy, Joy. :)


    Life is hard and then we die

    Omdat ik 16 word krijg ik een "overleef"-pakket, nou je kan al raden wat er allemaal inzit. Ergens vind ik het wel grappig, maar ik krijg gewoon alleen dat soort shit en dat vind ik nou echt kút, omdat ik dat niet wil. (cat)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Omg geweldig*O*


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik kreeg voor mijn verjaardag een condoom, omdat we een keertje american pie gingen kijken waar iemand dan zo een schaap neukt, en dat vonden ze grappig ofzo.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    haha


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Aria schreef:
    Omdat ik 16 word krijg ik een "overleef"-pakket, nou je kan al raden wat er allemaal inzit. Ergens vind ik het wel grappig, maar ik krijg gewoon alleen dat soort shit en dat vind ik nou echt kút, omdat ik dat niet wil. (cat)

    Wat moet ik me daar bij voorstellen? (cat)
    -Verstopt rare gedachtes snel in een hoekje-


    Let it come and let it be

    Ik zou dat wel leuk vinden (wbw)


    -

    Genius schreef:
    Ik zou dat wel leuk vinden (wbw)
    Oh you :$


    Life is hard and then we die

    Whahahaha xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.