• Mijn kat moet weg van mijn moeder.
    Ze is nog geen een jaar en ik houd al veel van dr.
    Ik heb gewoon iets, dat als ik een lief klein diertje zie, ik er meteen verliefd op word.
    NU MOET ZE WEG!!
    mijn moeder vind haar te druk, maar volgends mij ziet zij de liefe kanten van haar niet.
    Ze heet moritz. ik heb een gedicht op mijn profiel staan. :'(
    Ik mis haar nu al, ook al zit ze gewoon hier bij mij.

    Heb jij ook iets wat is weggehaald uit je leven? iemand waar je van hield/houd? Dan kun je het hier zeggen!

    xx

    KUTKINMT, MOET MORITZ WEG...?!?! NEEEE ÖÖ
    IK WIL HAAR WEL<3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Niet echt weggehaald ;S
    Maar overreden. Enkele jaren geleden, ik geloof 3jaar geleden, is mijn kat -die amper buiten kwam- overreden en hebben we ze een spuitje moeten geven. Ik was er echt kapot van, nu nog steeds. Maar al snel kreeg ik een nieuwe kat, een jaar en half later, en deze kat houdt me zo druk bezig dat ik amper herinnerd kan worden aan de kat dat ik verloren ben. Natuurlijk vergeet ik mijn overreden kat niet, dat zal ik nooit doen.
    Eens iets belangrijk in je hart geschreven staat, kan je het nooit meer vergeten.
    <3.


    -

    Ach,, ik leef met je mee.:'( Ik heb het ook, maar dan iets anders.

    Ik wil namelijk echt heel graag een Duitse herder pup, en ik beloofden mijn ouders hem te verzorgen. Maar ze geloven me niet. Dat vind ik echt kut. Dus nou moet ik gewoon wachten en toekijken hoe mensen lief doen met hun Duitse Herder, tot ik op mezelf woon. Ik heb hierom een hele nacht gehuild. Normaal doe ik dat nooit als ik iets héél graag wil maar het mag niet. En nu ga je denken van wat een jankbalk ben jij, maar ook het feit dat mijn ouders me niet geloven doet me pijn..


    a figment of your imagination

    Ach.. Mijn konijntje moest ook weg van mijn moeder maar ik heb hem nog steeds! ;) Misschien lukt dat bij jou ook wel! ;)

    Ik mis ook erg veel mensen en diertjes in mijn leven:

    Oma <3
    Opa <3
    Oompje <3
    Leo <3
    Mario <3
    Lia <3
    Mijn lieve konijntjes <3
    Hamstertjes <3
    Vissen <3
    En natuurlijk Kiara... <3

    Forever in my heart! (H)

    Heel erg veel sterkte en succes met Moritz (K)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Oei .. Jammer Vrjéé :|

    Er Is Bij MIj Iets Dierbaars Uit Myn Leven Gehaalt ... Hij Was Myn leven ! Nu Voelt Het Alsof Ik Een Deel Ontbreek In Mijn Hart ... Myn Hond ! Ik Ken Hem Al Van Myn Geboorte ... Toen Ik Nog Niet Geboren Was Was Die Hond Van Iemand Anders ... Dat Arme Dier Werd Geschopt En Geslaan !! Tot Hij Wegliep ... Myn Ouders Hadden Een Andere Hond 1 Van Hetzelfde Ras ( Dalmatier ) En Het Was Een Vrouwtje .. De Hond Kwam Naar Het Vrouwtje ( Lotte ) De Baasjes Wouden Hem Terug ! Maar We mochten Hem Houden Omdat Hij Mishandelt Werd ! We Hebben Hem Pablo Genoemd ... Ik Werd Er Beste Vriendjes Mee !! Ik heb echt Prachtige Momenten Gehad & Ook Pynlijke Bv : Met Myn Neus Tegen hem Lopen x'D Tot Op Een Dag In 2007 In de Maand Juni ... Het Noodlot Sloeg Toe .... Ik Had Me Klaargemaakt Om Naar School Te Gaan... Pablo lag vredig Nog in Zijn Mandje Te Slapen ... Maar Ineens Begon Hij Raar te Doen En Te Hoesten Hij Kreeg Een Hartaanval ... :| Ik Wist Niet Wat Mij Overkwam .. Ik Was Super Hard Aan Het Wenen En Van Mn mama Hoefde Ik Niet Naar School .. Maar Ik Ben Wel Naar School gegaan & Ik Heb Een Foto Meegenomen Van Hem ! ... Ik Treur Nog Steeds Om Hem .. Nu heb Ik Een Andere Hond Ook Een Lieverd ! Maar Hij kan pablo Niet Vervangen ... Hij is Anders ...

    Pablo ' K'misjé ....


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Zeg gewoon dat ze je er heel veel pijn mee zou doen.
    Dan praat je haar een beetje een schuldgevoel aan, daar kunnen ouders nooit tegen...


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Mijn kat is een paar jaar geleden dood gegaan. Ik kende hem mijn hele leven en we waren echt heel close hoe stom het ook klinkt. Ik heb er soms nog steeds last van. Dan lijkt het net of hij er nog is, maar toch is ie dood... (huil)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Mijn oom en opa zijn overleden en ik hield van hun. mijn lievelings lerares is gestorven aan kanker. al mijn huisdieren moeten weg of gaan dood << op rare manieren & ik raak al mijn beste vriendinnen kwijt omdat ze naar andere scholen gaan of naar andere landen verhuizen.


    We can only learn to love by loving.

    Dude, ik ben boos op jou moeder!
    Je kan gwn je kat niet weg doen, dat is like! Humpf. Daar kan ik zo boos om worden!
    Mijn kat, Jip, is een paar weken terug overreden. Ik mis hem zó erg! Ik zou álles doen om hem terug te krijgen. Ik vind dat je de dingen waarvan je houdt zo dicht mogelijk bij je moet houden en niet moet wegdoen om zo'n stomme kutreden! Like, ik ben ook druk, mijn moeder doet MIJ toch ook niet weg!
    Waarom zou je iets waar je van houdt wegdoen terwijl het niet eens hoeft?! Ik vind dat zo ondankbaar overkomen! Ik zou moorden om mijn kat terug te krijgen en je moeder doet hem gewoon weg! Dat is niet eerlijk!
    Sorry als ik nu tegen jou [LuffxTH] nogal hard overkom. Is niet tegen jou bedoelt dan, meer tegen je moeder [/nee dat klinkt aardig x3] Maar ik ben nogal heftig over dit soort dingen >.<


    Mew <3

    ik ben me oude buurvrouw kwijt geraakt aan kanker, me hond kwijt geraakt aan kanker, me opa kwijt geraakt aan kanker, me oma kwijt geraakt aan een hartstilstand, me andere opa ook kwijt geraakt aan een hartstilstand, nog 2 soort opa's kwijt geraakt aan kanker, oude oma kwijt geraakt aan kanker, me cavia's kwijt geraakt de 1 door verstopping ofzo en de andere blaas ontsteking, en nog een oude oma kwijt geraakt aan iets,, en er was nog iets....
    maarja dara kan ik ff niet opkomen..

    x.


    Nvt

    Sterkte. Mijn vader is weggehaald uit mijn leven, naar de hemel. x|


    -

    Ze is nu weg!!
    Ik kwam vandaag thuis, en weg was ze!
    Lees mijn verhaal maar is.. En mijn profiel, een berichtje.

    :'( :'(

    xx

    Schatz, een bericht in je GB^^
    Tis echt zo kut voor je...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben ook heel wat dingen TE vroeg kwijtgeraakt!

    R.I.P 12 Jarige Juliëtte Bosma!

    ze is overreden op 9 september 2008!

    I miss her Like CRAZY! :'( :'(

    ik had een pony vroeger (in de oude tijd, toen ik nog paardreed :') en die pony was egt een sgat! als ze op de weide lag te slapen, ging ik tegen haar buik geen slapen, terwijl ik een boek fzo las. (was wel grappig als ze dan languit op haar zij ging liggen, want dan viel ik altijd helemaal naar achteren xD) maar die heb ik dus ook moeten verkopen, omdat ze te klein werd..

    en ik heb ook al eens een ontzettend lief katje verloren, omdat het was vermoord door een kater :S

    en een kat die vergiftigd was

    en een kat, en dat was echt een schat! abnormaal lief! die knuffelde je letterlijk :S die sloeg dan haar pootjes om je nek! en die is gestorven omdat ze bloed in haar longen kreeg..