• als ge een mes zie ofzo u zelf overhalen da ni te doen en er altijd afblijven, das zoals bier & sigaretten!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Het klinkt misschien nu voor jou heel raar in je oren maar je dood je ouders,je familie,vrienden alleen maar pijn als je zelfmoord zou plegen.
    je vertelde hierboven ook dat je in je polsen snijd wat is de oorzaak dat je in je polsen met gaan snijden ??
    verder kan je het ook aan je ouders vertellen en hulp gaan zoeken en als je het fijn vind kan je altijd contact opnemen met soort genoten die het zelfde hebben meegemaakt

    Zoals FUCKxLOVE zei, ga er met iemand over praten, over het probleem dat je hebt.
    En of je nu een probleem hebt of niet, wat altijd helpt is alles waar je mee zit, dat op te schrijven. In een schrift of zo. Want dan lucht je je hart op, en dat kan heel goed doen. Vooral de gedachte dat je boek het niet kan door vertellen. En als je echt bang bent dat iemand het zal lezen of zo, dan gooi je het maar weg.
    Naja, ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen.. xD
    Ik wens je nog veel geluk ^^

    Wat misschien ook helpt is om met een vertrouwingspersoon te praten

    Het klinkt misschien nu voor jou heel raar in je oren maar je dood je ouders,je familie,vrienden alleen maar pijn als je zelfmoord zou plegen.
    je vertelde hierboven ook dat je in je polsen snijd wat is de oorzaak dat je in je polsen met gaan snijden ??
    verder kan je het ook aan je ouders vertellen en hulp gaan zoeken en als je het fijn vind kan je altijd contact opnemen met soort genoten die het zelfde hebben meegemaakt

    de oorzaak dat ik in mn eige ben gaan snijde komt eigelijk door een meisje.. die zat bij mij in de klas en dr mn vriendin heb ik die lere kenne.. we ware eigelijk heel goeie vriendinne. maar ineen keer is die mij beginne te negere en kwist niet wrm.. later hebbe we alls bij gelegd en was weer lls goed.. nu heeft ze me dat nog is geflikt ma nu ging ze me ook nog uitschelde enzo.. ze haalde andere mense erbij en khad het gevoel alsof iedereen me haatte.. en toen thuis had ik ook nog is ruzie met iedereen en toen zag ik een mesje ligge..en nja..zo is het gekomen en nu kan ik niet meer stoppe.. en aan mn ouders wil ik het niet zegge.. en een paar vriendinne wete het ma die kunne me gwn niet helpe.. kheb ook al hulp gezocht op school met een leerlingebegeleider..ma dat heeft ook niet echt geholpe..


    Everything will be okay in the end. If i'ts not okay, i'ts not the end.

    Ik denk dat ik wel ongeveer weet hoe je je voelt. Aan het einde van de eerste had ik ook ruzie met mijn hele klas. Ik dacht toen ook weleens dat er niet meer zijn de beste oplossing was, maar ik wist ook weer dat dat het niet was! dat is eigenlijk gewoon weglopen van je problemen, net als snijden. Je moet proberen sterk te zijn en stoppen met snijden. Ik denk dat als je dat al hebt gedaan dat je je ook beter voelt over jezelf[:

    als je wilt praten ofzo dan pb je me maar!

    succes iig^^


    If you want me to listen, whisper...

    (...)
    de oorzaak dat ik in mn eige ben gaan snijde komt eigelijk door een meisje.. die zat bij mij in de klas en dr mn vriendin heb ik die lere kenne.. we ware eigelijk heel goeie vriendinne. maar ineen keer is die mij beginne te negere en kwist niet wrm.. later hebbe we alls bij gelegd en was weer lls goed.. nu heeft ze me dat nog is geflikt ma nu ging ze me ook nog uitschelde enzo.. ze haalde andere mense erbij en khad het gevoel alsof iedereen me haatte.. en toen thuis had ik ook nog is ruzie met iedereen en toen zag ik een mesje ligge..en nja..zo is het gekomen en nu kan ik niet meer stoppe.. en aan mn ouders wil ik het niet zegge.. en een paar vriendinne wete het ma die kunne me gwn niet helpe.. kheb ook al hulp gezocht op school met een leerlingebegeleider..ma dat heeft ook niet echt geholpe..


    Oke dus eigenlijk heeft die 'vriendin' de hele klas tegen jou opgezet. Eigenlijk wel heel laf want zo iets moet je met zijn 2e uitpraten en niet met een klas die er niks mee te maken heeft. Als jij het zelfde leven wilt hebben als vroeger zou ik het toch tegen je ouders vertellen. en dan als eerste tegen je moeder. maar als jij het echt niet maar dan ook echt niet tegen je ouders wilt vertellen ga dan op internet zoeken naar waar je terecht kan of bel de kindertelefoon, gratis en anoniem

    (...)

    Oke dus eigenlijk heeft die 'vriendin' de hele klas tegen jou opgezet. Eigenlijk wel heel laf want zo iets moet je met zijn 2e uitpraten en niet met een klas die er niks mee te maken heeft. Als jij het zelfde leven wilt hebben als vroeger zou ik het toch tegen je ouders vertellen. en dan als eerste tegen je moeder. maar als jij het echt niet maar dan ook echt niet tegen je ouders wilt vertellen ga dan op internet zoeken naar waar je terecht kan of bel de kindertelefoon, gratis en anoniem

    danke e


    Everything will be okay in the end. If i'ts not okay, i'ts not the end.

    (...)
    danke e


    ik hoop dat je er iets aan hebt en als je ooit nog iets wilt weten of nodig hebt kan je me altijd een berichtje sturen

    weetje nu moet ik eerlijk zijn en hopen dat mijn vriendin dit niet leest (want somige dingen weten mensen niet van mij) maari k heb mijnzelf ook gesneden... ik ben er alweer vanaf maar dat ging anders dan geplant.. het begon allemaal bij mijn ex vriendje alles ging goed je kent het wel toto het ineens slecht gaat en hij deed dingen die ik zegmaar niet wou... maar het ging uit voor het echt erg werd ofzow maar aan de andere kant hield ik echt van hem... daarbij werd ik nogsteeds gepest door mensen van mijn oude school die altyd roddelt vertelde, ik had daar nooit vrienden, toen kreegi k vaak ruzie met min moeder enwat probleempjes en toen begon het, ik moest het aan iemand vertellen dus vertelde ik het aan een vriendin waarvan ik wist dat ze niet zou flippen... ze hielp me ik zocht afleiding mijn wonden heelden... ik was weer blij... tot ik een teugval kreeg.. mijn vriendin hielp me dati k mezelf niet zou snijden maar in plaats daarvan begon ik te roken -_- ben ik nu ook vanaf en ik weet nu ook dat het totaal geen zin geeft hoe goed het op dat moment ook lijkt te voelen... schijn bedriegt en wat dat mens je aan doet is ook niet oke maar weet dan wel dat als dat meisje zo gemeen is is ze ten eerste jou vriendachap niet waard ! ze is gewoon laf bezig ten 2e en ten 3e zij is het niet waard om voor het grootste deel de oorzaak te zijn van dit... het klink maby een beedje vaag maar het is wel zo vind ik !! ik heb het zelf ook gedaan ik weet presies hi ge zich voelt maar weet dat ze het niet waard is ! zoek afleiding doe leuke dingen leer andere mensen kennen leer je echte vrienden kennen en wat ook helpt is tegen jezelf zeggen;
    ik ben ik, en dat zei raar doen is hun probleem !!
    en vooral doen alsof ze je niet raakt ... dan stoppen dat soort mensen vanzelf (soms ook niet maar vaak wel )

    hoop dat ge er wat mee kan ;)

    Xxx


    A Noble was Born in Chaos

    weetje nu moet ik eerlijk zijn en hopen dat mijn vriendin dit niet leest (want somige dingen weten mensen niet van mij) maari k heb mijnzelf ook gesneden... ik ben er alweer vanaf maar dat ging anders dan geplant.. het begon allemaal bij mijn ex vriendje alles ging goed je kent het wel toto het ineens slecht gaat en hij deed dingen die ik zegmaar niet wou... maar het ging uit voor het echt erg werd ofzow maar aan de andere kant hield ik echt van hem... daarbij werd ik nogsteeds gepest door mensen van mijn oude school die altyd roddelt vertelde, ik had daar nooit vrienden, toen kreegi k vaak ruzie met min moeder enwat probleempjes en toen begon het, ik moest het aan iemand vertellen dus vertelde ik het aan een vriendin waarvan ik wist dat ze niet zou flippen... ze hielp me ik zocht afleiding mijn wonden heelden... ik was weer blij... tot ik een teugval kreeg.. mijn vriendin hielp me dati k mezelf niet zou snijden maar in plaats daarvan begon ik te roken -_- ben ik nu ook vanaf en ik weet nu ook dat het totaal geen zin geeft hoe goed het op dat moment ook lijkt te voelen... schijn bedriegt en wat dat mens je aan doet is ook niet oke maar weet dan wel dat als dat meisje zo gemeen is is ze ten eerste jou vriendachap niet waard ! ze is gewoon laf bezig ten 2e en ten 3e zij is het niet waard om voor het grootste deel de oorzaak te zijn van dit... het klink maby een beedje vaag maar het is wel zo vind ik !! ik heb het zelf ook gedaan ik weet presies hi ge zich voelt maar weet dat ze het niet waard is ! zoek afleiding doe leuke dingen leer andere mensen kennen leer je echte vrienden kennen en wat ook helpt is tegen jezelf zeggen;
    ik ben ik, en dat zei raar doen is hun probleem !!
    en vooral doen alsof ze je niet raakt ... dan stoppen dat soort mensen vanzelf (soms ook niet maar vaak wel )

    hoop dat ge er wat mee kan ;)

    Xxx

    ai.. das wel erg voor u :S
    en bedankt : )
    x


    Everything will be okay in the end. If i'ts not okay, i'ts not the end.

    ach weetjj ge komt er wel hoor ;) ik weet het zeker !! en mocht je nog eens je hart willen luchten of wat dan ook just tell me ;) ik kan wel wat hebben, en ik hou ervan om mensen te helpen zo goed als ik kan.....
    zeker nu ik heb gezien hoegoed mijn vriendin mij heeft geholpen :)


    A Noble was Born in Chaos

    Ik heb dat ook een tijd gedaan; door allerhande problemen, maar die doen er nu niet toe. Ik heb dan nieuwe mensen leren kennen, ben hechter geworden met de vriend(inn)en die ik al had en dan ben ik er langzaamaan ook van af geraakt… Soms heb ik wel nog eens een 'terugval', als iets in mijn leven sérieus misgaat, maar ik doe het niet meer bijna dagelijks, zoals daarvoor…
    Wat ik probeer duidelijk te maken, is dat je je moet proberen te richten op de goede dingen in je leven. Die 'vriendin' maakt je het leven zuur? Negeer haar, ga haar uit de weg en blijf bij je andere vriend(inn)en. Als je je afvraagt of iemand je zou missen als je dood zou zijn: Ja! Natuurlijk wel! Je hebt toch vrienden en familie die van je houden?

    Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb; en je mag me altijd contacteren als er iets is ;)

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik heb ook paar keer in mezelf gesneden. dat had een reden. en ik wou er mee stoppen. het is gelukt bij mij. ik had elastiekje om mijn pols gedaan waar ik mezelf snee. elke keer als ik eht schaartje ofzo(weet neit waar jij het mee doet) zag liggen deed ik het elastiekje omhoog en liet hem los op mijn pols om mezelf te straffen dat ik het niet mogt doen. nu ben ik er mee gestopt. het deed wel pijn dat elastiekje maar het hielp bij mij.
    en als je zelfmoord gaat plegen zal je veel mensen pijn doen, zoals je familie,je vrienden je ouders. je doet ze dan verdriet. en ze zullen je echt wel missen dan!!

    ik hoop dat ik je heb geholpen.
    xx<3