• ik wil van alles wel proberen

    wat ik nu lees
    one direction
    bromance
    niall storys

    wat ik zeker niet lees
    story's die alleen zayn,liam,louis of harry gaat

    ander dingen wil ik ook wel proberen
    dus pleh(help)
    dump je story's maar hier

    Geen 1D, maar wel iets anders...
    LINK


    Duizenden lichtjaren verwijderd van de aarde, ligt de planeet Adrastea. Eens in de honderd jaar vergaat er een ster in de hemel en zet hij zijn leven voort op de planeet. De naam van de ster die op de planeet neerkomt is Fabian. Nog voor hij bij komt, krijgt hij een waarschuwing van een opperster die nog hoog aan de hemel staat. Ze waarschuwt hem voor het gevaar dat zich op de planeet schuil houdt. Niemand is te vertrouwen, want als het erop aan komt willen ze allemaal maar één ding ..... zijn onsterfelijke hart.



    Season 1


    Fabian komt bij op een planeet waar hij het bestaan niet eens vanaf wist. Ook al waarschuwde de opperster hem dat hij niemand mocht vertrouwen, leven op een planeet waar je helemaal niets vanaf weet, is onmogelijk. Daarom nam Fabian de tweeling Liam en Vera in vertrouwen. Zij vertellen hem over de toestand op de planeet Andrastea. Madelief, de ijskoningin, heeft de macht over de planeet en doet er alles aan om het volk te beschermen tegen de duistere bende 'De Bokkenrijders' die het onsterfelijke hart van Fabian in handen willen krijgen. Daarom nemen de tweeling en Fabian het besluit om te reizen naar het ijspaleis waar de ijskoningin leeft, zodat ze beschermt kunnen worden door het ijsvolk, maar komen ze daar veilig aan zonder dat ze te grazen worden genomen door De Bokkenrijders?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 17:40 ]


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Heyy,
    Ik ben net begonnen aan een onbekende personen verhaal:
    Unexpected Feelings ~ Me and him


    Een project, een nutteloos project.
    Dat was zoals ik erover dacht...
    Een project, een nutteloos project.
    Dat was zoals hij erover dacht...


    Het project dat mijn en zijn leven veranderde, hij zag mijn problemen en ik de zijne.
    In het begin was het vervelend, daarna veranderde alles.
    Hij en ik, wij konden het aan.



    × Speelt zich af in 2080
    × Onbekende personen
    × Kan grof taalgebruik bevatten
    × Ik waarschuw niet
    × Ik probeer om de dag te uploaden, maar vanwege school kan dat soms anders zijn
    × Deze story is op mezelf gebaseerd met een heleboel dingen erbij verzonnen en erger gemaakt, maar ik wilde het van me afschrijven. Deze story speelt zich af in 2080, omdat een gedeelte van mijn idee nog niet uitgevonden is, dus daarom 2080. De rest van de dingen zijn hetzelfde als in deze tijd, geen vliegende auto’s ofzo…


    “Maybe the wolf is in love with the moon, and each month it cries for a love it will never touch.”

    Mijn WK-story

    The one you missed - Jasper Cillessen Short story

    We wisselde een blik en meteen was ik verloren. We kusten en hij sloeg zijn armen om mij heen. Het pakje kaarten werd op de kast gedropt. Jasper tilde me op en drukte me tegen een muur waar hij me in mijn nek kuste en met zijn handen mijn hele lichaam streelde. Opeens hielden we beide op. Jasper zette me op de grond en keek me schuldbewust aan. "Sorry dat had ik niet mogen doen." De teleurstelling was groter dan ik dacht en het liefst was ik meteen vertrokken.



    Jasper Cillessen lijkt het allemaal op een rij te hebben.
    Basispositie als keeper bij het Nederlands elftal, knappe en charmante vriendin en nog een hele carrière voor zich.
    Maar hij heeft een geheim, een diep duister geheim.
    En dat, ben ik!

    5 jaar duurde mijn relatie met Jasper.
    Hij was lief, leuk en attent, maar vooral gemotiveerd.
    Gemotiveerd om topvoetballer te worden.
    Nadat zijn eerste echte contract getekend was, werd het mij echter te veel.
    en schoot ik voorbij zijn doellijn, mijn vrijheid in.

    Maar zoals elke bal in een goal,
    kom je er alleen uit door langs de keeper terug te gaan.
    zelfs na al die tijd, zat ik in zijn net.
    En was ik het enige, wat hij ooit had doorgelaten.
    We stonden elkaar in de weg om het ooit achter ons te laten.


    The thing you do mean something to people -Ncis



    De sneeuwengel

    Het geluid van bommen die op de grond vielen deed mij ineen krimpen. 'Pappa schiet op!' Gilde ik. Het luik klapperde door de wind. Met grote ogen keken mijn moeder en ik ernaar. 'Noort, maak je geen zorgen ik heb haar.' Riep pappa. Op het zelfde moment klonk er een oorverdovende knal. Stukken grond vlogen omhoog en belanden in de schuilkelder. Ik dook in elkaar en rilde. Nee, dit kon niet...
    'Leonard!' Gilde mijn moeder. Ze sprong op en verdween naar buiten. Ik gilde. 'Mam!' Ik sprong ook op en wilde haar achterna rennen. Een bom die de grond raakte liet de aarde onder mij trillen. Ik viel om en beschermde mezelf met mijn arm voor de rondvliegende stenen. Een groot stuk hout viel over het gat van de schuilkelder en liet het duister over mij heen vallen. Ik kroop in elkaar en rilde, snikte en snotterde. De tijd tikte eindeloos voorbij. Het geluid van bommen, het geschreeuw van mensen en kinderen. Ik legde mijn handen op mijn oren en begon te schreeuwen. Dit kon niet waar zijn. Dit kon niet de werkelijkheid zijn.


    Een bijzonder verhaal over het leven van een meisje dat kapot hoort te zijn, maar tot leven komt en vecht voor het leven van andere mensen, ondanks alles


    http://www.quizlet.nl/stories/139518/de-sneeuwengel/


    ~Geschreven door Pientie
    ~Fantasy, Onbekende personen
    ~Start: 24-06-2014
    ~End: ?




    Hope You like it ^.^ (H)


    ~My Mind Is Free~

    • Unable To Stay, Unwilling To Leave. •



    When You Have Left
    All You Have
    You Cannot Stay
    You Cannot leave

    When Hope Is Gone
    All Is Crushed
    You Cannot Leave
    You Cannot Stay


    Anastasia Weder is een Duits-Nederlands meisje, die in de oorlog naar haar grootouders verhuist. Daar duikt een joodse familie onder, voor de gevolgen van Hitler. Wat Anastasia niet weet is dat haar vader al naar de werkkampen zijn gebracht, voor het laten onderduiken van Joden. Ze moet, door deze omstandigheden heel voorzichtig zijn. Vooral met de Duitse soldaten.
    Op een avond klopte de SS aan bij de boerderij waar Anastasia woont. Angstig opent ze de deur, meteen zoeken de soldaten voor joden.
    Maar niet alles soldaten zijn, als de meeste denken. Anastasia raakt verwikkeld in een lastige relatie, waar geheimen groots zijn.
    Moet ze weg gaan? Of juist blijven?

    ©LittleBrego
    Nederlands geschreven -kan Engelse en/of Duitse woorden bevatten-
    Speelt zich af tijdens de Tweede Wereldoorlog

    Gelieve niets gebruiken voor eigen gebruik.


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.

    Ik heb vanalles (oké nee, alleen 1D en 5SOS)

    He is my world

    7MIH

    One shots

    Proof of Innocence

    One shots

    Ik heb er nog meer, check mijn profiel :P

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 10:59 ]


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Dit verhaal gaat binnenkort van start!
    Bumpy Ride!

    Mocht je lekker willen doorlezen dan heb ik alleen een OP voor je: Guilt. (:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 13:51 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nepenthe

    ×Prologue

    Terwijl de regendruppels op een specifiek ritme tegen het raam aantikten, zag ik in de verte Shawn lopen. Hij zag er verwaarloosd uit, niet zoals anders. Toen hij naderde liet ik vlug het gordijn weer los en keek de andere kant op, zodat Shawn niet zou merken dat ik nog interesse in hem had, zodat hij dacht dat ik hem vergeten had. Maar dat was maar schijn, want ik ging kapot aan het feit dat we geen contact meer hebben. Voorzichtig liet ik mijn vinger weer langs het gordijn glijden en bracht het een beetje opzij. Op dat moment kon ik niet geloven wat ik zag, Shawn lag op de weg, waarschijnlijk wachtend op een auto die hem van zijn leven zou beroven. Zonder maar een seconde te aarzelen rende ik naar beneden. "Cole, wat is er?" vroeg mijn moeder bezorgd. Ik besloot toen maar om haar te negeren en snelde naar buiten. In de verte zag ik een auto, die in volle snelheid onze richting opkwam. "Shawn, sta op!" schreeuwde ik luidkeels. Maar hij bleef liggen, zonder een woord te zeggen. De auto was inmiddels al dicht in de buurt, het was alsof ik aan de grond genageld was. Na een paar seconden rende ik naar hem toe en probeerde hem naar de overkant te brengen. Maar tevergeefs, hij duwde me weg waardoor ik naast hem belandde. Vlug keek ik achter me om te kijken waar de auto was, maar de lichten verblindden mijn ogen.

    En daarna werd alles zwart voor mijn ogen.






    •*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸•*´¨`*•



    Everytime that I smile it is fake, because I don't want that people see me how I really am. And it works, nobody sees how devastated I am. The whole world things I'm happy and blissful, but that's not the truth, it's only a mask that I'm wearing. The truth is that I have the feeling that I'm gonna explode, that my scars just keep bleeding and my heart will stop beating.

    Nobody understands me except that one person, he is always there for me, and support me in every decision that I make. I know him since I was a little kid, when I was innocent and had no worries. But everything changed, so our friendship did. In the beginning we had ups and downs, a lot of fights, quarrels and disagreements but now we're best friends. Now I can't imagine how my life would be without him. Because he is my Nepenthe.

    ~Cole Matthew Reeve.


    •*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸•*´¨`*•



    My life wasn't always easy, but if I look back to the future I'm happy that these things happened. They made me how I'm now, they made me stronger. For some people is the quote "What doesn't kill you makes you stronger." bullshit, but for me it's the truth. Because due to the dark period in my life, I have met Cole, somebody who's hurt, desperate and devastated. But I'm here for him. I have the feeling that if I'm with him he will be a lot stronger.

    I just hope that I'm not going to be on the same road like I used to be. Everybody says that I better leave Cole alone. Because they are afraid that he makes me sad, that he makes me think about all the things that have made me desperate. But I can't leave him alone, without him I'm nothing, without him I'm just another
    helpless kid that hopes for a better future. Cole helps me without knowing it, he gives me hope and that's why he's my Nepenthe.

    ~Shawn Thomas Parker.

    •*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸•*´¨`*•




    ~ Soundtrack



    × Nepenthe (n.) something or someone that can make you forget grief of suffering.

    ×Geschreven door aestivate
    ×Geschreven in het nederlands
    ×Geen teen wolf fanfic, ik gebruik alleen hun fc
    ×Begonnen op 14-07-2014
    ×Geëindigd op
    ×Het ik-personage is Cole Matthew Reeve


    "Music expresses everything I can't say in words."









    Life is nothing but a competition to be the criminal rather than the victim.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 15:03 ]


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Het verhaal waarbij twee mannen en drie vrouwen ontvoert worden. Vervolgens gedropt worden in een eiland genaamd Avalon en daar zien te overleven. Maar bij het verkennen van het eiland gebeuren er de vreselijkste dingen. Uiteindelijk zullen er nog een paar overblijven en ze kunnen veilig naar huis naar die lange maanden. Maar nu ze weg kunnen willen ze helemaal niet meer weg.. Ze willen dit hun thuis maken. Vechten tegen de vijand en hun gebied groter maken. Wie zal het overleven? En wie zullen er sterven? Lees het in Warriors of Avalon.


    http://www.quizlet.nl/stories/140186/between-the-road--one-direction/

    One direction bestaat niet,




    I like storms, they let me know that even the sky screams sometimes.
    Its hard to leave, but when you're finally gone it feels like a ticket to heaven.




    I'm in love with cities I've never been to and people I've never met.
    But now I am starting to find them





    |One Direction bestaat niet|
    |Ïk waarschuw niet, dus neem een abo|
    |Kan 16+ bevatten|
    |Alles is in het Nederlands.|



    ''Niall''
    ''Yes''
    ''We will find him''


    =

    Mijn nieuwe story gaat morgen of overmorgen van start, neem een kijkje!
    It can't be true
    Met Peter pan, avatar en (een deel van) 5 seconds of summer.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    http://www.quizlet.nl/stories/140318/the-guide/





    High school is over, now it's time for college.
    Yale university here we are, be afraid. Be very Afraid.




    Even the most rich, beautiful and popular people have dirty secrets.



    Starts: 13/7/2014


    =




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Een verhaal dat je meesleept in het begrip naar een psychisch zieke vrouw die veel heeft gezien in een tijd van genadeloze oorlog. Een vrouw die leeft in het bijzijn van de mensen die haar hebben verziekt.


    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 800 en 2000 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014








    Een aantal recensies:


    Klik voor groter
    De reacties zijn terug te vinden in de story


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.





    'Harry, I love you...' 'I love you too, Louis.'
    'If they find out, we're dead.' 'No, we will be together forever. No matter what happens'
    'You make me feel special.. It feels like I'm the lucky one.'

    What's Minnie without Mickey?
    What's Tigger without Pooh?
    What's Spongebob without Patrick?
    That's me without you.



    *Larry Stylinson
    *Nederlands gesproken
    *Nederlands geschreven
    *Geschreven door xemx en Tragically
    *Soundtrack
    *Elke maandag een hoofdstuk
    *Begonnen: 11-03-2014.
    *Eindigt: -