• Vandaag is er echt wat stoms gebeurd, echt héél stom.
    Een meisje zat ronduit te praten over Justin Bieber, en een ander meisje zei iets van "Dat jij hem zo geweldig vind." En toen werd dat meisje boos en wou haar slaan. Maar dat is een goede vriendin van mij, dus ik zei "Laat elkaar gewoon met rust." Dat probleem was gewoon geklaard, maar toen een jongen "Gay" begonnen te zeggen enzo, stond dat meisje op en liep op de jongen af. We wisten eerst niet wat ze zou doen.. Gewoon uitschelden ofzo, maar toen ze hem een bloedneus sloeg kwam iedereen in actie en begon ze 'uit elkaar te halen.' Maar het lukte niet, dat meisje rende op hem af en hij viel op de grond. Ze gaf hem allemaal dreunen tot hij niet meer tegenspartelde. Hij zat te huilen en dat meisje rende ook huilend naar de wc.
    Zo zielig, ik wou dat meisje best wel wurgen. Echt stom, dat mensen dat voor Bieber doen. =S

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    We accept the love we think we deserve.

    Sad, just sad. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    WTH, en dat alleen voor Bieber?
    Dat kind is goed gestoord


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Omg, allemaal door diejen Bieber. ;o
    Poor boy!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Trim dat kind in elkaar. Dat wijf is obsessed.


    ars moriendi

    Omg bitchfight om Justin Bieber lol :')


    Follow your dreams. They know the way.

    Wtf?


    Olive

    sommige mensen, doe de raarste dingen., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ocharme jongen! :O
    Dat meisje is echt aan het overdrijven. :8


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    woooot (krul)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Oke zij moet naar een psyciater.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ik ben ook fan, maar ik laat mensen wel hun eigen mening hebben, ookal ben ik het er niet altijd mee eens ik ga niet gelijk slaan ;o
    meestal ga ik er wel tegen in haha, maar ik vind dit echt te ver gaan.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Beiden een beetje zielig....


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Dumbledore schreef:
    Sad, just sad. D:


    They fell in love, didn't they?

    Heb ik ook nog gedaan voor Bieber, dat kind heeft nooit nog iets gezegd over hem. Kan ook moeilijk aangezien ik haar tong uitgetrokken heb. (cat)
    Gestoord héh

    Dumbledore schreef:
    Sad, just sad. D:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.