• Je ziet nu overal sites erover, en alle aandacht van de media, maar wat vind jíj?
    Vind jij dat ze weg moeten van internet? Of kijk je er zelf vaak op? Of misschien heb je er geen mening over. Leef je hier helemaal uit over dit onderwerp!

    Ik persoonlijk kijk er heel vaak op, maar ik heb het niet hoor! Mijn streefgewicht is 50, en nou ja... Ik heb iets tegen Sonja Bakker.

    Succes!


    Life is an art, not a science.

    ik vind het eigenlijk een beetje sneue sites ;l
    alsk eerlijk ben en een slecht voorbeeld voor jonge meisjes.


    We can only learn to love by loving.

    ik ben er vroeger vaak opgeweest.:$
    ma nu ga ik er ni meer vaak op.soms nog wel.maar het is te zegge da ik gestopt ben.


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    k ben er nog nooit op geweest,, maar Ben het wel van plan, ik vind me zelf echt veel te dik ! dus, moet even meer info vinden enzo,, heb er laatst wel een progama over gezien,, vond ik ook heel intresant enzo, en artikels.


    Dunno ><

    Ik zeg niet dat ze weg moeten. Mensen die erop kijken zijn er zelf verantwoordelijk voor als ze dat gaan overnemen. Er staat meestal altijd op zo'n site: Dit is een pro-ana site. Wil je zeker weten gaan kijken?
    Dus als je er op klikt zijn zij er niet verantwoordelijk voor als jij dat over gaat nemen.
    Die mensen zien het als een leefstijl en ik laat ze maar doen wat ze willen.

    Ik weet niet eens wat het is, kan iemand uitleg geven?

    Dank!

    [:

    Ik weet niet eens wat het is, kan iemand uitleg geven?

    Dank!

    [:
    site met allemaal tips voor mensen met anorexia ofzoiets

    ik ging er heel vaak op,
    deed wat ze erop zette,
    ik werd heel ziek,echt ziek!
    gelukkig merkte niemand het,
    en ik stopte maar som neem ik nog wel een kijkje,, :X

    Ik heb dr wel gekeken. Maar niks mee gedaan ofzo.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik ging er heel vaak op,
    deed wat ze erop zette,
    ik werd heel ziek,echt ziek!
    gelukkig merkte niemand het,
    en ik stopte maar som neem ik nog wel een kijkje,, :X

    ik heb ht ook gehad.in de vakantie.ma ben er nu mee gestopt.ma tog denk denk ik elke dag da ik moet afvalle.want kvind me egt wel dik!:$


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    Als je er kijkt ben je ZIEK. Ik heb er 1x opgekeken om te weten wát het is, en ik vind het ongeloofelijk Slecht. Ik heb laatst ook een programma gezien van meiden met Anorexia. Geloof me, die zijn ziek. Als jullie er kijken/ willen kijken; DOE HET NIET.
    Als je jezelf te dik vind, ga naar een Dieetist, daarmee kan je ook afvallen hoor.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik denk niet dat pro-ana de oplossing is.

    er zijn genoeg andere gezondere middelen om een bepaald gewicht te halen.
    mij maak je niet wijs dat je daar gelukkig van wordt. miss voor één moment, maar niet iedereen houdt zich zelf in de hand..


    it's cool to know nothing.

    ik denk niet dat pro-ana de oplossing is.

    er zijn genoeg andere gezondere middelen om een bepaald gewicht te halen.
    mij maak je niet wijs dat je daar gelukkig van wordt. miss voor één moment, maar niet iedereen houdt zich zelf in de hand..
    Het is voor die mensen een levensstijl, een geloof. Hun geloven in pro-ana. Dat dat de oplossing is om dun te worden.

    (...)Het is voor die mensen een levensstijl, een geloof. Hun geloven in pro-ana. Dat dat de oplossing is om dun te worden.

    Sorry,, ik móét gewon reageren op dit.
    Dat is zoo niet waar. Allemaal een Illusie. Dat is zoo NIET de oplossing. Ga gezond eten, ga sporten. Maar niet naar Pro-ana site's. Of denken dat Anorexia helpt. Want als je eht eenmaal hebt kom je er NOOIT meer vanaf.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Sorry,, ik móét gewon reageren op dit.
    Dat is zoo niet waar. Allemaal een Illusie. Dat is zoo NIET de oplossing. Ga gezond eten, ga sporten. Maar niet naar Pro-ana site's. Of denken dat Anorexia helpt. Want als je eht eenmaal hebt kom je er NOOIT meer vanaf.
    Ik bedoel voor hun... niet in het geheel x|

    (...)Ik bedoel voor hun... niet in het geheel x|

    Ja, weet ik wel. Dat je voor hún bedoelt. Maar omdat er hier zo te zien ook een paar op die site's zitten wil ik het toch zeggen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42