• Ja, dat hebben wij vanmiddag, in de tuin van onze klastitularis. _O_
    Allemaal heel leuk, buiten dat die gast ons allemaal heeft laten buizen voor het examen wiskunde. En aangezien het vanmiddag waarschijnlijk gaat hagelen, wordt het vast nog extra gezellig. --'

    Maar dus, om het interessant te houden, hebben jullie ook van die leerkrachten die klasfeesten organiseren? (krul)


    effort never betrays you

    Birthday schreef:
    (...)

    Een mentor/mentrix. (:


    Oke. Wat een rare naam :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Morgen zal ik wel zien wat hij voor ons in peto heeft.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Defensive schreef:
    Één vraag: wtf is een klastitularis? :x

    Hetzelfde als een mentor, maar dan in België.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Bij ons hebben twee leerlingen uit de klas een uitje georganiseerd en daar gingen we ook bij barbequen.

    Wij gaan naar het strand, maar ik ga niet denk ik


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nee, maar wij hebben al wel gebowld en we wilden gaan PAINtballen, maar dat gaat volgens mij niet meer door.


    Food.

    Hebben we gehad ja (eindexamen barbeque), maar dat hebben een paar leerlingen zelf georganiseerd.


    ars moriendi

    Wij hebben vanavond een klas bbq, als het gaat onweren haha. Maar het woord wel heel leuk denk ik ;D


    We can't spend our lives waiting to live.

    Wij hebben deze week een een BBQ, en vorig jaar gingen we bij onze mentor in de tuin kamperen :Y)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nice :D

    Wij doen niks xD Gelukkig, haha, want ik mag mijn klas niet:P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Had er wel zo'n paar, maar 'k vond dat niet zo leuk.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Vorig jaar mochten we bij die van wiskunde pannekoeken gaan eten. En het jaar daarvoor zijn we ook bij onze titularis gaan barbecuen. En bij onze titularis vorig jaar hebben we singstar gespeeld en zijn we gaan uiteten gedeeltelijk op haar kosten.