• Ik heb dit verhaal al eens geschreven, maar kwam eerlijk gezegd niet verder dan hoofdstuk 3. Ik was oude topics aan het terug kijken en wil eigenlijk dit verhaal graag herschrijven. (:

    De examenklas van East-Highschool mag als afsluiter voordat de exames beginnen als buitenlandse reis naar Italië, Rome. Dit is vooral bedoeld om hen de cultuur van een totaal ander land te leren, maar eigenlijk gebruiken de leerlingen deze tijd als vrije tijd. Ze verblijven op een camping en zullen drie weken lang, elke dag, naar Rome gaan.


    Saaie uitleg, maar het gaat in principe om een klas die naar Rome gaat. Ik heb hier al een hele uitwerking van, die ik vorig jaar in een schriftje heb gemaakt. Alleen was mijn schrijfstijl toen wel heel heftig, haha.

    Rollen
    1. Een onpopulair meisje dat in de schoolband zit en verliefd wordt op een straatmuzikant in Rome.
    2. Een redelijk populair meisje dat uit Spanje komt.
    3. Een populair meisje uit het cheerleaderteam dat iedereen kan krijgen.
    4. Beste vriendin [...]
    5. Populaire jongen die verliefd is op meisje 1.
    6. Beste vriend 5. grote player.
    7. Broer van 2.
    8. Grote nerd van de school.

    Informatie
    Rol:
    Volledige naam: Ze komen uit Amerika, Engelse namen dus. Behalve voor 2. en 7.; Spaanse voor hen.
    Leeftijd en geboortedatum: 16-18
    Karakter: Niet allemaal de té vrolijke meisjes.
    Uiterlijk: Een bekend persoon, geen Heather Morris. Erbij vermelden wie het is, graag. (:
    Hobby's:
    Crush: Hoeft niet. Zowel, mag je deze uitwerken.
    Extra:
    Titel?
    Waarschuwen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hahahaha! Ik had hier een rol in met Fernando Torres (lol)


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Xavi schreef:
    Hahahaha! Ik had hier een rol in met Fernando Torres (lol)


    Klooooooopt. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Onpopulair meisje dat in de schoolband zit en verliefd wordt op een straatmuzikant in Rome
    Volledige naam: Ramona Brittany Miller
    Leeftijd en geboortedatum: 22 April 1994 - 17
    Karakter: Een verlegen meisje dat 'maar' in de schoolband zit. Ze speelt saxofoon, maar doet dit met hart en ziel. Ze is niet heel spraakzaam, en heeft niet echt veel vrienden. Ze probeert er wel telkens bij te horen, maar van tijd mislukt dat al eens.
    Uiterlijk:


    Emma Watson (:
    Hobby's: Saxofoon spelen, lezen
    Crush: Straatmuzikant
    Extra: Niet dat ik weet...
    Titel? Amo Te
    Waarschuwen? Yes, please


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ga er vanavond één maken, het klinkt in ieder geval supervetttttt. :9~


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dankje @AllstarW en Aria. Loveya'll. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Natuurlijk doen! Met jou schrijftijl wordt het geweldig! Ik vul nu 2 even in ;]


    To live doesn't mean you're alive

    ToDoList schreef:
    Natuurlijk doen! Met jou schrijftijl wordt het geweldig! Ik vul nu 2 even in ;]


    Ah, thanks. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga de grote nerd invullen ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Een redelijk populair meisje dat uit Spanje komt.
    Volledige naam: Rosalia Tabora Gómez
    Leeftijd en geboortedatum: 16. Ze is geboren op 25 September 1994. (Als ik het goed heb.)
    Karakter: Rosalia is een wolfs in schaapskleding. Ze lijkt in eerste opzicht lief, onschuldig en speels. Dat komt door haar lieve uiterlijk. Maar niets is minder waar. Wanneer mensen haar leren kennen komen ze er achter dat ze best wel een bitch is. Ze heeft een grote mond en is de party herself. Ze is arrogant en een echte durfal. Daarom is ze ook zo populair. Iedereen kijkt tegen haar op of is bang voor haar. Als je bevriend met haar bent heb je echt de tijd van je leven met haar. Ze weet altijd wel iets leuks te verzinnen om te doen en zit bijna nooit stil. En als je haar vriendin bent komt Rosalia ook altijd voor je op! Niemand zal een vuil woord over je kunnen zeggen met Rosalia in de buurt. Heb je ruzie met haar, dan maakt ze je af. Dan doet ze er alles aan zodat je het nooit meer in je hoofd haalt om ruzie met haar te maken. Als Rosalia iets wil hebben dan doet ze daar ook alles voor. Vooral als het om jongens gaat. Ze kan vrij snel een jongen krijgen. Maar ze vindt het veel leuker als een jongen hard to get speelt.
    Uiterlijk: Selena Gomez



    Rosalia heeft mooi, donkerbruin haar dat golvend over haar schouders valt. Ze heeft bruine ogen die ze altijd donker opmaakt zodat haar ogen beter uitkomen. Ze heeft mooie zachte lippen waar ze altijd wel wat lipgloss op heeft. Ze heeft een mooi slank postuur. Niet té slank. Dat heeft ze nooit mooi gevonden. Ze is aardig lang. Dat komt vooral door haar lange, slanke benen.
    Hobby's: Rosalia houdt heel erg van zwemmen. Haar ouders hebben een groot zwembad in hun achtertuin laten bouwen. Sinds dien is Rosalia niet uit het water te slaan. Haar ouders zijn vaak weg dus geeft Rosalia samen met haar broer vaak feestjes. Dat is ook een van de redenen dat Rosalia aardig populair is. Dan worden het echte poolparties. Rosalia is dus een echt feestbeest. Geen feest is te gek voor haar en bij de hotste feesten kun je haar altijd vinden.
    Crush: Rosalia heeft geen crush. Ze is op het moment single maar het duurt nooit lang bij haar voordat ze weer een jongen aan de haak heeft geslagen.
    Extra: Rosalia heeft altijd te gekke nagels. Ze gaat altijd naar een kleine beautysalon en laat daar haar nagels doen. Dit is hoe ze haar nagels nu heeft.
    Titel? Ik ben daar nogal slecht in.
    Waarschuwen? Graag!

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 16:51 ]


    To live doesn't mean you're alive

    Rol: Grote nerd van de school.
    Volledige naam: James Michael Roder.
    Leeftijd en geboortedatum: 24-11-1993, zeventien.
    Karakter: Mensen omschrijven James als stil en verlegen. Maar dat klopt niet helemaal. Het is wel waar dat hij nooit wat van zich laat horen en nooit voor zichzelf opkomt. Maar dit komt niet doordat hij het niet durft, hij heeft er gewoon geen behoefte aan. Mensen die hem zo nodig moeten treiteren vindt hij gewoon dom en hij laat die mensen maar. Ze weten toch niet beter.
    Uiterlijk:


    -Joe Brooks.
    Hobby's: Lezen, het liefst leest hij boeken van vuist dikte, hij vindt het heerlijk om zichzelf te verliezen in een boek. Schrijven, door zijn grote fantasie heeft ze veel ideeën voor verhalen en al zegt hij het zelf, hij is best goed.
    Crush: Hij is nog nooit verliefd geweest, dus hij heeft er geen.
    Extra:-
    Titel? Last journey.
    Waarschuwen? Tuurlijk!

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 16:25 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    Rol: Grote nerd van de school.
    Volledige naam: Lillian Joanna Roder.
    Leeftijd en geboortedatum: 24-11-1993, zeventien.
    Karakter: Mensen omschrijven Lillian als stil en verlegen. Maar dat klopt niet helemaal. Het is wel waar dat ze nooit wat van zich laat horen en nooit voor zichzelf opkomt. Maar dit komt niet doordat ze het niet durft, ze heeft er gewoon geen behoefte aan. Mensen die haar zonodig moeten treiteren vindt ze gewoon dom en ze laat die mensen maar. Ze weten toch niet beter.
    Uiterlijk:


    -Bonnie Wright.
    Hobby's: Lezen, schrijven en tekenen.
    Crush: Ze is nog nooit verliefd geweest, dus ze heeft er geen.
    Extra:-
    Titel? Last journey.
    Waarschuwen? Tuurlijk!


    De nerd is een jongen. ;$


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    De nerd is een jongen. ;$

    Aah shit, dan verander ik hem wel ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    (...)
    Aah shit, dan verander ik hem wel ;D


    Haha is goed. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol:Beste vriend 5. grote player.
    Volledige naam:Dexter Von Monroe
    Leeftijd en geboortedatum: 17-03-1993. Dexter is dus 18
    Karakter:Dexter staat bekend om zijn charmes. Het is dan ook geen geheim, dat hij geliefd is bij de meiden. Al weet iedereen dat hij vaak spelletjes met ze speelt, nogsteeds werpen de meisjes zich voor zijn voeten. En hij is dan ook weer niet zo onbeleeft om de aanbiedingen af te slaan.
    Dexter is niet bepaalt een liefe jongen. Hij staan ook bekend om zijn streken en humor. Dexter staat graag in het middelpunt van de belangstelling en houd van de aandacht die hij krijgt.
    Uiterlijk:


    Mark Salling
    Hobby's:Dexter is een Fanatiek Football Speler. daarbuiten gaat hij vaak naar de spotschool. Ook is Dexter iemand die vaak buiten hangt met zijn vrienden en uitgaat.
    Crush: Dexter geloofd niet in liefde.
    Extra: /
    Titel?: /
    Waarschuwen?: Graag ;3

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 16:54 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vul drie & broer in, maaris die broer dan die grote player?

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 16:44 ]


    all I want is the taste that your lips allow