• Nou kijk.. die mensen zijn dom, en die schelden me uit voor van alles en nog wat! Vragen domme dingen, de leraaren zien me als een stuk stom iets.
    Oke dit is écht zo. ik zit altijd met een groepje en als we langslopen schreeuwen ze dit naar ons;' ILLL GOTHICS! LEKKER SNIJDEN BUITEN?' ik kijk dan meestal wel om, maar loop dan gewoon door. Als we buiten zitten van het terrein af [/we mogen naar het dorp] dan zeggen soms ook van die jongens :'NIET TE DIEP SNIJDEN HÉ?' ik erger me daar gewoon zó aan .. en het is écht niet leuk!!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik zeg altijd iets trg en na een paar dagen stoppen ze of draai overdreven met je ogen heb ik één keer gedaan en ze zwegen meteen

    ik zeg altijd iets trg en na een paar dagen stoppen ze of draai overdreven met je ogen heb ik één keer gedaan en ze zwegen meteen

    Ik reageer er niet op. Dan laat ik merken dat het zo is, want dat verdedig ik mezelf en dat vinden ze leuk.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik kan me voorstellen dat jij er gek van word.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    (...)
    Ik reageer er niet op. Dan laat ik merken dat het zo is, want dat verdedig ik mezelf en dat vinden ze leuk.

    das wel äber wat voor jongens zijn het, kwa styl?

    (...)
    das wel äber wat voor jongens zijn het, kwa styl?



    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    dat is kut! mensen zegge ook te snel van emo's ofzow dat ze rippen maar komop iedereen kan rippen daar hoef je echt geen emo voor te zijn!
    en verder reageer ik er niet eens meer op.. het is het gewoon niet waard.. maar ik snap hoe je je voelt dit jaar (ik zit nu net in de 3e) is het eerste jaar dat echt goed begonnen is en ik hoop dat hij ook leuk gaat blijven.....
    maar ook mijn tip.. niet op reageren.. ;)


    A Noble was Born in Chaos

    ik ben ook buitenlander ; zeg gewoon, ga niet te diep hé of juist ets anders wat ze kwetst, daar kunnen ze niet tegen of zeg ; ey ben ik te geil? want je tepels zijn hard xx) dat zeg ik en dan hoor ik gejoel xx)

    dat is kut! mensen zegge ook te snel van emo's ofzow dat ze rippen maar komop iedereen kan rippen daar hoef je echt geen emo voor te zijn!
    en verder reageer ik er niet eens meer op.. het is het gewoon niet waard.. maar ik snap hoe je je voelt dit jaar (ik zit nu net in de 3e) is het eerste jaar dat echt goed begonnen is en ik hoop dat hij ook leuk gaat blijven.....
    maar ook mijn tip.. niet op reageren.. ;)


    Ik zit ook in de 3e. en nu is het zo geworden..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik ben ook buitenlander ; zeg gewoon, ga niet te diep hé of juist ets anders wat ze kwetst, daar kunnen ze niet tegen of zeg ; ey ben ik te geil? want je tepels zijn hard xx) dat zeg ik en dan hoor ik gejoel xx)


    Ik wil niet discrimineren, maar er werd gevraagd wat voor soort mensen het waren, en gaf dus antwoord! dus niet boos worden, alsjeblieft! en als je boos bent, im sorry.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Ik zit ook in de 3e. en nu is het zo geworden..


    jah das kut.. bij mij gaat het nu eindelek eens ene keer goed.. maar ik heb nu zoiets vn als ze weers wat zeggen dan zeg ik gwn niets terug dan word het vanzelf saai en houwe ze op maari k het ook ens gehad dat ze zijden byv ook vn; niet te diep hea! en toen zij ik vn neen dankje voor de waarschuwing.. toen keken ze eme eg aan vna WTF?? en toen zijn ze er ook mee gestopt xD
    niet dat ik mezelf ripp maar dan nog.. dat soort mensen hebben echt geen leven.. oken ene enkele keen maar dan zeg je niet zoiets ik bedoel je zegt altijd wel ens wat als je melig bent ofzow mja somige dingen gaat te ver.. en ik heb trouwens ook ene kleurtje xD maari k ben wel gwn nl xD maar ik denk wel dat mensen snappen wat je bedoelt xD ik in ieder geval wel ;)


    A Noble was Born in Chaos

    echt kut!
    heb ik ook vaak; wordt het woord snijden genoemd: alle hoofden van de klas draaien zich naar mij. zo irritant... en als ik dan naar huis ga roept er soms wel eens iemand: snel naar huis hé! kan je weer fijn gaan snijden, maar niet te diep! we kunnen je hier niet missen!' ik haat dat zo(6)
    dus mijn voorstel: gooi bij scheikunde een grote hand natrium in een mega bak water (ik weet niet of je dat zelf gaat overleven;))


    I am an idiot, I move.

    Ik ken het. Ik zou ze voor zijn en heel enthousiast gaan roepen dat je buiten lekker gaat snijden, uit sarcasme. Zijn ze altijd stil.


    blame the bully.

    laat ze gwn doen je weet wel beter!!!


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    oké trekt op nix myn antwoordtje!!! xD


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    (...)

    Ik wil niet discrimineren, maar er werd gevraagd wat voor soort mensen het waren, en gaf dus antwoord! dus niet boos worden, alsjeblieft! en als je boos bent, im sorry.


    tuurlijk ben ik niet boos,
    want ik voel me niet aangesproken als ze mij er neit bij betrekken :)