• Hoi Quizlettertjes (doeg)

    Tegenwoordig heeft iedereen een gaaf mobieltje.
    je kan foto's nemen en er zit 9 van de 10 keer ook een camera op.
    als je naar een concert gaat zie je meestal dit : (alleen dan veel meer)



    Ook bij verjaardagen, dagje uit, aanzoeken, etc...

    Ik ben toevallig tegen een clipje van YouTube gekomen.
    Dit legt uit dat we teveel met onze mobiel/Gsm bezig zijn en alle andere mooie momenten mislopen.




    snap je mijn boodschap ?!

    Groetjes,

    FunkyHearts

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 7:32 ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Whaha ik ben waarschijnlijk één van de zeldzame mensjes die dus ruim anderhalf jaar zonder gsm heeft gezeten, gewoon omdat ik het nut ervan niet in zie :'D Het is dat m'n vriend me verplicht heeft er één aan te schaffen, voor noodgevallen zodat ik kan bellen, maar zelf vind ik het gewoon echt geldverspilling. En 9 van de 10 x ligt m'n gsm nog naast m'n bed wanneer ik vertrek :'D

    Ik stoor me er ook echt aan dat zoveel mensen met hun gsm bezig zijn. Dat was afgelopen dinsdag op m'n stageplek ook weer, in de pauze. Dan zit je daar met zo'n 7 meiden en typisch genoeg waren er 5 enkel en alleen met hun gsm bezig. Dus alleen ik en nog één iemand had geen gsm in de hand.
    Echt heel storend, want je kan gewoon geen fatsoenlijk gesprek hebben met je collega's -.-

    Of op FB kom je continue van die berichten tegen, het is heel gezellig dit en dat, terwijl ze dus continue op die gsm zitten te tokkelen. Dan vraag ik me echt af van: wat is er nu eigenlijk zo gezellig? Want als het gezellig is, dan ga je toch niet op je gsm?
    Meh, zal wel aan mij liggen, aangezien ik dus niet mee ben met m'n tijd, i guess :'D

    Deze comic is ook zo'n geweldig voorbeeld van bovenstaand.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Nah ja, ik gebruik mijn gsm bijna niet; En als ik mijn gsm vergeet dan heb ik dat meestal pas door als ik mijn horloge ook niet aan heb en mijn gsm zou moeten gebruiken om het uur te zien. Hoewel ik het wel enorm ergerlijk vind als mensen tijdens feestjes enkel met hus gsm aan het prullen zijn

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 8:21 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik vind wel dat dit filmpje iets te veel overdrijft.
    Maar goed, ik ben 9 van de 10 keer mijn mobiel kwijt.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 8:27 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik heb een baksteen, en ik ben er trots op!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    iPhone gebruikster hier en hij zit echt aan m'n hand geplakt.. Als ik 'm thuis zou vergeten en ik zou wachten op de bus, dan zou ik gewoon 't risico lopen om te laat te komen en zou ik terug gaan. :W


    To infinity and beyond •

    Ikzelf ben al 3 weken telefoon loos en dat is kut xd


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik kan niet zonder mn gsm (iPhone), maar ik ben niet zo iemand die er continu op bezig is. Als ik met vrienden wegga, steekt ie mooi in mn tas, en dan denk ik er niet eens aan, behalve om eens wat foto's te maken ofzo. Maar ik kan me ook wel storen aan zo'n mensen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Merrow schreef:
    Whaha ik ben waarschijnlijk één van de zeldzame mensjes die dus ruim anderhalf jaar zonder gsm heeft gezeten, gewoon omdat ik het nut ervan niet in zie :'D Het is dat m'n vriend me verplicht heeft er één aan te schaffen, voor noodgevallen zodat ik kan bellen, maar zelf vind ik het gewoon echt geldverspilling. En 9 van de 10 x ligt m'n gsm nog naast m'n bed wanneer ik vertrek :'D

    Ik stoor me er ook echt aan dat zoveel mensen met hun gsm bezig zijn. Dat was afgelopen dinsdag op m'n stageplek ook weer, in de pauze. Dan zit je daar met zo'n 7 meiden en typisch genoeg waren er 5 enkel en alleen met hun gsm bezig. Dus alleen ik en nog één iemand had geen gsm in de hand.
    Echt heel storend, want je kan gewoon geen fatsoenlijk gesprek hebben met je collega's -.-

    Of op FB kom je continue van die berichten tegen, het is heel gezellig dit en dat, terwijl ze dus continue op die gsm zitten te tokkelen. Dan vraag ik me echt af van: wat is er nu eigenlijk zo gezellig? Want als het gezellig is, dan ga je toch niet op je gsm?
    Meh, zal wel aan mij liggen, aangezien ik dus niet mee ben met m'n tijd, i guess :'D

    Deze comic is ook zo'n geweldig voorbeeld van bovenstaand.


    Precies wat jij zegt. Mensen zijn veeeelste veel bezig met hun mobiel tegenwoordig, en ik snap echt níét wat er gezellig aan is als je met zn allen gaat afspreken en iedereen alleen maar op hun mobiel zit. I mean, blijf dan thuis ofseu. :p
    Zelf heb ik sinds een tijdje ook wel een mobiel maar daar is het btg constant van op omdat ik 'm niet opwaardeer. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vind het wel een goed flimpje haha. Ik bevind me zelf ook vaak in zo'n situatie op school, dat ik de enige in m'n groepje ben die níet op d'r mobiel zit te kijken zodra het kan. Hetzelfde gebeurd op m'n werk tijdens pauzes. Tja, zo leer ik m'n collega's niet bepaald snel kennen.


    You are beautiful, you are love.

    Demitria schreef:
    iPhone gebruikster hier en hij zit echt aan m'n hand geplakt.. Als ik 'm thuis zou vergeten en ik zou wachten op de bus, dan zou ik gewoon 't risico lopen om te laat te komen en zou ik terug gaan. :W


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    lol
    krijgen die mensen geen nek pijn van dat gestaar naar beneden


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ShadowNight schreef:
    lol
    krijgen die mensen geen nek pijn van dat gestaar naar beneden


    *denkt even na...*

    whahahahahahaha xD


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Bonafonte schreef:
    Ik kan niet zonder mn gsm (iPhone), maar ik ben niet zo iemand die er continu op bezig is. Als ik met vrienden wegga, steekt ie mooi in mn tas, en dan denk ik er niet eens aan, behalve om eens wat foto's te maken ofzo. Maar ik kan me ook wel storen aan zo'n mensen.


    Ik heb een iPhone, maar dat was meer voor het gemak met school :'D via whatsappgroepen, Twitter, Facebook. Ik zou ook nog wel zonder kunnen (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb jaren een bakseen (Nokia) gehad, omdat ik alleen naar school moest fietsen. Maar nu sms ik af en toe, maar ik ben meer gehecht aan mijn Ipod


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik geef toe ik ben verslaafd gister kon ik dooe druppels niets lezen dus noest ik zonder laptop ipad mobiel en ik verveelde me. Deels omdat ik geen tb kon kijken en geen spel kon doen of zo maar een week kamp dan mis ik hem niet en op vakantie laat ik hem ook thuis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan