• Want gisteren heb ik dus luizen in mijn haar gevonden, en toen ben ik tot 's avonds laat opgebleven om alles in de was te doen, mijn haar te kammen met een netenkam en luizenshampoo. Ik dacht toen dat het allemaal weg was. Maar vanmorgen ging ik naar het station toe om naar school te gaan, en toen zei een vriendin: 'je hebt allemaal neten in je haar.'
    Ik raakte in paniek (dit is de eerste keer dat ik ooit geconfronteerd word met luizen) en ben naar huis gegaan, maar ik weet nu niet of de neten in mijn haar nog leven of al dood zijn dankzij die shampoo. Weet iemand hoe je kunt zien of een neet nog leeft of niet?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    meerdere malen goed uitkammen en shampoo gebruiken zou ik zo zeggen, kheb geen ervaring, maar zag het al veel bij de kindjes op het speelplein

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 8:12 ]


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Dan moet je ze platknijpen tussen je nagels, en als ze knak geven, heb je ze zonet vermoord. (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Kammen en wassen met een speciale kam. Maar dan wel een paar avonden uit elkaar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Meeeh, ik haat luizen -.-
    Die dingen zijn eng, heb ze zelf gelukkig niet


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Iedere avond kammen met een netenkam en wassen met speciale shampoo tegen luizen.. Daar gaan ze wel dood van gaan (: Wat ook helpt is eau de cologne in je haar doen, ze kunnen niet tegen sterke geuren..
    (En nu krijg ik jeuk als ik er aan denk)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    -sorry dubbele post-

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 0:01 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je moet van die alcohol bij die je op je haar moet doen bij de apotheek kopen. Ik denk dat het Radical heet, maar ik weet niet of ze dat nog verkopen. Je haar kleuren is ook een optie, want luizen kunnen niet tegen de producten die in haarkleuring zit.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 0:12 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik zou iemand je laten helpen & om de paar dagen die shampoo opnieuw gebruiken. (:


    Save me from myself.

    Alcohol helpt, wel slecht voor je haar maar toch...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Elke avond je haar wassen met luizenspul en uitkammen. Ze gaan niet in één dag weg, helaas.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je moet een paar keer achter elkaar kammen misschien? En, ja, als je in de neet knijpt en die knakt dan is ie net vermoord door je :Y)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Passerby schreef:
    Je moet van die alcohol bij die je op je haar moet doen bij de apotheek kopen. Ik denk dat het Radical heet, maar ik weet niet of ze dat nog verkopen. Je haar kleuren is ook een optie, want luizen kunnen niet tegen de producten die in haarkleuring zit.


    Oeh, dat ga ik tegen mijn moeder zeggen. Dan betaalt zij vast wel de haarverf voor mij en heb ik eindelijk een nieuw kleurtje :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Oeh, dat ga ik tegen mijn moeder zeggen. Dan betaalt zij vast wel de haarverf voor mij en heb ik eindelijk een nieuw kleurtje :')
    Hah doen. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tyrael schreef:
    meerdere malen goed uitkammen en shampoo gebruiken zou ik zo zeggen, kheb geen ervaring, maar zag het al veel bij de kindjes op het speelplein

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Door die foto die erbij staat heb ik er dus een nieuwe fobie bij(huil)

    Je moet meerdere avonden wassen en kammen. :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen