• Nou ik gooi hem hier maar even neer 8D

    Je kunt wel raden elke twee ik echt geniaal vind enzo :') [/mijn humor]


    1) Bij 1000 Meere haalt iedereen een potje bellenblaas tevoorschijn en gaan we met zijn alleen bellenblazen. 8D (dat zou zó mooi zijn als iedereen het ook echt zou doen *-*)
    2) Aan het einde van het concert gooien die jungs toch altijd hun handdoek etc. naar het publiek? Dit keer neemt iedereen een handdoek(je) mee en gooien we allemaal een handdoek terug als je ver weg staat gewoon zwaaien ermee. (:'DDDDDDDDD DEZE VIND IK ZO GEWELDIG ÈH <3)
    3) Bij Wir sterben niemals aus (gelof ik o.o) houdt iedereen een vlaggetje omhoog. (vind ik persoonlijk nogal saai |D)


    1 & 2 zijn echt geniaal dus, vind ik en ik dwing iedereen eraan mee te doen. _O_
    3 is, dus gewoon heul saai. |D Dus negeer die maar.

    bron: TH hyve.

    Jaa deze ken ik al :]
    Heb ik zelf gestuurd via hyves, en daarna nog eens 3x ontvangen >< MaJaa, dan weet je alvast wat je moet kopen :] [Btw, meedoen hoeft niet persé. Je kan dat vlaggetjes gedoe ook gewoon laten. Doe ik in ieder geval x3]
    XxX

    Ps;
    Noch 10 tagen ×3


    all I want for christmas is a girlfriend

    Uhu, maar ik vind die handdoeken actie echt geniaal gewoon. *ziet Billa al bedolven onder handdoeken op het podium liggen*

    Uhu, maar ik vind die handdoeken actie echt geniaal gewoon. *ziet Billa al bedolven onder handdoeken op het podium liggen*

    Whaa ×3
    Ja dat lijkt me ook geweldig :Y) *droomt rustig verder hoe ik/wij Bill redden van die zee van handdoeken, en hij mij/ons daarna dankbaar beloont met..*


    all I want for christmas is a girlfriend

    HANDDOEK RAGE
    BUBBLE RAGE

    Bommz weet mijn mening onderhand wel, dacht ik, maar ik vind die hele acties dus echt grove bullshit. =')


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Bellenblaas kan ik meenemen (A), maar het gaat daar al getrek en geduw zijn en dan nog vlaggetjes en handoeken erbij (a)? xD


    Let the Night embrace you

    ga ik doen hoor was ik all van plan
    ja die 3 is egt saai dude
    die ga ik niet doen xD
    bellenblazen by 1000 meere lijkt mij ook egt heel mooii/koewl als iedereen dat ook zou doen

    mrjah DOEN DOEN DOEN h;e mensies

    1&2 cool, ga kijken of het lukt... 3 saai... ze weten toch wel dat wij uit NL komen


    I am an idiot, I move.