• Ik moet een kort tekst schrijven over mezelf en waarom ik in de leerlingenraad wilde. Maar ik ben er heel erg slecht in. En aangezien er hier hele goede schrijvers zitten kunnen jullie me vast wel helpen. Zou je als je wilt helpen een kort tekst schrijven over waarom jij in een leerlingenraad zou willen zitten.

    Je krigt een ijsje ^^

    sorry, maar zoiets moet je echt zelf doen.
    anders hier wat tips:
    schrijf eerst op wat je erin wilt.
    dan maak je er een tekst van en schrijf je die opnieuw tot je hem goed vindt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dat zul je zelf moeten doen, eenmaal daar moet je ook goed uit je woorden kunnen komen.
    Zet er in waarom je het wilt, en doe er een leuk grapje bij ofzo.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    Dat zul je zelf moeten doen, eenmaal daar moet je ook goed uit je woorden kunnen komen.
    Zet er in waarom je het wilt, en doe er een leuk grapje bij ofzo.
    Dat durf ik niet, lol. Ze lijken allemaal zo serieus dat ik geen grapje durf te maken

    Ik wil graag in de leerlingenraad omdat ik belangrijk vind dat leerlingen hun mening kunnen laten weten aan de leraren. Het is belangrijk dat leerlingen mee mogen beslissen in belangrijke dingen voor de school. Ik denk dat het echt iets voor mij is omdat ik veel mensen ken en erg gemotiveert ben. Ik bedenk graag ideeen om de school te verbeteren en het lijkt me ontzettend leuk om lid te zijn van de leerlingenraad

    Zo uit mijn toetsenbord gerrodl, niet zo moeilijk toch


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    Ik wil graag in de leerlingenraad omdat ik belangrijk vind dat leerlingen hun mening kunnen laten weten aan de leraren. Het is belangrijk dat leerlingen mee mogen beslissen in belangrijke dingen voor de school. Ik denk dat het echt iets voor mij is omdat ik veel mensen ken en erg gemotiveert ben. Ik bedenk graag ideeen om de school te verbeteren en het lijkt me ontzettend leuk om lid te zijn van de leerlingenraad

    Zo uit mijn toetsenbord gerrodl, niet zo moeilijk toch
    Thankyou :'D

    Ik heb hem BTW niet helemaal gebruikt ik heb er 2 zinnetjes ofzo van uit gepakt als je dat net erg vind?

    Ik vind het niet helemaal eerlijk dat je het zo doet, maar oké.


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    Ik vind het niet helemaal eerlijk dat je het zo doet, maar oké.
    hoh, hoezo niet? Ik zit er zowiezo al in Het is niet zo dat ze met dat tekstje je gaan uitkiezen. Wantdat hebben ze al gedaan

    Tortuga schreef:
    Ik vind het niet helemaal eerlijk dat je het zo doet, maar oké.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Tortuga schreef:
    Ik vind het niet helemaal eerlijk dat je het zo doet, maar oké.


    They fell in love, didn't they?