• Aangezien er geen algemeen en actief topic over deze anime is [geloof ik], bij deze.

    Drop hier je fan-things over Soul Eater. Je favoriete personen, shippings, etc..

    Ja ik ben ermee begonnen - aflevering 13 ofzo gehad :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Waar gaat het over? ;d Klinkt interessant. [En ben te lui in zoeken]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik ben begonnen met kijken episode 5... dan ineens heel veel andere anime beginnen kijken en SE een beetje vergeten ^^" ik ga binnenkort de manga kopen, want ik mag helemaal niet vaak op de PC, maar als ik de manga heb kan ik lezen whenever I want... bovendien, een vriendin van me vind de manga beter dan de anime dus... :Y)

    euwja: furget 2 say: my fave character(s)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 10:59 ]

    Ik ken dit niet :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Ahaha ik dacht "dit topic is allang dood"
    en dan BOOM reacties. :')

    De manga is nog bezig, en waar die gebleven is vind ik wel gaaf tot nu toe. Ik hoop dat ze een seizoen 3 gaan maken maar ik denk van niet.
    * le bibberlip *

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik ken dit niet :Y)


    Life is full of fake people

    Dragneel schreef:
    Ahaha ik dacht "dit topic is allang dood"
    en dan BOOM reacties. :')

    De manga is nog bezig, en waar die gebleven is vind ik wel gaaf tot nu toe. Ik hoop dat ze een seizoen 3 gaan maken maar ik denk van niet.
    * le bibberlip *


    lol.. jah ik weet nog niet waar ze nu zitten, dit is eenvan de weinige anime waar mijn vriendin mijn nog niet gespoiled heeft xD
    anyways... whos ur favorite character?

    hylketjeuhx schreef:
    (...)

    lol.. jah ik weet nog niet waar ze nu zitten, dit is eenvan de weinige anime waar mijn vriendin mijn nog niet gespoiled heeft xD
    anyways... whos ur favorite character?

    Death the Kid, Soul, Asura, maar ik denk dat dat wel duidelijk is van mijn pf. (;

    Dragneel schreef:
    (...)
    Death the Kid, Soul, Asura, maar ik denk dat dat wel duidelijk is van mijn pf. (;


    true xD

    Ik weet niet, ik ben bij ep 3 afgehaakt. Waarom? Idkk... ;s


    | Reality is for people that lack imagination |

    ik heb alles al uit gekeken en volgenmij komen er geen nieuwe snik snik


    welkome to my garden of fantasy

    annickemiek schreef:
    ik heb alles al uit gekeken en volgenmij komen er geen nieuwe snik snik

    Ik snapte niet zo goed wat of wie jou pf was voor ik Soul Eater kende, aangezien Soul als wapen niet echt een normale vorm heeft, in tegenstelling tot wapens die ik ken dan.
    Nu snap ik het wel. :')

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik snapte niet zo goed wat of wie jou pf was voor ik Soul Eater kende, aangezien Soul als wapen niet echt een normale vorm heeft, in tegenstelling tot wapens die ik ken dan.
    Nu snap ik het wel. :')

    XDXDXD


    welkome to my garden of fantasy

    Fan here! Tijdje geleden afgekeken :S
    Maargoed, I really liked it!

    Oh en mijn fav's:
    Blair, Stein en Tsubaki ^^

    Sowiezo, when my friends told me about Soul Eater, zat ik echt van WIE IS HET KATTENMEISJE, I LIKE HER, en na Ep. 1 al helemaal :3, Stein, omdat hij zo geinig gestoord is, maar wel een beetje eng, Tsubaki gewoon, alleen heb ik vaak medelijden met haar, vanwege Black Star ;P

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 16:23 ]


    Tijd voor koffie.