• -Lange titel... & dit hoor hier toch?-

    Nou, ik en een vriendin hadden voor vandaag afgesproken om naar het centrum te gaan [al vanaf vrijdag hadden we dat afgesproken].
    & ze zei gisteren nog; niet afzeggen hea!!

    Nou je raad het al, ze zei rond half 2, ik ga niet het is te warm, terwijl er in dr msn naam stond dat ze met nog 2 in het centrum was.

    Nou vroeg ze rond half 3 aan mij; wil je mee naar Borgerswold zonnebaden .
    Ik zei; nee.

    & net vroeg ze aan mensen; wil je mee naar het centrum
    this net zo warm al zo net.. Dusss ;D

    Iemand ook zo iets vergelijkbaars meegemaakt?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja ik stond al bij het zwembad belde egene met wie ik zou gaan. Ik kom neit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oww das kut, ik had nog maar net me kleren aan. Ik zag dat ze niet meer wou, en trok me pyjama maar weer aan


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat is niet leuk :( Blijf maar gewoon op de pc
    Gelukkig heb ik dat nooit c:


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Nou vroeg ze rond half 3 aan mij; wil je mee naar Borgerswold zonnebaden .
    Ik zei; nee.

    Had gezegd: "Nee het is te warm." Of "Het is toch nog steeds warm?" ofzo xP Mss haar tog maar eens erover aanspreken? Kvind dat tog maar onaardig van haar.
    Zelf heb ik dat nog niet meegemaakt denk ik.


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat een leuke vriendin joh ;s
    Ik heb nog nooit vriendinnen gehad eigenlijk die zo doen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    mijn nicht doet dat heel vaak, ugh


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    jaa ik heb wel is gehad
    was een vriendin van me en ze had vriendinnendag ofzo georganiseert met nog een paar!
    maar ik kon niet want ik had al met iemand anders afgesproken om naar de bios te gaan.
    dus ik zei dat tegen haar en zei wer helemaal boos van 'jaa en het is zo belangrijk voor mij en dit is maar 1x in het jaar enzo en kan je het niet afzeggen'ze was helemaal boos enzo helemaal zegge dat het lullig was dus ik helemaal afgezegt enzoo dat ik die vriendin kwetste en dan twee dagen later krijg ik zo'n smsje van 'ja het gaat niet meer want er komt toch niemand en ik heb er helemaal geen zin meer in'
    heb ik eht du voor niks afgezegt:S
    lekkere vriendin dan..


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Dat noem ik 'Kinderachtig'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ja dat heb ik vandaag gehad, mijn vriendin en ik zouden de film Beastly gaan kijken in de bios wanneer hij zou komen. Maar we wouden allebei niet meer wachten dus we zouden gewoon op internet kijken. Zegt ze opeens voor het eten, "ik kijk beastlyy" dan denk ik zo van wtf, we hadden toch samen afgesproken?


    dead is easy, life's harder. ~

    achja, heb ik ook
    een tijdje terug zou ik met een 'vriendin' naar Pirates 4 gaan (had ze me beloofd) zegt ze een DAG van te voren: nee, ga volgend weekend, andere vriendin vroeg ook lol
    en dan nog wel dat woordje LOL erachter, zo leuk vond ik het trouwens niet, toen werd ik egt kwaad
    ik ben blijkbaar niet belangrijk genoeg

    Nee, gelukkig niet.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'