• Hoooi,

    vorig jaar viel het mij al op dat mijn leraar Engels (rond de 30 schat ik) een shirt droeg met zo'n icoontje, weet niet hoe dat heet, dat is een poppetje met een rond hoofdje in het wit, en die heeft dan van die grote puntige tanden,, als je weet wat ik bedoel zeg het dan, dan pas ik dit bericht aan:P

    Maargoed,, en vandaag had hij een shirt aan van Slipknot! Ik vind het wel hip <<3

    Oehh, ik wil die leraar (: Mijn leraren dragen oude enge coltruien en fleeceshirts. Ook sandalen en witte wollen sokken is van de partij bij onze geschiedenis leraar. Woehoe -.-


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Mijn Engels leraar kwam een keer naar mij toe in de les en zei toen: 'Haha, ik ben naar Muse geweest en jij mocht niet!' Waarna ik hem dus boos aan keek en hij voor in de klas ging staan en de klas tot stilte maakte. 'Zullen we even de tijd nemen om Selena uit te lachen? Hahaha!' Toen heeft hij dus het smart-board aangezet en ging hij filmpjes van het concert van Muse opzoeken waarna ik hem steeds bitch faces wierp :')

    Mijn geweldige leraar c:

    Edit: Zie net pas dat dit topic uit 2008 is x'D

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 2:44 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Haha mijn scheikundeleraar heeft wel een heel oncool band shirt wat hij wel eens aantrekt naar school :P:S


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mensen, serieus stop met reageren :'D
    Dit is 3 jaar oud..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'