• En ik weet zeker niemand van jullie ook niet. ._.

    My goodness, om de een of andere reden besloten papa en ik om vandaag te gaan hardlopen.
    In dit weer.
    Holy fuck.
    Don't try this at home.
    Ever.
    Ik ben nu thuis. En heb net gedouchet, lekker koud.
    Maar OH MY.
    Er zaten zoveel druppels op mijn gezicht, onder oksels, buik, armen, nek, weet ik veel waar, je wilt niet weten. Het gutste naar beneden, niet normaal XD
    En dit was natuurlijk ook echt iets wat jullie allemaal willen weten.(quote)
    Poe poe. Nu wil ik alleen nog waterijsjes eten. (wbw)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mmmmm, ijsjee :9~
    Moest ik gaan lopen in dit weer dan val ik flauw


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik weet hoe je je voelt! Serieus! Normaal vind ik het niet zo erg om een uur te fietsen naar school. Maar vandaag. Halleluja. Eerst heen (hel) daarna terug, en dat was rond 12 uur, dus was t al 33 graden, niet normaal meer. Ik rende ook keihard door naar de douche toen ik thuis kwam. Haha.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ging gisteren een uur op het heetst van de dag fietsen, in behoorlijk snel tempo. Ik dacht echt dat ik dood ging haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hardlopen, haha wauw. Respect dat je dat vandaag doet. _O_
    Ik zat nog geen halfuur buiten rustig een boekje te lezen en ik zweette me al een ongeluk.

    WHO THE FUCK gaat er nu lopen in dit weer..
    Als mensen gaan lopen in dit weer noem ik die echt debiel xD


    Stop wishing, Start doing..

    Het is toch véél te warm om te lopen? D:


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Achja, je hebt iig aan je conditie gewerkt (nerd). Ik moet straks een uur gaan spinnen.. :')


    ars moriendi

    FireDust schreef:
    Het is toch véél te warm om te lopen? D:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Holy fuck.
    Don't try this at home.
    Ever.

    Daar moest ik echt even om lachen. Sowieso zou ik dat never doen ik heb zo lang ik kon liggen bakken in de tuin
    :9~


    Everything is worse without music.

    505 schreef:
    Hardlopen, haha wauw. Respect dat je dat vandaag doet. _O_
    Ik zat nog geen halfuur buiten rustig een boekje te lezen en ik zweette me al een ongeluk.


    .


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Dat deed ik ook, met een vriendin, we dachten dat er wel stortweer zou komen na een tijdje, #wrong.

    Whahaha, dit wilden wij ook echt weten ^^.
    Maar veel plezier met je waterijsjes.


    I am an idiot, I move.

    Tranquillity schreef:
    Mmmmm, ijsjee :9~
    Moest ik gaan lopen in dit weer dan val ik flauw


    Follow your dreams. They know the way.

    Dan ben je ook gewoon suicidaal als je dan gaat hardlopen.
    Done it once.
    Never again.


    No growth of the heart is ever a waste