• Yentl ging me voor dus ik dacht laat ik het ook maar is doen.

    Naam: Kirsten
    Gebruikersnaam/Nicknaam: appelkirst
    Bijnamen:
    · Thijs Waterijs
    · Vlinder
    · Schmetterling
    · Hirschen
    · appel
    · appelkirst
    · Kirst
    · Kernerbabe
    · Kernerkind
    · Visje
    [/en nog meer maar daar kom ik nu even niet opxD]

    Woonplaats:Horst
    Leeftijd:18
    Iets over Kirst:Nou ik ben dus Kirsten, ik ben sinds een paar weekjes 18. *voelt zich heel volwassen nu.. ahum*:Y) Ik hou van schrijven, tekenen, zingen en muziek luistern. Mijn grootste idool is Nena, en als ik dat moet uitleggen ben ik morgen nog bezig dus dat bespaar ik jullie maar:).

    Ik doe de koksopleiding en ik heb 2 dagen in de week school en 3 dagen in de week stage. Vorige jaar heb ik mee gedaan aan een internationale kookwestrijd en toen werde we 2e met ons groepje + 1e met het beste nagerecht. Dat was echt super tof!

    En voor de rest.. wat kan ik nog meer vertellen.. Als je met mij omgaat ben je dat al snel genoeg gewend. Maar ik ben prettig gestoord.. En dan niet een beetje.. Maar heel erg! Ik ben niet wijs, en een ontzettend grote idioot..

    Maarja dat maakt Kirsten Kirsten :Y)

    x. kirst

    Aangepast. Omdat er nog een bijnaam bij moestxD


    Wie du mir, so ich dir.

    omdat ik het nergens over vind gaan :Y) maarja ga me nou maar niet haten ofzeu x] want ik vind het nog steeds spam,maar het kan aan mij liggen hoor xD[/haat me please niet xD]


    Iedereen mag in Nederlands zijn/haar mening uiten, jij dus ook :D

    Ja, ze kunnen dit gesprek idd ook per pb of gb doen,, maar spam is meer van hoi hoi hoi hoi :D:D:D:D:D:D doeidoeidoei ik gaaa weer.

    En zo, denk ik?

    (...)

    Iedereen mag in Nederlands zijn/haar mening uiten, jij dus ook :D

    Ja, ze kunnen dit gesprek idd ook per pb of gb doen,, maar spam is meer van hoi hoi hoi hoi :D:D:D:D:D:D doeidoeidoei ik gaaa weer.

    En zo, denk ik?


    Gelukkig je haat me niet x] geghe :Y) Ja inderdaad via gb of pb lijkt me wat makkelijker ja,maar toch heb je gelijk x'D


    Lalalalalalalala.

    oeps x] Kirsten zei: Adios Chicka tegen me op msn en toen wilde ik iets terug scrhijven en toen was ze offline xD


    Lalalalalalalala.

    (...)nee das niet waar.. XD.. Yentl Vind ik gewoon onwijs orgineel en die van jou vind ik grappig en tof.. xD dus..(puh):Y)
    :P ik vind krullebol ook tof :D en Yentl... tja xD eigenlijk gebruik ik nu vaker ''Muppy'' of mijn derde naam... [da;s ook mijn schrijversnaam]

    Oke, toen kreeg ik op 12 september 2008 ineens 2 complimenten over me accnaam xD

    Ik zet altijd Muppy,, k noem de meeste die ik ni op msn heb gewoon het eerste deel van hun acc naam ofzo...

    Mr ik ben nu zo aan Muppy gewend dat Rain best raar klinkt xD

    xD ik ga mn naam binnenkort in Muppy veranderen [zonder 007]