• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Dana Lupores ~ LostDreamz

    District 4
    Kayo Partagon ~ LostDreamz
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira


    Rol:
    District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (met foto):
    Karakter:
    Krachten(niet iedereen hetzelfde):
    Zwakte (is een MUST HAVE):
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen):
    Goede & slechte eigenschappen:
    District aandenken:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:42 ]


    ~

    Ik wil dan wel meisje district 4 reserveren met als kracht water sturen in alle vormen en ze deze vormen ook laten behouden. Als zij het water stuurt kan het dus niet verdampen of zo tenzij zij dat wil. Mag dat?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Ik wil dan wel meisje district 4 reserveren met als kracht water sturen in alle vormen en ze deze vormen ook laten behouden. Als zij het water stuurt kan het dus niet verdampen of zo tenzij zij dat wil. Mag dat?


    het is wel wat te krachtig vind je zelf ook niet? Normaal word water verdampt als het in aanraking komt met vuur enz, dus om het eerlijk te houden lijkt het mij ook beter als het gewoon kan verdampen. Hoewel ik je idee snap en begrijp willen Naomi en ik de RPG wel eerlijk houden :)

    Mag ik het meisje van 1 reserveren met de gave: Energie. Ze kan energie van andere afpakken, maar ze kan ze niet bewusteloos maken. Met deze energie kan ze een soort van schild maken om haarzelf te beschermen. Di kost veel kracht en energie.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rol: Vrouwelijke Tribuut
    District: 12
    Naam: Amelia Rivers
    Leeftijd: 18 jaar
    Uiterlijk:


    Amelia heeft een mooi dik bos donker bruin haar. Ze blauw/groene ogen met een verleidelijke uitstraling. Amelia is 1.75m met een slank lichaam. Ze heeft een licht bruin getinte huid en ziet er altijd vrij goed verzorgt uit ondanks dat ze uit district 12 komt. Amelia heeft zachte roze lippen waar meestal een vriendelijke glimlach op verschijnt.
    Karakter:Amelia is vrij arrogant als het om bepaalde dingen gaat. Verder is ze voor haar familie en vrienden geweldig. Amelia is altijd in staat om andere mensen te helpen als die in nood zijn. Als Amelia met haar hobby bezig is kun je haar beter niet storen. Ze kan het beste opschieten met haar beste vriend Shadow. Ze zijn veel in de bossen buiten het district te vinden waar Amelia altijd heel erg van opvrolijkt. Ze zijn al sinds kleine kinderen bevriend en kunnen eigenlijk niet echt meer zonder elkaar.
    Krachten:Amelia kan bliksem oproepen en dat met haar gedachten besturen. Tevens heeft ze de kracht om dingen in ijs te laten veranderen.
    Zwakte: Amelia is verschrikkelijk bang in het donker. Dit is gekomen door haar beste vriend Shadow.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds:een veldfles & draad.
    Goede & slechte eigenschappen:Amelia is een vastberaden meisje dat al vrij jong volwassen is geworden na de dood van haar vader en broer. Amelia weet heel veel van planten en medische dingen. Ze vertrouwt wel heel snel mensen wat niet altijd goed is. Zeker niet in de arena. De enige die ze blindelings vertrouwt en alles aan durft te vertellen is Shadow.
    District aandenken:

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 20:13 ]


    ~

    HurtedHeart schreef:
    Mag ik het meisje van 1 reserveren met de gave: Energie. Ze kan energie van andere afpakken, maar ze kan ze niet bewusteloos maken. Met deze energie kan ze een soort van schild maken om haarzelf te beschermen. Di kost veel kracht en energie.


    Het is een leuke kracht wat je hebt, maar de energie van andere tributen afpaken is iets te krachtig, Naomi en ik hebben het eventjes overlegt en hebben besloten dat je de kracht wel mag, op het stelen van ander mans energie na. Energie zit tenslote in heel veel dingen zoals de aarde, bomen, water, vuur etc etc. Daar vandaan mag ze het van mij apart stelen maar niet van de tributen zelf, anders is de RPG nogal snel afgelopen doordat jouw tribuut eerst de energie steelt en daarna zelf gebruikt om ze te vermoorden.

    Mag ik het meisje van 2. Ik bendenk nog wat.

    Ze kan zichzelf 10 meter verplaatsen?

    LovelyLonely schreef:
    Ze kan zichzelf 10 meter verplaatsen?


    Wat je dus bedoelt is de kracht van teleportatie? 10 meter is een goeie afstand, mag van mij dan wel ook de lucht in, dus bvb als ze een boom in wilt :) Wat je er dan ook bij kan doen is dat je andere mee kan teleporteren maar wel wat meer energie van je tribuut kost ;)

    District:2
    Naam:Flower Adrina Drea
    Leeftijd:17
    Uiterlijk (met foto):


    Karakter:-RPG-
    Krachten(niet iedereen hetzelfde):Ze kan zichezelf 10 meter verplaatsen Ze kan zichzelf ook naar een boom verplaatsen. En ze kam maximaal 1 mens mee teleporteren. Het kost haar wel energie. Als ze 2 mensen doet. Zouden mensen haar moeten optillen. Ze zou dan heel erg moe zijn
    Zwakte (is een MUST HAVE):Het duurt wel 5 a 7 seconden voordat ze zich verplaats. In die tijd kan ze gewoon rond rennen.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen):Camoufleerspullen en een tas met wat nodig is.
    Goede & slechte eigenschappen:Ze is dan wel een beroeps. Maar speer en bijlwerpen kan ze niet. Integendeel is Messen werpen wel haar fovoriet. Pijl en boos is ook niet missend. Ze kan snel rennen en zich goed camoufleren
    District aandenken:

    Deze ketting heeft ze van haar vader gekregen.hij zij dat deze ketting geluk bracht. Ze heeft toen beloofd dat ze de hongerspelen zal winnen.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 8:50 ]

    Paddo schreef:
    (...)

    Wat je dus bedoelt is de kracht van teleportatie? 10 meter is een goeie afstand, mag van mij dan wel ook de lucht in, dus bvb als ze een boom in wilt :) Wat je er dan ook bij kan doen is dat je andere mee kan teleporteren maar wel wat meer energie van je tribuut kost ;)
    Oo thanks en ja dat bedoelde ik

    Paddo schreef:
    (...)

    het is wel wat te krachtig vind je zelf ook niet? Normaal word water verdampt als het in aanraking komt met vuur enz, dus om het eerlijk te houden lijkt het mij ook beter als het gewoon kan verdampen. Hoewel ik je idee snap en begrijp willen Naomi en ik de RPG wel eerlijk houden :)


    Mag het dan alleen onder hoge temperaturen verdampen (In vuur of lava ofzo). Dat ze er wel ijs van kan maken onder standaard omstandigheden. Net als in Avatar. Dat het verdampt bij vuur ofzo, maar dat ze het wel kan bevriezen? Ik laat haar zwakte trouwens zijn dat ze van te weinig water/hitte heel snel uitdroogt. Dus in woestijnen/ lava gebergten, enz.


    Happy Birthday my Potter!

    Mag ik een meisje uit 4 reserveren. Haar kracht is dan dat ze een schild om zich heen kan trekken. Niemand kan haar dan aanraken en ze is dan immuun voor andere gaven. Of is dit te krachtig?


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Rider schreef:
    (...)

    Mag het dan alleen onder hoge temperaturen verdampen (In vuur of lava ofzo). Dat ze er wel ijs van kan maken onder standaard omstandigheden. Net als in Avatar. Dat het verdampt bij vuur ofzo, maar dat ze het wel kan bevriezen? Ik laat haar zwakte trouwens zijn dat ze van te weinig water/hitte heel snel uitdroogt. Dus in woestijnen/ lava gebergten, enz.


    Zoals je hem nu zegt vind ik hem goed :) Zolang het door vuur ofz gewoon kan verdampen vind ik het best, het is nogal logisch dat je van water ijs kan maken dus dat is ook best :)

    Moringa schreef:
    Mag ik een meisje uit 4 reserveren. Haar kracht is dan dat ze een schild om zich heen kan trekken. Niemand kan haar dan aanraken en ze is dan immuun voor andere gaven. Of is dit te krachtig?


    4 is al gereserveerd, en ik zal even overleggen met Patrick:)


    ~

    Moringa schreef:
    Mag ik een meisje uit 4 reserveren. Haar kracht is dan dat ze een schild om zich heen kan trekken. Niemand kan haar dan aanraken en ze is dan immuun voor andere gaven. Of is dit te krachtig?


    Het idee is goed maar als je iets omhoog leest dan kan je lezen dat iemand anders al om deze kracht heeft gevraagd, het spijt me dat je hem niet zelf kan gebruiken :( Misschien dat je nog een andere kracht weet?