• Ik heb GEEN stories meer nodig! Ik ga mijn account deactiveren!

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 12:56 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Je kan op mijn account kijken :D
    En verder raad ik je de story's van mylintis aan ze is echt een geweldige schrijfster <3
    Btw ik heb bijna alleen Twilight storys en een HP story en Mylintis heeft alleen HP storys


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    - Onbekende personen
    - 25 hoofdstukken
    - Onregelmatig nieuw hoofdstuk erbij.
    http://www.quizlet.nl/stories/53899/i-dont-belong-here-story/

    Twilight Jacob/Nessie story
    Deze update ik wel vaak :S
    Je kan eens kijken...

    The truth of our friendship (Twilight)

    Inhoud: Nessie ontdekt dat ze verliefd is op haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles, want het fiet dat haar ouders vampier zijn en Jacob weerwolf kan ze aan niemand kwijt. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?


    Alice/Jasper verhaal
    Deze update ik minder en er zijn ook minder hoofdstukken, dus misschien kan je beter hier een kijken:
    We've waited long enough to be happy

    Enjoy!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    http://www.quizlet.nl/stories/54438/poisoned-rain/
    Rond de 300 woorden per hoofdstuk, nu meestal meer dan 300 (=
    Maar ik plaats wel wat vaker een hoofdstuk, meestal elke dag wel één, soms twee..
    Je ziet maar (=


    Be yourself, everyone else is already taken.

    Een Draco Malfoy story.
    I have to make a choice [DM]


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Nou dan heb ik niks voor je!

    Vraagje: wat is AN? Ik zie het overal staan, maar het is me een raadsel wat het betekent xD

    Mijn verhaal:



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...



    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Volgens mij voldoet The life of a Weasley wel aan je eisen, alleen dat ik iets vaker activeer, ongeveer 1x in de twee dagen
    erg?
    het is trouwens een hp-fanfic over de kleinkinderen van de hp-personages
    hope you like it (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    The Story Of Us; een verhaal over de tweeling Natalie en Fiore. Het leven van deze tweeling wordt volledig overhoop gehaald als hun moeder plotseling is verdwenen. Wat is er gebeurd? Is ze dood of ontvoerd? Of is ze gewoon weg?
    Hun vader wil zonder reden meteen verhuizen naar Forks waar zij niet alleen nieuw zijn maar ook de familie Cullen. Hun vader en de familie Cullen lijken elkaar te kennen maar Natalie en Fiore hebben geen contact met ze.
    Beide krijgen ze hun eigen problemen en vergeten elkaar volledig.
    Komt alles nog goed of gaan ze er volledig aan onderdoor?

    This is The Story Of Us!

    Link


    Audi, vide, tace, si vis vivere in pace

    Asgard schreef:
    Vraagje: wat is AN? Ik zie het overal staan, maar het is me een raadsel wat het betekent xD

    Mijn verhaal:



    (...)


    Algemeen Nederlands


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    I could really use a wish right now

    het is een beetje fantasy maar ook veel "gewone" mensenhandelingen. Ik ben net begonnen.

    I just gotta get home
    Vampier/weerwolfstory.

    Everyone has a secret
    Onbekende personen.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 21:59 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.



    Madison woont al zo lang ze zich kan herinneren bij de Malfidussen. Ze gaat ten onder aan de regime van de Malfidussen en heeft simpelweg een hekel aan de hele familie.
    Ze werd, in tegenstelling tot de anderen van de familie, bij Griffoendor ingedeeld. Ginny Wemel is haar beste vriendin, wat Madison al heel wat straf heeft opgeleverd.
    Voldemort gebruikt het huis waar ze woont als Hoofdkwartier. Zal ze zijn kant kiezen, of tegen haar familie vechten en Harry's kant kiezen?
    En dan wordt ze ook nog stapelverliefd op Harry én Draco...
    Hoe zal dit aflopen?

    Klik!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Fantasy, Horror , Romantiek & vampieren.
    Kijk maar wat je ervan vind!

    Lost in the darkness, klik.


    If your gonne be two-faced at least make one of them pretty.